Ljudi, dok ne krenete da crtate, neće se lepo videti vaše ideje. Niti ćete vi shvatiti koliko tu problema ima.
Ali, evo, dok se to ne desi, imam nekoliko pitanja:
1. Ako most nije samo pešačko-tramvajski, kako ćete na njega dovesti saobraćaj, a da ne ugrozite Patrijaršiju + Kapetaniju?
2. Ako uspete da provučete ulicu 2+2 ili 1+1 kroz te iglene uši kako mislite da to uradite i sa dva tramvajska koloseka?
3. Ako može sve to da prođe, da li ste sigurni da tramvaj može da savlada tu visinsku razliku?
4. Svesni ste sigurno da Pariska nikako ne može da se proširi - kako mislite da ulica sa samo tri trake opslužuje saobraćaj koji će u nju da nadolazi sa NBG-a?
5. Ako sve to može... kuda će tramvaj da prođe kroz Novi Beograd da bi došao do Zemuna?
Ako uspete da mi odgovorite valjano na bar 4 od ovih 5 pitanja, možda dobijete saveznika pošto mi se generalno sviđa ideja da Beograd preko Save ima što više mostova i generalno ne mislim da mostovi "kvare" pogled na bilo šta, već (uglavnom) ulepšavaju grad.
Ali, evo, dok se to ne desi, imam nekoliko pitanja:
1. Ako most nije samo pešačko-tramvajski, kako ćete na njega dovesti saobraćaj, a da ne ugrozite Patrijaršiju + Kapetaniju?
2. Ako uspete da provučete ulicu 2+2 ili 1+1 kroz te iglene uši kako mislite da to uradite i sa dva tramvajska koloseka?
3. Ako može sve to da prođe, da li ste sigurni da tramvaj može da savlada tu visinsku razliku?
4. Svesni ste sigurno da Pariska nikako ne može da se proširi - kako mislite da ulica sa samo tri trake opslužuje saobraćaj koji će u nju da nadolazi sa NBG-a?
5. Ako sve to može... kuda će tramvaj da prođe kroz Novi Beograd da bi došao do Zemuna?
Ako uspete da mi odgovorite valjano na bar 4 od ovih 5 pitanja, možda dobijete saveznika pošto mi se generalno sviđa ideja da Beograd preko Save ima što više mostova i generalno ne mislim da mostovi "kvare" pogled na bilo šta, već (uglavnom) ulepšavaju grad.