Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Ljudi pomažite, izginusmo u kući zbog markica.

Koji SMS kod kucaju studenti ako baš imaju želju da kupe mesečnu kartu sa povlasticom?
Da li postoji mogućnost da istu kupe i na papiru?

Hvala unapred!
 
Ljudi pomažite, izginusmo u kući zbog markica.

Koji SMS kod kucaju studenti ako baš imaju želju da kupe mesečnu kartu sa povlasticom?
Da li postoji mogućnost da istu kupe i na papiru?

Hvala unapred!

Нема месечних карата путем смс-а за повлашћене категорије путника. Само стара добра Скендер-бегова.
 
Najbolje od svega što je android aplikacija beogradski prevoz danas dobila neko manje ažuriranje, a radiće još 3 dana.
 
Ažurirali su je da je mogu ugasiti - jedina promjena je što su dodali jedan novi (šok: beskorisni!) API poziv koji kaže da aplikacija neće raditi više: https://smart.busplus.rs/ws/checkservice.php

Vidjeti ćemo hoće li nastaviti raditi i nakon 29.5. - ako bude, postoji javna implementacija BusPlus API-ja na jednom čošku interneta, koja bi omogućila korištenje podataka.
 
Sada se ne prikazuje broj telefona u poruci, x je umesto zadnjih par cifara, jedan plus u zastiti privatnosti
 
Plaćajte prevoz pa nam vozila neće prokišnjavati i u vozačkim kabinama. Samo u salonima za putnike.

M5gk9kpTURBXy9mOGQ4NGMwYmQ0MDU0ZjRhNmIzYWZlMjkxMWRkOTY5MS5wbmeRkwLNBLAA3gABoTAF


 

Odlična zapažanja novinara u vezi jedinstvenosti i unikatnosti svake mesečne karte, odnosno mogućnosti falsifikovanja. To sam prvo pomislio kada sam video sliku - predugačak neki identifikacioni kod. Nigde imena, nigde bar koda, qr koda, magneta, bilo čega što sprečava falsifikovanje karte. Lagano može da se iskopira dizajn i odštampa.
I druga stvar, doduše manje bitna, a to je da svako može da koristi mesečnu kartu. Tj. jedan ukućanin kupi i onda međusobno dele kada kome odgovara. Ali i to nije toliki problem.
 
Premalo je bilo vremena da bi se smislio napredniji sistem. Nije ni cilj da sistem bude napredniji i moderniji, nego da kad pogledaš cenu karte vidiš da je sad znatno jeftinija nego pre, pa da se misliš kako imaš dobrog i brižnog gradonačelnika. Obično dobijanje političkih poena i dobro oprobani sistem da se po svaku cenu dokazuje da je bolji od prethodnika, kao kad su farbali autobuse u crvenu pa je određeni deo needukovanog stanovništva mislio da smo dobili nove autobuse.
 
Zavisi iz kog ugla se gleda. U mom slučaju nije znatno jeftinija, tj. najmanje pojeftinjenje je za mesečne karte za bivšu zonu 3 (1 + 2 + 3) u kojoj je Barajevo, sa 3890 na 3300, tj. za oko 15%, dok je za gradsku zonu, bivšu 1+2, pojeftinjenje preko 32%. Ko putuje zbog posla, mora imati mesečnu uglavnom, tako da to je što je. Sa druge strane do daljnjeg se gubi komfor, neće biti praćenja prevoza, cimanje sa SMS-ovima ili običnim papirnim kartama podložnim habanju a treba je čuvati mesec dana, a sa ovim cenama i besplatnim noćnim prevozom još više se smanjuje šansa da se uvede noćni prevoz za Barajevo. Da bar uvedu jedan kasniji polazak, ali mrka kapa, i ovako često preskaču polaske ili nemaju vozača.

Jedino dnevne karte su znatno pojeftinile, one stare od 750 dinara verovatno nije niko koristio, sada su samo 150, pa ko putuje povremeno to je ok.
 
Busplus je mrtav, živeo Busplus! Juče je raskinut ugovor između grada Beograda i kompanije Kentkart koja je vršila naplatu karata. Karte su jeftinije, validatora, praćenje vozila i kontrolori nema, već će to biti komunalni milicajci Beli koji će odmah pisati prekršajne naloge
 
Vrh