Ево једног "путописа" који је, мислим, врло повезан са овом дискусијом. Наиме, ноћас сам пропутовао дионицу од ж.с. Топчидер до ж.с. Београд виа Нова Петља на Хиподрому. Користили смо углавном трасу трамваја број три, пошто смо поуздано знали да иде до жељезничке станице, а да трамвај у то доба мирује на Новом Београду. Једине живе душе између Топчидера и Господарске механе, милицајци на уласку у петљу, додатно су потврдили наше претпоставке о најбржем начину како доћи до Савског амфитеатра. Напоменућу да је возно вријеме око 1сат и 10мин врло лаганог хода, што је релативно добро (уколико поменуту релацију преваљујете возом, возно вријеме је око пола сата до четрдесет минута).
Елем, гледајући читаву ону конструкцију, комплет све на стубовима (ја се заиста никако не могу при живом погледу снаћи који крак води на који прикључак), ако је она прављена само или већим дијелом због тога да би жељезница могла да прође испод, то дјелује врло глупо. На том дијелу жељезничке композиције возе брзином од 10км на сат, без неких изгледа да ће се брзина повећати.
Боље да трамвај вози путнике до Раковице онда...