Šta je novo?

Most na ADI: organizacija autobuskih linija

Matt

Advanced
Učlanjen(a)
14.11.2007.
Poruke
3.167
Pohvaljen
5
Lokacija
Batajnica
Ово је веома важно питање на који нам нико не даје одговор у смислу да, макар, концептуално наговерсти будућу реорганизацију јавног градског и приградског превоза. О томе смо покушали да дамо одговор још на радионици, и у публикацији која се очекује дат је један од огдовора, али тема ће бити врућа још дуго.
 
siroko pitanje, tice se reorganizacije cele mreze, ali ajde da vidimo sta bitrebalo odmah uvesti.

Treba iskoristiti Topcidersku dolinu za brzu vezu ismedju Juga Beograda i Novog Beograda, posto BG:voz nece skoro voziti na toj relaciji:

Novi Beograd-(novi most)-Raskrspetlja-Milosev Konak-Rakovica-Vidikovac-Petlovo Brdo
Novi Beograd-(novi most)-Raskrspetlja-Milosev Konak-(Drajzerova)-Dedinje-Banjica
 
Размишљам колико је паметно да ЈГС иде преко раскрпетље. Јасно је да ће то бити тачка загушења.
 
Jedna linija bi mogla. Mada, zašto bi bila tačka zagušenja, to je projektovano za magistralni saobraćaj. OK ima semafor, sačeka se minut - dva
 
najverovatnije ce staviti liniju 89
 
Матеја Бељан":33g9n87o je napisao(la):
Jedna linija bi mogla. Mada, zašto bi bila tačka zagušenja, to je projektovano za magistralni saobraćaj. OK ima semafor, sačeka se minut - dva
Ваљда знаш шта значи семафор за магистрални саобраћај. Нарочито по изградњи тунела до Аутокоманде.
 
Wile E. Coyote":1j1c0a9u je napisao(la):
Нарочито по изградњи тунела до Аутокоманде.

he, he do tada ima i metro da dobijemo :)

Cak i sa semaforom na raskrspetlji (sto je ipak bolje od rampe) i kod Konaka topciderska dolina postaje najbrzi put izmedju juga i NBGD. A posto ako bg:voz odatle proradi ici ce za pocetak do Prokopa a ne do NBGD, autobus ostaje dobra opcija.

Linija Zemun-NBGD-novi most-konak-Rakovica-Petlovo Brdo puno bi znacila
Isto vazi i za Banjicu kao alternativa Gazeli.
 
@zidar

Linija Zemun-NBGD-novi most-konak-Rakovica-Petlovo Brdo puno bi znacila
Isto vazi i za Banjicu kao alternativa Gazeli.

Dobra ideja!Bice velika stvar kad proradi druga linija gradske zeleznice,a busovi ce morati preko novog mosta jer ce tramvaj tek od 2013 tuda ici.
 
Ja ostajem pri svome 89 i 708, može 94 preko Točiderske zvezde. Inače, svakako bih i liniju 511 usmerio na NBG, ali za to neće biti dobre volje u Direkciji.

Samo, problem je kako organizovati BUS linije do završetka petlje u Radničkoj, hoće li se i pre te petlje spojiti Hipodromska raskrsnica sa mostom?
 
Glasam i za 89 i 88, pri tom da 89 cesce ide. Nelogicno je da bilo koja linija sa juga ka nbg ide preko gazele a ne preko novog mosta.
 
zidar":1okkvjzp je napisao(la):
Novi Beograd-(novi most)-Raskrspetlja-Milosev Konak-Rakovica-Vidikovac-Petlovo Brdo
89
zidar":1okkvjzp je napisao(la):
Novi Beograd-(novi most)-Raskrspetlja-Milosev Konak-(Drajzerova)-Dedinje-Banjica
49, с тим да иде до окретнице 94 на Миљаковцу
 
Logično je, Sajam i Sava centar su dve važne tačke

Nije logicno jer svaka linija koja ide sa Vidikovca/ Banovog brda/ Zarkova/Cukaricke padine prolazi pored Sajma, tako da ako neko hoce na sajam moze 52, 53, 56, 51, 37, itd, a ako neko hoce na nbg iz istih pravaca moze samo preko Gazele . Ako mislis na povezanost Sajma i SC direktno, tu je mostarska petlja preko koje ide mnogo linija.

Tuzno je da celi juzni bgd ima samo 2 direktne linije do nbg (ne racunam 13icu koja trenutno ne ide).

Johnny Lee, trasu 89 ne treba menjati, samo je pustiti preko novog mosta. Rakovici treba dati tramvajsku liniju do nbg blokova.
 
88 ne ide ni preko vidikovca, banovog brda, žarkova. samo preko čukaričke padine.



