Šta je novo?

Nadvoznjak kod hipodroma

boca-ica":3sk6scw0 je napisao(la):
Preskupi stubovi preko pruge koja se uklanja :laugh: :lool: :laugh:
forsiranja , provizije, ugrađivanje....
sve ima prvenstvo nad realnim potrebama i redosledom u ovom gradu, strašno zbog čega sve ostavljamo deci ogromne dugove ....
Плусчина!
Што је најлуђе, ово чудо ће постати разлог за НЕуклањање те пруге......
 
Ok, ajde sad kad znamo da pruga ostaje - da vidimo koji se max može izvući iz ove situacije.

Da taj kolosek ili dva koristimo za Beovoz ili neki Romantika-voz jednom kad se cela železnička stanica izmesti. Ako bi se tu napravio neki city-rail koji bi, naravno, bio kompletno redizajniran i prilagođen novom okruženju (ograde, zelenilo, odgovarajući mobilijar), to bi moglo značajno da smanji zagađenje u tom delu grada, kao i da trasu pruge prati neka pešačka zona, itd, itd...

Napravili su s*anje, to stoji, ali hajde da sad vidimo kako da izbegnemo da se od tog s*anja stvori jedna velika septička jama. Ako nije kasno za to.
 
Lepo je prošetati Novobeogradskim i Zemunskim kejom jednostavno zato što se ne preskače pruga i nema ni traga od štrecanja od voza, tranvaja , pa i kola, buke i sl. znači, onda pruga ako ostaje, da se ukopa pod zemlju (ajd da zanemarimo podvodnost i plavnost zemljišta ) Pljuvanje petlje na tolkim stubovima može u nedogled .....
Kako iskoristiti , korisno i lepo taj ,,natriveni prostor,, da umanjimo štetu, i jeste pravo pitanje.
 
Вучко, Боца и СТФ по плус, шта рећи... Нарочито ово што СТФ каже. А ако већ остаје пруга, ја не бих ишао са том пругом даље од Сајма.
 
Čuo sam glasine da su omašili tranvajsku nivelaciju za pravac BB , nadam se da su pogrešne što je osobina vecine glasina
inace če morati taj deo iznova (ruši-pravi) a to boli kad je po našem đepu
,Ima li nekog ko može da potvrdi da je to neistina i obično lupetanje.
 
Pozdrav svima.Jedna stvar mi nije jasna,kako ce tacno biti regulisano odvajanje od hipodroma ka pozeskoj?video sam juce da se tamo vredno radi ali mi nije jasno kako ce izaci na pozesku.trazio sam po sajtu da li je neko postavio bilo kakvo objasnjenje ali nema!hvala! ;)
 
110326-HJC-PLAN-26.jpg
 
Ево једног "путописа" који је, мислим, врло повезан са овом дискусијом. Наиме, ноћас сам пропутовао дионицу од ж.с. Топчидер до ж.с. Београд виа Нова Петља на Хиподрому. Користили смо углавном трасу трамваја број три, пошто смо поуздано знали да иде до жељезничке станице, а да трамвај у то доба мирује на Новом Београду. Једине живе душе између Топчидера и Господарске механе, милицајци на уласку у петљу, додатно су потврдили наше претпоставке о најбржем начину како доћи до Савског амфитеатра. Напоменућу да је возно вријеме око 1сат и 10мин врло лаганог хода, што је релативно добро (уколико поменуту релацију преваљујете возом, возно вријеме је око пола сата до четрдесет минута).
Елем, гледајући читаву ону конструкцију, комплет све на стубовима (ја се заиста никако не могу при живом погледу снаћи који крак води на који прикључак), ако је она прављена само или већим дијелом због тога да би жељезница могла да прође испод, то дјелује врло глупо. На том дијелу жељезничке композиције возе брзином од 10км на сат, без неких изгледа да ће се брзина повећати.
Боље да трамвај вози путнике до Раковице онда...
 
Поздрав и добродошао у мали клуб истомишљеника о оправданости ове склаламерије. Твој први пост је нешто што многи на овом форуму сматрају за јерес. Једна мала исправка: дотичну конструкцију називамо раскрпетља, пошто није ни раскрсница, ни петља.
 
Ja sam, ustvari, ljubitelj željeznice (samo ljubitelji željeznice se odlučuju danas za putovanje vozom :) ). Ja bi recimo, kao ljubitelj, jako volio da ostane stara stanica u sistemu, ali gledajući stanje, ne vidim nikakvo smisleno rješenje kojim bi se takvo što ostvarilo. Problem starog željezničkog čvora u Beogradu je njegova gotovo potpuna nepovezanost sa novim čvorom (nepostojanje direktne veze stare i nove stanice). Ovo je ujedno najveći konstrukcioni promašaj novog čvora.
Kako je željeznica čitav sistem, a ne samo stanica i vozovi u dolasku/odlasku, goreizabranim rješenjem smo primorani da držimo staru infrastrukturu sve dok se ne napravi nova (nažalost, nova infrastruktura nije jedino stanica na Prokopu) - u jednom trenutku ćemo na raspolaganju imati obje. Izdizanje jedne petlje na stubove zbog ovakvog rješenja samo je jedan mali dio cijene koja se mora platiti...
 
Prolazim tim nadvoznjakom cesto, i da seprimetiti kako je asfalt na deonici kod hipodroma poprilicno poceo da propada.
 
Класика.....гаранција: до прве зиме.
 
Cujem da se na senjaku zale i da je zbog raskrpetlje opala popularnost zgrada koje su prve do nje.Eh,ni ta elita nije ko sto je nekad bila...
 
Cenu nekretnina jedino može spasiti tunel .... dajte ljudi, pomozite da im vrednost nekretnina ne pada... :laugh: :lool: :laugh:
 
У баш ми је жао.....расплакаћу се. :lol:
 
Na novom Beogradu ce da rastu cene,sexy je kada imas ump pod prozorom.
 
Radovi na nadvožnjaku nastavljaju se na oba kraja:

- na delu prema petlji Radnička dovršava se preostala traka i pripremaju stubovi za prelazak konstrukcije preko pruge:





- na drugom kraju radi se na nastavku vijadukta prema Požeškoj:











Koliko li je ovde samo konjskih snaga upotrebljeno?



Sve oči uprte ka Požeškoj:



treba krenuti tamo makar bilo i zabranjeno





U zatvorenom delu Požeške tek se očekuju mašine:













i ostale sličice:





 
:kk: +1

Lepa reportaža, inače tim delom grada se ne sećam kad sam prošao, tako da je meni ovo vrlo pozitivan šok, baš je puno urađeno!

Konj dominira u prvom delu reportaže, ali to nije ni čudno, obzirom da danas konji dominiraju svuda :D
 
Veliki Vračar + :kk: Pogled prema Požeškoj neprocenjivo :D

Priznaj da si slikao kako treniraju na Hipodromu :)
 
Super reportaza.

Mislite li da ce stici do kraja godine da doteraju taj put do pozeske?
 
Onaj gornji deo Požeške izgleda da treba da se proširuje, ako su završili eksproprijaciju mogu da završe radove i pre roka.
 
Велики Врачар, баш лепе слике, плусићћћ ти је укњижен у дневник. Доста су урадили на "раскрпетљи" или ти "висећој раскрсници" од како су је пустили у саобраћај, то се да приметити, мада још нисам прошао туда од како су је отворили.
 
Vrh