1. Аутокоманда је узета као пример јер је место где се традиционално иде "на стадион", близу аутопута и практично у средини градског ткива. Не мора стадион бити на Аутокоманди да би се могао оправдати, али мора бити у самом граду.
2. Број људи који иде пешке на Маракану/ЈНА на утакмице је много већи од "пар десетина", поготово јер навијачке групе на посећеније утакмице често иду у кортеу. Такође, не видим смисао аргумента да ће људи ван БГ долазити аутопутем до стадиона, као да неко ко долази из Чачка у БГ за утакмицу неће бар свратити у град да погледа Београд на води, а ако је баш залудан можда и Победника, Кнез Михаилову, Храм Светог Саве и остале мање лепе атракције.
Ако је идеја да стадион буде негде где "може цела Србија нормално ауто путем да стигне до стадиона", најбоља локација за стадион би био географски центар Србије у селу Драча код Крагујевца.
3. Ако ће за коју деценију постојати толика потреба за још једним стадионом, сигурно ће се градити приватним средствима?
4.
Шта Дефанс хоће и Менхетн, кад БНВ стане на поприште?
5. Хвала Богу па не постоји ништа изван дихотомије
пацови, змије, наркомани и БНВ/Национални стадион/Тесла град/К Дистрикт