Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Nadam se da će do gradnje metroa srediti situaciju sa naplatom karata. Ukoliko se to ne desi, onda verujem da će kad se izgradi metro dići naplata jer jednostavno postoje barijere i bolji je kvalitet prevoza. Što bi neko presedao 3 puta od Banovog brda do centra kad ima metro i još rizikuje da mu naplate kaznu jer nema kartu.
 
In the year 2525......
Ovo sa kartama i kaznama mi nije jasno za metro ima kartu a za bus nema ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799434#p799434:1bxde54u je napisao(la):
solecar » Čet Dec 03, 2020 8:01 pm[/url]":1bxde54u]Jedno vreme je na stanici "Pet solitera" bilo milicije. Baš u tom periodu sam imao jednu interesantnu situaciju. Vraćao sam se sa Vidikovca, i na potezu od Miljakovca do Banjičke pijace su tri puta ulazili kontrolori. Treći put smo bili kod Pet solitera, kada sam popizdeo i rekao im da se obrate svojim kolegama koji su mi već dva puta u pet minuta tražili. Samo sam izašao na stanici kod pijace, jer sam tu ionako trebao da izađem, i ništa se nije desilo, iako su mi pretili milicijom.
Kakva je situacija što se tiče kontroli maski od strane BUS PLUS kontrolora?
Šta imaš da pizdiš na ljude koji rade svoj posao. Teško pokazati kartu ? Tri puta.
Da su imali informaciju da je vozilo pregledano sigurno da ne bi ušli.
Naši ljudi su čudo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799531#p799531:1scjw9kw je napisao(la):
Žika » 04 Dec 2020 01:02[/url]":1scjw9kw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799434#p799434:1scjw9kw je napisao(la):
solecar » Čet Dec 03, 2020 8:01 pm[/url]":1scjw9kw]Jedno vreme je na stanici "Pet solitera" bilo milicije. Baš u tom periodu sam imao jednu interesantnu situaciju. Vraćao sam se sa Vidikovca, i na potezu od Miljakovca do Banjičke pijace su tri puta ulazili kontrolori. Treći put smo bili kod Pet solitera, kada sam popizdeo i rekao im da se obrate svojim kolegama koji su mi već dva puta u pet minuta tražili. Samo sam izašao na stanici kod pijace, jer sam tu ionako trebao da izađem, i ništa se nije desilo, iako su mi pretili milicijom.
Kakva je situacija što se tiče kontroli maski od strane BUS PLUS kontrolora?
Šta imaš da pizdiš na ljude koji rade svoj posao. Teško pokazati kartu ? Tri puta.
Da su imali informaciju da je vozilo pregledano sigurno da ne bi ušli.
Naši ljudi su čudo.
I vozači i putnici su čudo.
Što se tiče kontrolora, znaju oni vrlo dobro da gde je ko raspoređen. Na potezu Žarkovo - Sajam nekoliko godina unazad redovna pojava po tri kontrole na pomenutom potezu. Čisto sumnjam da tolke godine rade, a da ne znaju da su tu redovni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799434#p799434:2eq9ap5a je napisao(la):
solecar » 03 Dec 2020, 20:01[/url]":2eq9ap5a]Jedno vreme je na stanici "Pet solitera" bilo milicije. Baš u tom periodu sam imao jednu interesantnu situaciju. Vraćao sam se sa Vidikovca, i na potezu od Miljakovca do Banjičke pijace su tri puta ulazili kontrolori. Treći put smo bili kod Pet solitera, kada sam popizdeo i rekao im da se obrate svojim kolegama koji su mi već dva puta u pet minuta tražili. Samo sam izašao na stanici kod pijace, jer sam tu ionako trebao da izađem, i ništa se nije desilo, iako su mi pretili milicijom.
Kakva je situacija što se tiče kontroli maski od strane BUS PLUS kontrolora?

