Šta je novo?

Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

1 ће бити Славија - Калемегдан а 4 ће бити Кнежевац - Блок 45. Идеално би било да се укине 3Л када уведу четворку.
 
Тачно, мада је та линија 1 глупост из више разлога, боље 10 да "исправе" кроз Краља Милана и Теразије, таман би трамвај на Вождовцу постао популарнији од аутобус пошто би коначно возио путнике право у центар а не около-наоколо.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=606772#p606772:3b7b7o8x je napisao(la):
tragac » Čet Mar 07, 2019 11:54 am[/url]":3b7b7o8x]Linija iz Rakovice moze da ide i do NBG depoa, ako je to tehnicki moguce bez izgradnje novih koloseka.To bi bilo dovoljno dok se jednog lepog dana ne obnovi zemunski krak koja bi ovome svemu dala neki smisao.
A tu liniju bi , cenim , baš koristili.
 
Varijanta 1:

4 Kneževac - Most na ADI - Blok 45
8 Gospodarska mehana - Sajam - Stari savski most - Milentija Popovića - Most na ADI - Gospodarska mehana
9 Banjica II (tržni centar) - Sajam - Most na ADI - Blok 45
13 Banovo brdo - Most na ADI - Blok 45

Varijanta 2:

4 Kneževac - Most na ADI - Stari savski most - Milentija Popovića - Pristanište - Kalemegdan
9 Banjica II (tržni centar) - Sajam - Most na ADI - Blok 45
13 Banovo brdo - Most na ADI - Blok 45

Varijanta 3:

4 Kneževac - Most na ADI - Milentija Popovića - Stari savski most - GŽS - Tašmajdan
9 Banjica II (tržni centar) - Sajam - Most na ADI - Blok 45
13 Banovo brdo - Most na ADI - Blok 45

Varijanta 4:

4 Kneževac - Most na ADI - Blok 45
8 Omladinski stadion - Dorćol - Kalemegdan - Pristanište - Most na ADI - Gospodarska Mehana
9 Banjica II (tržni centar) - Sajam - Most na ADI - Blok 45
13 Banovo brdo - Most na ADI - Blok 45

Varijanta 4a:

4 Kneževac - Most na ADI - Blok 45
8 Omladinski stadion - Dorćol - Kalemegdan - Pristanište - Most na ADI - Topčider
9 Banjica II (tržni centar) - Sajam - Most na ADI - Blok 45
13 Banovo brdo - Most na ADI - Blok 45
 
Мислим да 7 и 9 треба задржати на траси преко Савског моста. Трамвај у Рузвелтовој је нажалост слабо искоришћен поред силних аутобуских линија. За сада су две-три линије преко моста (Кнежевац-Блок 45, Баново брдо-Блок 45 и Калемегдан-Блок 45) сасвим рационална и коректна прича док се не уради грањање трамваја по Новом Београду до Земуна. Онда треба додати још две линије, Кнежевац-Земун и Баново Брдо-Земун. У целој овој причи око трамваја преко моста на Ади не треба заборавити да се отвара и могућност и за нову линију, Кнежевац-Баново брдо.
 
Da, sudeći po bus stanici u Topčideru, možda bi tramvaj Kneževac - Banovo brdo i imao smisla, mada stvarno ne mogu da procenim koliko bi putnika ta linija imala. Uostalom, imali smo silna brojanja putnika i valjda njihova kretanja, sada je prilika da se to upotrebi.
 
Da , imali smo brojanja , ali tako što su pojedinci radili u stilu , briga me da brojim , kad dođem na okretnicu , napišem brojeve koji mi prvi padnu na pamet , i teraj dalje , bitno mi je samo da me plate za to. Ovo sam čuo lika koji je pričao sa nekim preko mobilnog. Druga situacija kojoj sam prisustvovao je bila da je mladić pričao sa nekom babom o tom poslu , a ništa nije beležio.
 
Шта су бројали? Кога су бројали? Топчидер - Баново Брдо, па ту већ има 49 код Парка у Топчидеру? Баново Брдо - Блок 45 то једино може, уз задржавање трасе 85, јер је исти плански рађен да буде директна веза Општина Нови Београд - Ада!
 
Као да је то бројање имало утицај на било шта. Град се развија и мења, мењају се саобраћајнице (нажалост изузетно споро), граде се нова насеља, нове пословне зоне, мењају се токови људи, а они линије мењају само из политичких разлога. То што постоји 49 не треба да искључи могућност да се уведе и трамвај Кнежевац-Баново брдо, и онако сада сваки дан у шпицу има макар 100 трамваја у депоу.
 
Došljak, svaka čast za ideju! Kneževac-Banovo Brdo bi bila fenomenalna veza.

Najpre, ta 49-ka koja se spominje ovde, to je retko nepouzdana i preopterecena linija, busevi su kao gasne komore, prljavi do zla boga. A bus se već na trećoj stanici na Brdu napuni toliko da se često jedva može da uđe kod Šumarskog. Iz pravca Stepe ista situacija. Ko god nije koristio 49-ku, nije svestan količine ljudi koji idu na relaciji Brdo-Trošarina i obratno, ali to nije ovdašnja tema.