89 na novi most 88 na gazelu. to je po meni pravi raspored.
 
novi most, nove linije, prilika da se usput jos par stvari ispravi to jest da linije imaju dodatnu korist sa obe strane reke:

85 Banjica II - Bezanijska Kosa


- veza izmedju Banjice i NBGD preko Dedinja i Drajzerove
- direktna veza Bezanijske Kose sa BG:vozom na Tosinom Bunaru
- direktna veza Bezanijske Kose sa jugom Beograda

86 Petlovo Brdo - Zemun Centar

- brza veza izmedju juga bgd (Petlovo Brdo, Vidikovac, Rakovica) i NBGD preko topciderske doline
- veza centralnih blokova (Arena-Merkator) sa BG:vozom
- veza centra Zemuna sa BG:vozom preko Bul. Nikole Tesle

89 Vidikovac - Blok 45

- veza Savskih blokova sa jugom bgd
- produzena trasa do bloka 45
- izmenjena trasa, Pozeska umesto Padine, kako bi Banovo Brdo dobilo direktnu vezu sa NBGD i BG:vozom
- izmenjena trasa, pravo kroz Ace Joksimovica i Ratka Mitrovica bez zavlacenja u okolne ulicice

Presedanja na petlji Radnicka i Z.st.NBGD

49 Banovo Brdo - Kanarevo Brdo


- produzena od Topcidera preko raskrspetlje kroz Pozesku do okretnice.

42_linije-adam-2.png
 
Fali veza voždovca sa sajmom.
Bila bi dobra neka linija koja bi išla kumodraškom ili vojvode stepe preko sajma na novi most pa dalje na novi beograd...
 
@ zidar

Jedna zamerka za 49. Konkretno problem je okretnice jer na na Kanarevom brdu nema gde da se okrene. To je stanica kod Maxija i Pijace i izlazi na ulicu Kanarevo Brdo. Konkretno, ukoliko bi tu bila poslednja stanica, autobus bi morao da ide 3 km do Miljakovca 3 gde se zapravo nalazi okretnica, tako da je mislim najbolje protuziti 49 do terminusa Miljakovac 3.
 
85 mi se sviđa, to je mnogo smislenije rešenje od 74 koja prati BG:voz. Mada bih ja liniju takvog imena organizovao drugačije. Baš zbog te zbrke oko numeracija, kako vam se čini sledeći predlog:

sve linije koje budu prelazile novi most da imaju slične oznake, na primer: 901, 902, 903... tako bi se ljudi nogo lakše orijentisali kuda linija vozi. Čak bi mogla linija 88 da se podeli na 88 i 988 i tako bude rešen problem pitanja kuda bi ona trebalo da ide.

Slično tome ja bih za svaki most napravio neku posebnu numeraciju, recimo, za gazelu 817, 818, 801 (umesto 17, 18, 601)

Lokalne prigradske linije umesto da budu trocifrene mogu da nose oznaku L (makar bilo i više linija saistom oznakom, ali bi bile u različitim delovima grada, L1 i L2 na Čukarici niko ne bi pomešao sa L1 i L2 u Borči) ili po opštini, na primer Gročanske G1, G2... Surčinske S1, S2, Bataničke B1, B2...
 
zidar":2rkrqavh je napisao(la):
86 Petlovo Brdo - Zemun Centar

- brza veza izmedju juga bgd (Petlovo Brdo, Vidikovac, Rakovica) i NBGD preko topciderske doline
- veza centralnih blokova (Arena-Merkator) sa BG:vozom
- veza centra Zemuna sa BG:vozom preko Bul. Nikole Tesle
Јој, Зидар, дај неки други број, немој да и ти додајеш нове бројеве без логике! :p

Иначе, супер идеја. :kk:
 
Henry_Chinasky":1q96jzie je napisao(la):
@ zidar

Jedna zamerka za 49. Konkretno problem je okretnice jer na na Kanarevom brdu nema gde da se okrene. To je stanica kod Maxija i Pijace i izlazi na ulicu Kanarevo Brdo. Konkretno, ukoliko bi tu bila poslednja stanica, autobus bi morao da ide 3 km do Miljakovca 3 gde se zapravo nalazi okretnica, tako da je mislim najbolje protuziti 49 do terminusa Miljakovac 3.
Liniju treba produžiti preko Kanerevog brda do okretnice Miljakovac 1.
 
Матеја Бељан":28uxgenu je napisao(la):
Lokalne prigradske linije umesto da budu trocifrene mogu da nose oznaku L (makar bilo i više linija saistom oznakom, ali bi bile u različitim delovima grada, L1 i L2 na Čukarici niko ne bi pomešao sa L1 i L2 u Borči) ili po opštini, na primer Gročanske G1, G2... Surčinske S1, S2, Bataničke B1, B2...

У основи такво решење већ постоји - линије иду од 100 до 700 по деловима града у круг, од Дунавског венца (1), преко Вишњице (2), Гроцке (3), Авале (4), Чукарице (5), Сурчина (6), и Батајнице (7).
 
Takvo rešenje je posotjalo za ceo grad, pa je narušeno. Ako se ne može menjati, makar se može reformisati. Mislim da je ok ubacivati slova za progradje, a da se s amostom na Adi uradi to... Št amislite o podeli 88 na dve linije sa taktom od po 8 minuta. Ako se i napravi neka gužva kod sajma za 88, 988 će funkcionisati i obrnuto.
 
Vrh