Šta je novo?

Most na Adi: organizacija tramvajskih linija

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524575#p524575:1vx7akq4 je napisao(la):
solecar » Tue Mar 13, 2018 8:06 pm[/url]":1vx7akq4]Uvešće se stanica za tramvaje na petlji Radnička , kao i stanica za autobuse na donjem nivou.

'Ajde! Kakva novost!
 
Linija 12 je pomjerena sa slavije zbog spanaca sad moze da se vrati preko iste
Linija 3 da se skrsti do tasa kao prije 6 da ostane kao sad.
Linija 13 preko novog mosta
Rakovica nbg 8 ili 4 ili 1 popuniti rupe
Vidjeti da li postoji potreba za rakovica bb
Ako dodje do radova na zaricevom mostu imacemo privremeni rezim bar 3 godine
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524606#p524606:1xbxz6up je napisao(la):
Aleksandar1 » March 13th, 2018, 10:49 pm[/url]":1xbxz6up]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524575#p524575:1xbxz6up je napisao(la):
solecar » Tue Mar 13, 2018 8:06 pm[/url]":1xbxz6up]Uvešće se stanica za tramvaje na petlji Radnička , kao i stanica za autobuse na donjem nivou.
'Ajde! Kakva novost!
Ajde , komentar komentarisanja radi. I nije novost , nego podsećanje. A onaj ko nije do sada čuo za ovo , za njega je novost. :)
 
Добра је идеја да се скрати 3 до Таша, јер она има сврху као брзу везу од Раковице до Сајма, Мостара, Гжс, а у центру града често иде полупразна. Веома је добра идеја да се уведе линија од Раковице до Блока 45, кроз Адин мост, таман да се растерети 3, и буде чешћи превоз на том потезу, мада не знам да ли је добро преусмерити 94 негде друге ако се буде уводила нова линија. Што се тиче везе Бб-Раковица, не знам да ли би била корисна, јер до Раковице иду 37,50, а до Топчидера 49.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524610#p524610:2jbrpaze je napisao(la):
solecar » Tue Mar 13, 2018 9:58 pm[/url]":2jbrpaze]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524606#p524606:2jbrpaze je napisao(la):
Aleksandar1 » March 13th, 2018, 10:49 pm[/url]":2jbrpaze]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524575#p524575:2jbrpaze je napisao(la):
solecar » Tue Mar 13, 2018 8:06 pm[/url]":2jbrpaze]Uvešće se stanica za tramvaje na petlji Radnička , kao i stanica za autobuse na donjem nivou.
'Ajde! Kakva novost!
Ajde , komentar komentarisanja radi. I nije novost , nego podsećanje. A onaj ko nije do sada čuo za ovo , za njega je novost. :)

U redu.
 
Vesić: Potpisan ugovor o postavljanju 2,7 kilometara šina preko Mosta na Adi

Gradski menadžer Goran Vesić obišao je danas pripremne radova na postavljanju tramvajskih šina na Mostu na Adi i istakao da je ugovorom koji je danas potpisan sa „Energoprojektom” predviđeni rok za njegovo izvođenje, 420 dana.

On je izrazio zadovoljstvo jer je ugovor o izvođenju radova potpisan sa konzorcijumom koji će predvoditi domaća renomirana kompanija koja, kako je naglasio, ima reference i znanje za ovakav posao.

– Grad Beograd je za postavljanje 2,7 kilometara tramvajskih šina izdvojio skoro dve milijarde dinara. Ovo je jedan od većih projekata koji se trenutno izvodi u prestonici i važan je iz nekoliko razloga. Tek završetkom ovog posla delimično će biti kompletiran Most na Adi – istakao je Vesić, uz podsećanje da su prošle godine završene pristupne saobraćajnice od Tošinog bunara, dok će se sledeće godine raditi pristup od Ulice Pere Velimirovića sa rakovičke strane.

On je naglasio da će dogovereni rokovi biti strogo kontrolisani, jer od završetka tog posla zavisi početak izgradnje novog savskog mosta i tunela koji će povezivati Karađorđevu ulicu i Bulevar despota Stefana.

– Tokom ovih radova završiće se projektovanje tunela i novog savskog mosta, koje izvodi kompanija CIP, kako bismo početkom sledeće godine raspisali tendere za njihovu realizaciju. Čim prođu tramvaji preko Mosta na Adi u maju naredne godine, bićemo spremni za uklanjanje Starog savskog mosta, njegovo repariranje i preseljenje na novu lokaciju. Tada kreće izgradnja novog savskog mosta preko koga će ići i tramvaji, a kasnije i metro – istakao je gradski menadžer.

Vesić je dodao da će novi tunel – prirodni nastavak novog savskog mosta, omogućiti brzu vezu kroz stari deo grada i smanjenje koncetracije saobraćaja u centru od 11 do 14 procenata, a istovremeno će se rasteretiti Brankov most. Paralelno će se raditi i saobraćajnice Vladimira Popovića i Zemunski put koje sa novobeogradske strane treba da prime saobraćaj sa novog savskog mosta, zaključio je Vesić.

f875e652ff992971568dbf862e1ab73b_8726937896.jpg


izvor: beograd.rs
 
420 dana.... Je l' to prave još jedan most?
 
Prave , al tek pošto završe postavljanje šina na ovom. :)
Takvi rokovi su nam uobičajeni danas. U temi o metrou spomenuh da su na Prokopu samo postavljanje šina radili godinu i koji mesec. Kad pogledam rokove za mnoge stvari koje su rađene , tj. kad čujem koliko će se raditi neke stvari , prosto se uhvatim za glavu , jer znam kakav haos se očekuje u najavi , obzirom da je tako u većini slučajeva.
 
