Šta je novo?

Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

Expert

Intermediate
Učlanjen(a)
01.03.2019.
Poruke
265
Pohvaljen
208
Сад мало off topic.

Да Београд воде нормални људи аутобуси би сутра били укинути. 75% линија преузели би електробуси, 10% трамваји, 5% тролејбуси. Новца има, али се улаже у фонтане, жичаре и друга средства.
 

Дошљак

Professional
Učlanjen(a)
31.10.2014.
Poruke
19.176
Pohvaljen
25.261
Рано је још да електробус преузме 75% превоза. Последњих 15 година је било реалније ширити толејбус, трамвај и градску железницу (и градити метро). Сва та три вида јавног превоза на електрични погон су веома деградирани. Аутобуси се форсирају због минималног улагања у инфраструктуру као предуслова за њихово коришћење. А да се паре бацају на глупости то се у потпуности слажем.
 

Gorstak89

Higher intermediate
Učlanjen(a)
15.01.2013.
Poruke
1.723
Pohvaljen
1.188
Lokacija
Krnjača
pa metro je glavna stvar, kičma sistema, i regionalna železnica. pa tek onda duže linije prošpartaš tramvajima, malo kraće trolama a resto mogu i elektro busevi, mogu i obični busevi za početak. mogao je ikar da pređe na elektro sklopove, da uvozi kondezatore i da sam pravi elektro motore.
 

Дошљак

Professional
Učlanjen(a)
31.10.2014.
Poruke
19.176
Pohvaljen
25.261
Икар да прави електро моторе мало теже. Мислим да је некада то могла ЕИ Ниш.
 

SRBO

Advanced
Učlanjen(a)
23.01.2015.
Poruke
3.784
Pohvaljen
3.713
Lokacija
Учитељско Насеље
Ма какви електробуси, невиђена превара

Малтене сви аутобуси могу да се замене тролејбусом
 

Pendolino

Higher intermediate
Učlanjen(a)
15.11.2012.
Poruke
1.652
Pohvaljen
2.254
I ja misilm da je za sve linije sa taktom kraćim od 8 minuta nije isplativije uvođenje elektrobuseva umesto trola.
 

Žika

Expert
Učlanjen(a)
23.03.2014.
Poruke
6.321
Pohvaljen
8.067
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607740#p607740:2fh7mhoy je napisao(la):
solecar » Pon Mar 11, 2019 11:25 pm[/url]":2fh7mhoy]59 ne bih dirao. Dosta ljudi je koristi duž Borske , što da dođu iz centra , što da uđu i dobace se do TC Vidikovac. Naravno , i dosta ljudi iz centra je koristi do Vidikovca. Vrlo često zna da se desi da se linija više puni nego prazni , a onda maltene ceo autobus izađe kod pomenutog TC - a.

Grešiš, 59 nastavlja puna ka Labudovom pa čak i Pevcu.
Ranije dok je saobraćala do Prokopa ili autokomande ona se praznila do Kanarevog brda i već bila prazna ka Banjici i sve do kraja. Sada kad su je produžili do Slabije nešto je punija ali opet manje u odnosu na 47 i 48. U obrnutom smeru ka periferiji često je bila prazna do stajališta pet solitera tu se punila. Uglavnom velika pražnjenja u Rakovici gde se opet puni. Nisam pominjao liniju 50 koja je uvek puna.
Namerno sam stavio 59 i 94 da idu Patrijarha Dimitrija. Preko Miljakovca , Kanarevog ostaju 47 i 50, kasnije im se pridružuje i 48 i sasvim dovoljno za potrebe (pod uslovom da je prevoz redovan). 59, 94 bi savršeno odvlačio putnike ka trojci i beovozu.
 

solecar

Professional
Učlanjen(a)
06.12.2011.
Poruke
15.378
Pohvaljen
15.637
Lokacija
Prokop
Često koristim 59 i ovo što sam preneo su moja zapažanja , ali o tome možemo da nastavimo u odgovarajućoj temi.
 

sudija

Intermediate
Učlanjen(a)
09.10.2018.
Poruke
271
Pohvaljen
566
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607918#p607918:2nbyuwf0 je napisao(la):
Žika » Uto Mar 12, 2019 3:42 pm[/url]":2nbyuwf0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607740#p607740:2nbyuwf0 je napisao(la):
solecar » Pon Mar 11, 2019 11:25 pm[/url]":2nbyuwf0]59 ne bih dirao. Dosta ljudi je koristi duž Borske , što da dođu iz centra , što da uđu i dobace se do TC Vidikovac. Naravno , i dosta ljudi iz centra je koristi do Vidikovca. Vrlo često zna da se desi da se linija više puni nego prazni , a onda maltene ceo autobus izađe kod pomenutog TC - a.

Grešiš, 59 nastavlja puna ka Labudovom pa čak i Pevcu.
Ranije dok je saobraćala do Prokopa ili autokomande ona se praznila do Kanarevog brda i već bila prazna ka Banjici i sve do kraja. Sada kad su je produžili do Slabije nešto je punija ali opet manje u odnosu na 47 i 48. U obrnutom smeru ka periferiji često je bila prazna do stajališta pet solitera tu se punila. Uglavnom velika pražnjenja u Rakovici gde se opet puni. Nisam pominjao liniju 50 koja je uvek puna.
Namerno sam stavio 59 i 94 da idu Patrijarha Dimitrija. Preko Miljakovca , Kanarevog ostaju 47 i 50, kasnije im se pridružuje i 48 i sasvim dovoljno za potrebe (pod uslovom da je prevoz redovan). 59, 94 bi savršeno odvlačio putnike ka trojci i beovozu.

Koje ljude bi 94 odvlacila ka trojci i Bg vozu? Iz Resnika ili mozda iz Knezevca? Pa tu vec prolazi Bg voz a trojka polazi iz Knezevca...Jedino iz Pere Velimirovica, par stotina ljudi. Nije realno da se neko sa Banjice spusta na trojku i Bg voz!
59 bi mogla dobro da poveze Vidikovac i Rakovicu sa trojkom i Bg vozom, ali i dalje ostaje Kanarevo brdo, Miljakovac 1, Miljakovac 2...tako blizu, a tako daleko. Malo je ljudi koji hoce da se spustaju 10-15 minuta do trojke i Zeleznicke stanice u Rakovici, a kada sada vrate 42 kroz Pere Velimirovica, tek sad niko nece ici ka sinama...
 

Djole Pevcanin

Advanced
Učlanjen(a)
16.11.2016.
Poruke
2.072
Pohvaljen
963
59 не треба дирати због пензионера из наше велелепне општине. Линија је константно ван тураже поготово петком увече када само 42 иде нормално. Више пута није прошао ни један аутобус са 59 у правцу Катићеве гледано из правца где се 42 и 59 поклапају и због тога долазим мртав уморан кући.
 
Vrh