Ja svoju kartu pokazujem samo jednom tokom jedne vožnje.


Sm44":2eq9ap5a je napisao(la):
Danima već kontrola zaustavlja autobus kod pet solitera, ulazi i proverava karte i tek kad završe autobus može da krene. Sad me zanima da li oni imaju pravo da tako zaustavljaju autobus?

Niko nema prava da zaustavlja ili zadržava autobus, osim policije pri nekoj intervenciji.
 
Комуналци са контролорима "оперишу" код ОМВ-а на Ибарској у смеру ка Лазаревцу од 15-15:30 до неких 17h. Заустављају сваки аутобус, улазе и тркељишу.

Sent from my LGL322DL using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799434#p799434:gc477wv7 je napisao(la):
solecar » Čet Dec 03, 2020 8:01 pm[/url]":gc477wv7]Jedno vreme je na stanici "Pet solitera" bilo milicije. Baš u tom periodu sam imao jednu interesantnu situaciju. Vraćao sam se sa Vidikovca, i na potezu od Miljakovca do Banjičke pijace su tri puta ulazili kontrolori. Treći put smo bili kod Pet solitera, kada sam popizdeo i rekao im da se obrate svojim kolegama koji su mi već dva puta u pet minuta tražili. Samo sam izašao na stanici kod pijace, jer sam tu ionako trebao da izađem, i ništa se nije desilo, iako su mi pretili milicijom.
I ja bih isto uradio. Mogu da razumem dve kontrole duž iste linije. Ajde de, dešava se, pogotovu ako je duža linija. Ali treći put bi i mene bolelo uvo da se gnjavim i vadim kartu. Nek se koordinišu malo, nije 19. vek.
 
Pre neki dan sam od jednog kontrolora načuo da će od 01.01.2021. biti besplatan prevoz za neke kategorije putnika.

Po meni, suviše lepo, kada bi još bilo i istinito...
 
Fascinira me smelost BusPlusa da traze karte u ovom mesecu ekstremno osakacenih polazaka i linija.
 
U sivoj su zoni sa sve nedavnim "produžetkom ugovora"
 
To verujem, a za mene su u sivoj zoni otkako je Grad osakatio polaske i linije jos vise ovog meseca a nastavio da naplacuje prevoz. Danas bas pitam jednog kontrolora "koliko tramvaja vam trenutno radi? Koliko linija vam je ukinuto trenutno?" On kao pa kakve veze to ima... Reko pa ima, posto samo vas gledam kako sakatite prevoz a nastavljate da trazite pare.

Obicno ne volim da stavljam teret takvih rasprava na obicnog smrtnika koji samo radi svoj posao za nekog iznad (bio to kontrolor, policajac, kasir...) ali kad krenu da mi pricaju o postenju™ a svakog dana sakate sve vise linija, nema mi druge nego da ih pitam zasto bi se jedna strana pridrzavala svoje obaveze ako se druga ne pridrzava svoje.

Podsetise me na jednog pandura koji je indirektno pricao kako treba uza okolina zgrade da trpi maltretiranje novopridoslih kriminalcina zato sto, eto, njima obicnim smrtnicima su vezane ruke. Mislim se pa za koj moj vas placamo onda? Sta, kad si postajao pandur nisi znao da ce biti toga, pa ja sad treba tebe da zalim? Ajde bre...
 