Drugo, ne postoji pešačka staza od Brda do Topčidera, niti Čukarici pada na pamet da to uradi (pitala ja, oduvali me najstrašnije).

Treće, značajno bi se smanjilo vreme putovanja do Rakovice, a rasteretile 37-ca i 50-ca. Samo ja poznajem bar 10-tak ljudi koji bi, naročito u špicevima radije (pre)seli na tramvaj nego bili u agoniji u ova dva busa.
 
Хвала :) Мислим да је иста линија већ и спомињана по медијима када се причало о овим радовима на прузи преко моста. Чудиме што раније када је рађена пруга за Баново брдо нису направили могућност скретања из Кнежевца ка Брду и обрнуто. То што непостоји пешачка веза између Бановог брда и Топчидера је по мени велика мана тог веома перспективног краја.
 
To brojanje sam namerno naveo aludirajući da se sve radi bez smisla, plana i analize. Slažem se da je ono ranije bilo sve samo ne brojanje.

@Gaspar18 Brojanjem se između ostalog detektuju i određena ponašanja putika (presedanja) kao što je recimo sa Topliderom slučaj. Ovako postoji samo lični osećaj kako šta uraditi što nije dovoljno.
 
Kad krenu novi radovi biće viška tramvaja i uvešće sigurno neke nove linije kao ta Kneževac - Banovo Brdo.
 
I ovako imamo viška tramvaja , ali ne i adekvatnu elektromrežu.
 
Slažem se, ali ipak krak ka kneževcu je mislim jedini krak tramvajske mreže u Beogradu koji ima samo jednu linijo i to ne sa nekim spec intervalom, van špica ide na 14 minuta. Posebno ako 3 ne bude išao kao Tramvaj zbog sređivanja oko stare glavne stanice, mislim da OK može da izgura to. Koliko se sećam, podstanica kod Kneževca je renovirana pre godinu / dve?
 
slažem se, treba srediti tu prugu i proterati bar još jednu liniju, da idu bar na 7 minuta.
a ja bih voleo da vidim i krunu liniju koja prelazi oba mosta i dalje ide kao dvojka. da pokupi i deo putnika sa novog BAS-a
 
Велики проблем тројке је ваљда та забаченост, људе једноставно мрзи да се спусте до трамваја а има бус
 
Проблем је што се окретница налази у ву*******и а не негде у насељу.
 
Problem je što linija 3 i ustalom Rakovička pruga , zaobilazi sva naselja duž trase (Stari Košutnjak , Miljakovac i Kneževac). Čak i da se okreće gde se sada okreće , a kači neko od pomenutih naselja , bila bi mnogo više iskorišćena. Eventualno bi stvar mogla da izvuče linija ka NBG , mada ni za to nisam toliko siguran , iako sam dao predlog da se ista uvede. Da kojim slučajem postoji više autobuskih (minibus) linija koje bi kačile trasu linije 3 i ŽS "Rakovica" , verujem da bi situacija bila bolja.
 
Da 59, 94 jednostavno produže duž Patrijarha Dimitrija i dalje Pere Velimirovića i taman bi odvukli jedan deo putnika ka 3-ci.
 
Vidikovac gleda na trojku (manje od 1km) ali ne postoji ni jedna zajednicka stanica, izuzev recimo 37 koja i ne kaci veci deo Vidikovca. Ja bih mrezu u Rakovici resetovao i od nule pravio, sto vise linija to manje logike. Sve linije koje su i uvodjenje, nisu uvodjene sa namerom da tramvaj preuzme te putnike.
 
Trojka je pravljena kasnije produžena za Rakovički basen. Tu je radilo preko 20 000 radnika.
Pored linije 3 tu je i Beo voz. Mislim da bi promena trasa 59, 94 kao češćim taktom Beo voz-a puno doprinela rasterećenju linija ka Slaviji i NB.
 
59 ne bih dirao. Dosta ljudi je koristi duž Borske , što da dođu iz centra , što da uđu i dobace se do TC Vidikovac. Naravno , i dosta ljudi iz centra je koristi do Vidikovca. Vrlo često zna da se desi da se linija više puni nego prazni , a onda maltene ceo autobus izađe kod pomenutog TC - a.
 
Tu samo tramvaj treba. Trojka i neka nova četvorka od Kneževca do Novog Beograda, a ako doživimo proširenje mreže ka Bežanijskoj Kosi ili Zemunu, onda i do tamo.
 
Sve je to lepo , ali neko ko živi u Borskoj , deo kod Kanarevog brda , pre će sa nečim da se dobaci do Banjice , pa na 78 , nego da se cima do tramvaja i linije koja bi ga dobacila na NBG. Ili bi tendenciozno čekao 94 , pa da se direktno dobaci do NBG. U tome je caka , bez obzira na to koliko brže stigneš sa tramvajem na NBG.
 
Vrh