Hiavata, Solecar,

Ovo je tema iskljucivo o predlozima za reorganizaciju tramvajskih linija nakon postavljanja pruge. Diskusija o realizaciji projekta postavljanaj sina se vodi u temi viewtopic.php?f=20&t=26&start=24300
 
Da bi se znalo koje će linije ići gde, najpre mora da se raščisti sa kakvim kapacitetima (po pitanju broja i modela tramvaja) grad raspolaže.
Da li će Tatre biti otpisane ili remontovane?
Da li će biti kupovine novih tramvaja?

Idealno bi bilo da se jedno 40 Tatri zaista remontuje (sukcesivno, po 10), ali da to rade sami Česi, ali i da se dokupi jedno 10 tramvaja, i to iz dva razloga: da se "prebrodi" prelazni period i da posle bude preduslova za nove linije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526633#p526633:kl2p9lr6 je napisao(la):
DzonTravolta » 21 Мар 2018 11:12 am[/url]":kl2p9lr6]Da bi se znalo koje će linije ići gde, najpre mora da se raščisti sa kakvim kapacitetima (po pitanju broja i modela tramvaja) grad raspolaže.

Нема потребе толико разбијати главу. Треба само распоредити постојеће линије и постојеће трамваје.

Колико сам ја разумео стручњаке, цела трамвајска мрежа не може да подржи већи број трамваја па свако увођење нових трам линија или појачавање такта постојећих без жртвовања неке друге - није могуће. Због недостатака трафо станица.
 
Projekat predvidja izgradnju jedne nove trafo stanice "Novi Beograd 4" kao i rekonstrukciju postojece "Dobro polje" tako da to ne bi trebao biti problem. Veci je problem da li ce nove linije biti logicno postavljene ili ce po ugledu na mnoge bus linije biti fijasko u najavi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526636#p526636:2ov043q1 je napisao(la):
Igor » 21 Мар 2018 11:32 am[/url]":2ov043q1]Projekat predvidja izgradnju jedne nove trafo stanice "Novi Beograd 4" kao i rekonstrukciju postojece "Dobro polje" tako da to ne bi trebao biti problem. Veci je problem da li ce nove linije biti logicno postavljene ili ce po ugledu na mnoge bus linije biti fijasko u najavi.
Колико то значи нових трамваја у мрежи?
 
Samo da ne bude na kraju da to pojačanje bude taman toliko da može da izdrži liniju Kneževac - NBG.
 
Kakv otpis ckd tj katica tatre su samo zadnjih 20 kom iz 1997/98 Mogu samo da ih sibnu na remont Kombinacije su 3 moguce nove linije nbg - bb bb -rakovica nbg-rakovica
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=524090#p524090:1085bw7u je napisao(la):
tragac » Pon Mar 12, 2018 12:17 pm[/url]":1085bw7u]Ovo može dobiti neki smisao tek kada se napravi trasa ka Zemunu. 13 koja ne ulazi u centar ni starog ni novog Bg nema neku budućnost, pa i sada se slabo koristi. 9 koja ide cik cak kroz grad će izgubiti većinu putnika.

Pa naravno da se ne koristi kada će velika većina pre ići na 89, kako bi izbegli nepotrebno kruženje. Drugo, ne znam šta je centar Novog Beograda. Ako mislite na deo oko opštine, tamo ima manje stanovnika nego u novobeogradskim blokovima, a postoje i dve linije do Banovog Brda - 85 i 88. Nijedna ne kruži kao 13.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526678#p526678:35pd2cia je napisao(la):
direktor » Wed Mar 21, 2018 2:54 pm[/url]":35pd2cia]
Kombinacije su 3 moguce nove linije nbg - bb bb -rakovica nbg-rakovica

Eee, to ti mislis, ali ne i neki clanovi foruma. Uskoro ce da padnu predlozi Rakovica-Blok 45, ali preko Male Krsne i Sarganske Osmice..
 
Александере не фантазирај. Зар није био договор преко Винчанског моста? :wink:
 
kako da organizujemo tramvaske linije kad više ne znamo od silnih prioriteta REDOSLED mostova
novi Savski, Zaricev, most kod ade Huje i Vinčanac - svi prioriteti a nema ni jednog, osim Zaricevog, za kog ne znamo ni gde ce :roll:
kuda da ide ,, limenko,, kad predje most na Adi, da nastavi dalje, ako je osudjen da ne prelazi dalje ni jedan dr. most ?
ili samo da štrapacira po mostu na Adi , tamo - amo :lol:
 
Вероватно би и 7 и 9 и 11 ишли преко моста на Ади током радова, можда 11 и укину опет привремено. Да се ја питам, прогурао бих трамвај преко Бранковог моста, па лепо рачвање, 7 преко Призренске, Теразија и Трга Николе Пашића у булевар Краља Александра, нека нова линија на Тргу Николе Пашића да скрене ка Дечанској па у Деспота Стефана и право све до Миријевског булевара и можда чак њиме до Миријева.
 
Tramvaji na Brankovom mostu imaju daleko vise smisla od planiranih na Adi. I ja sam za.

Saobracajnica na Brankovom mostu, najkracom linijom spaja centralnu gradsku zonu sa NBG i Zemunom. Po tom pravcu je tramvaj sigurno potreban i efikasan.
 
Да је среће туда би ишао метро а не трамвај.
 
Мислим да је ипак лакше поставити шине преко Бранковог моста у жутим тракама него буџити мост трећим проширењем.
 
Vrh