I kod njih je organizacija kontrole putnika jako loša, kao i jedno vreme dok sam i ja radio taj posao u GSP-u. Nabije se gomila ekipa na jednu trasu, pa ih bukvalno ne možeš zaobići, i ako si stalan korisnik tog nekog pravca, velika je verovatnoća da ćeš kartu pokazivati i po nekoliko puta u samo jednom pravcu. Požeška ulica je jedan od tih primera, kao i Bulevar despota Stefana. Ne vidim neku svrhu tolikog svakodnevnog forsiranja nekoliko jačih koridora. Zar je toliko teško rasporediti te ljude malo po gradu, pa i po prigradskim naseljima? Ok, vode se velikim brojem linija i putnika na jačim pravcima, i meni lično zaista nije teško i da po nekoliko puta u toku dana pokažem kartu, al lagao bih ako bih rekao da mi to ni najmanje ne smeta. Jednostavno, zna se gde će otprilike ući i to se svakodnevno ponavlja, a po meni kontrolu treba vršiti tako da postoji i neki faktor iznenađenja, jer ovako daješ priliku švercerima da vremenom lako provale na kojim potezima treba da budu u pripravnosti. Jednostavno, na nekim potezima putnici kontrolu skoro da neće videti, ili će je videti jednom u šest meseci, dok će na tih nekoliko odabranih poteza putnici imati dodira sa kontrolom i po nekoliko puta u toku samo jednog dana. To mu onda dođe neka vrsta selektivne kontrole putnika ili možda grešim?

Ajde razumem onu akciju sa onim reflektujućim prslucima, jer je za cilj imala povećanje prodaje karata, a sa druge strane osećao sam kao običan pozer tada radeći taj posao. Ko nema kartu, a ne želi da ulazi u nepotrebnu raspravu sa kontrolorima, taj će naravno odmah izaći čim spazi gomilu koja šljašti na stajalištu, čak i uz minimum prirodnog ili veštačkog svetla, tako da u vozilu ostaju većinom ispravni putnici, ili oni malobrojni sa ličnom kartom BiH ili Crne Gore na primer. Ne bi to bio ni toliki problem da se od nas nisu, i pored svega toga, tražili rezultati u vidu naplaćenih doplatnih karata ili napisanih opomena. I posle skoro pa deset godina, rekao bih da se nije mnogo napredovalo po pitanju organizacije posla, iako kontrola odavno nije u domenu GSP-a. Na stranu kvalitet samog prevoza, i sve ono što je rađeno prethodnih godina.
 
Једну ствар никако не могу да разумем. Зашто су појединачна и дневна карта толико скупе у односу на месечну претплату?

Рачуница:

Месечна маркица А1 - зона 1 и 2 : 3275,00 дин / 30 дана = 109,666666* дин/дан

Појединачна карта : 89,00 дин за 90 минута

Дневна временска карта: 250 дин/дан + 40 дин картица и то од тренутка куповине на киоску!

Разумем да треба да буду нешто скупље као подстицај да се купује месечна, али овакве цене као да су намерно постављене тако да подстичу шверц свих који не користе ЈГП свакодневно и не желе да плате месечну за услугу која им није потребна свакога дана (у тој категорији сам и ја).

Да је дневна временска неких 120 - 150 динара, а појединачна неких 50 до 60 динара за 90 мин ,мислим да би то била сасвим прихватљива цена да не размишљам да ли да платим или не, а мислим да би тако размишљала и већина корисника ЈГП који се тренутно шверцују и да би наплата драстично порасла.
 
Ko ce da naplaćuje karte od 1 jan 2021 god oce opet da produžavaju ugovor ...
 
Šta će biti sa kreditima na nepersonalizovanim karticama?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808098#p808098:152kf7ow je napisao(la):
operic » 28 Dec 2020 10:26 pm[/url]":152kf7ow]Šta će biti sa kreditima na nepersonalizovanim karticama?

Pokloniće se Đilasu
 
Koliko nebuloza u vesicevim lupetanjima
1.produzava trajanje novog ugovora sa 10 na 15 god
2.smanjuje procenat za privatnika za tričavih 0.5 posto
3.lupeta o broju vozila to nema veze sa konsesiom za naplatu
4.zasto ne otkupi sistem za 1 m evra i cao grad uzima sve pare
Sjp vrsi naplatu rasporedjuje svima prema objavljenim voznjama...
 
operic":tvq6j62j je napisao(la):
Šta će biti sa kreditima na nepersonalizovanim karticama?
Ostaće ti kredit, jer će ostati BusPlus. Ovo sad samo Vesara lupeta. Šanse nema da će neko dati bolju ponudu na tenderu od Apexa, ubeđen sam u to. Isuviše je sistem razvijen da bi se sad sve pobacalo, a bilo ko da krene da razvija novi, logično da bi njegova ponuda bila dosta skuplja na tenderu.

