spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.391
- Pohvaljen
- 17.473
Ne slazem se sa tobom da mora to da bude iskljucivo metro a ne gradska zeleznicka stanica, ovaj sistem povezivanja савског амфитеатра, трга републике, дорћола, панчевца je zasnovan na iskustvo RER-a, S-Bahna i ostalih gradskih zeleznica u svetu gde se koristi postojeca zeleznicka infrastruktura koja obicno ide do tih terminalnih stanica i onda se one povezuju medjusobno tunelom kroz sam cetar grada kako bi se spojili sistemi i dobile linije gradskog prevoza koje povezuju na primer jug i Sever kroz centar grada.Михаило":2xebv2lc je napisao(la):Наравно да не треба буџет Дубајиа за копање тунела, поента је да има много важнијих ствари од тога. Пре свега, све ово о чему ти причаш, повезивање савског амфитеатра, трга републике, дорћола, панчевца, то све треба да повезује метро, а не регионална железница, и у том смислу би пре изградње метроа, ово било бацање пара. Регионалном железницом људи треба да дођу до одређене тачке (Прокоп, НБГ...) и да преседну на метро и онда иду где год желе. То о чему причаш је метро, а он не треба да се прави на основу носталгије за железничком станицом, него тамо где треба.spatiotecte":2xebv2lc je napisao(la):Ne treba ti budzet Dubaja da prokopas 2.5km zeleznickog tunela, i ne vidim sto bi to bio idijotluk da imas regionalni metro koji spaja sever i jug kroz centralni deo grada kao u svim normalnim gradovima u svetu a ne kao Beograd koji je do sad utrosio toliko para da kopa tunele na obodu centra.
Mislim da lokacije Sajam, Gl Zeleznicka, Trg Republike, Dunav stanica su svakako interesantnije putnicima od Prokopa karadjodrjevog parka i Vuka.
Sta smislis zasto Prokop zvrji prazan, pa niko nema potrebu da sidje tamo!!! Podji od sebe, kad si imao potrebu da ides na prokop? A kad si imao potrebu da ides na Glavnu zeleznicku stanicu?
Razlika u vaznosti atraktivnosti lokacije je ocigledna!
Mnogo bi bilo skuplje zameniti ceo zeleznicki pravac od Rakovica na primer do Panceva metro kolosecima nego izgraditi onih 2.5km zeleznickog tunela koji fale da bi se dobila efikazna linija gradskog prevoza Jug-Sever.
Pa pogledaj primere u evropi kako su to radili (ima ih puno, eto forumas Zidar bi mogao da ti objasni kako je to reseno u Parizu koji ima 6 ceonih stanica koje su vecinom povezane medjusobno i ukrstaju se u samom centru a ne na obodu), poenta je da se smanje presedanja i da te gradska zeleznica dovede do centra a ne na neki prokop ili Novi BGD ali jbg sta ces moramo mi srbi da izmislimo toplu vodu! Ljudi zapravo beze od gradske zeleznice zato sto ih primora da presedaju i zato im je lakse busom direktno da stignu u centar.
Nema tu nikakve nostalgije zeleznice nego se radi o prakticnosti.