Eventualno će uraditi rebrending BusPlusa i to je to.

Takođe o svemu će se tek znati u martu-aprilu, a do tada BusPlus ostaje. Jedino ako zaista ne počupaju opremu i ukinu naplatu do tada.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807766#p807766:3sia0jz5 je napisao(la):
Astrotrain » 27 Dec 2020 09:29 pm[/url]":3sia0jz5]Једну ствар никако не могу да разумем. Зашто су појединачна и дневна карта толико скупе у односу на месечну претплату?

Рачуница:

Месечна маркица А1 - зона 1 и 2 : 3275,00 дин / 30 дана = 109,666666* дин/дан

Појединачна карта : 89,00 дин за 90 минута

Дневна временска карта: 250 дин/дан + 40 дин картица и то од тренутка куповине на киоску!

Разумем да треба да буду нешто скупље као подстицај да се купује месечна, али овакве цене као да су намерно постављене тако да подстичу шверц свих који не користе ЈГП свакодневно и не желе да плате месечну за услугу која им није потребна свакога дана (у тој категорији сам и ја).

Да је дневна временска неких 120 - 150 динара, а појединачна неких 50 до 60 динара за 90 мин ,мислим да би то била сасвим прихватљива цена да не размишљам да ли да платим или не, а мислим да би тако размишљала и већина корисника ЈГП који се тренутно шверцују и да би наплата драстично порасла.

Ne samo što su nam kate skupe već je i mesečna paprena u odnosu na pruženu prevoznu uslugu. U Njujorku Metrocard košta $1 (0,78% mesečne dopune), mesečna dopuna $127, dakle $127/$4815 ili 2,64% prosečnog mesečnog prihoda što obuhvata daleko veći sistem bez zona (ceo sistem ekvivalentan je beogradskim zonama 1 i 2).

Lista dužine itinerera njujorškog metroa i železnice na Stejten Ajlendu:

1 Broadway-7 Ave. Local (Van Cortlandt Park-242nd St.>South Ferry) L=23,65km
2 7 Ave. Express (Wakefield-241st St.>Flatbush Ave.) L=41,36km
3 7 Ave. Express (Harlem-148th St.>New Lots Ave.) L=29,51km
4 Lexington Ave. Express (Woodlawn>Crown Heights-Utica Ave.) L=32,41km
5 Lexington Ave. Express (Dyre Ave.>Flatbush Ave.) L=38,91km *bez Nereid Ave. kraka koji deli s 2, bez part-time verzija
6 Lexingotn Ave. Local/Express (Pelham Bay Park>Brooklyn Bridge-City Hall) L=24,17km
7 Flushing Local/Express (Flushing-Main St.>34th St-Hudson Yards) L=17,76km
A 8 Ave. Express (Inwood-207th St.>Far Rockaway-Mott Ave.; Inwood-207th St.>Lefferts Bvd.) L=52km; 38,14km
B 6 Ave. Express (145th St.>Brighton Beach) L=30,78km *off peak (u špicu je trasa duža)
C 8 Ave. Local (168th St.>Euclid Ave.) L=30,19km
D 6 Ave. Express (Norwood-205th St.>Coney Island-Stillwell Ave.) L=41,64km
E 8 Ave. Local (Jamaica Center-Parsons/Archer>World Trade Center) L=25,36km
F 6 Ave. Local/Express (179th St.>Coney Island-Stillwell Ave.) L=44km
G Brooklyn-Queens Crosstown Local (Court Square>Church Ave.) L=18,35km
J/Z Nassau St. Local/Express (Jamaica Center-Parosns/Archer>Broad St.) L=21,74km
L 14th St.-Canarsie Local (8th Ave-Rockaway Parkway) L=16,47km
M Queens Bvd./6 Ave. Local (Forest Hills-71st Ave.>Middle Village-Metropolitan Ave.) L=29,38km
N Broadway Express (Astoria-Ditmars Bvd.>Coney Island-Stillwell Ave.) L=32,79km
Q 2 Ave./Broadway Express/Brighton Local (96th St.-Coney Island-Stillwell Ave.) L=28,8km
R Broadway Local (Forset Hills-71st Ave.>Bay Ridge-95th St.) L=34,8km
W Broadway Local (Astoria-Ditmars Bvd.>Whitehall St.) L=15,8km
S 42nd St. Shuttle L=0,73km; Franklin Ave. Shuttle L=2,28km; Rockaway Park Shuttle L=4,74km
Staten Island Railway L=22,5km

Subway:
1/2/3=94,52km
4/5/6=95,49km
7=17,76km
A/C/E=153,69km
B/D/F/M=145,8km
G=18,35km
J/Z=21,74km
L=16,47km
N/Q/R/W=112,19km
A Division Σ=207,77km
B Division Σ=468,24km
Subway Σ=676,01km
Shuttle Σ=7,75km
SIR 22,5km

Total Σ=706,26km

Oni za 2,6% mesečnog prihoda imaju na raspolaganju 700km metro linija (11800 stanovnika na 1km linija bez prigradsko-regionalne železnice) i 235 autobuskih linija bez minibusa (uz masovno uvođenje zglobnih). Beograd za korišćenje 80 linija građanima oduzima 4,3% budžeta.

Na internetu možete naći podatke da se u Beogradu vozi ko mora (dva putovanja dnevno/jedno povratno) a u Njujorku ko hoće (tri putovanja po putniku zbog ekspres metro linija). Beogradska pojedinačna karta 63% skuplja od mesečne po vožnji (3275RSD/60). U Njujorku 95% skuplja imamo $127/90=$1,41 naspram $2,75 za pojedinačnu zato što njima mesečna dođe jeftinija. Da nemaju ekspres metro lokal bi bio jednako mučan kao naš autobus, obzirom na dužinu putovanja (grad se prostire na velikoj površini) zbog čega bi broj putovanja po osobi bio manji. S dva putovanja dnevno po osobi u Njujorku bi pojedinačna bila 30% skuplja ($2,11 naspram $2,75). Kvalitet usluge može podići patronažu.

Iz ovoga se može zaključiti da različite gradove nije moguće direktno porediti, no okvirna razlika svakako da jeste uočljiva. Njujork zaista nudi daleko jeftiniju uslugu kada se posmatra veličina sistema, njegove karakteristike, cena i dohodak po glavi stanovnika. Ni to nije precizno jer se mora uzeti prosek ne grada već samo korisnika JGP, koji je niži od gradskog proseka, osim na Menhetnu.

Na kvalitet usluge direktno utiče standard. Fiksni troškovi ostaju, a kupovna moć pada. Mi dobijamo mnogo manje za veći udeo primanja. Najbezbolnije bi bilo da grad dotira u potpunosti (100%) jer bi na taj način bio korišćen prihod od onih imućnijih. Na taj način obzirom na lošu prevoznu uslugu srednja klasa ne bi bila u tolikoj meri ekonomski opterećena.
 
Aplikacija ne radi od juce izgleda se da su je ugasili.
 
Takođe i meni više ne radi bus plus aplikacija, a do sad je radila uvek bez problema. Izgleda da je ugašena.
 
Ne samo to, ne radi ni mts aplikacija za plaćanje karata preko racuna, i to sigurno 20ak dana.
 
Vrh