Šta je novo?

Most Beška 2, E75.

Гага":2s45befm je napisao(la):
Још један +, да споменик је баш "очерупан", надајмо се да ће га обновити кад се заврше сви радови.
Ако га обнове, надајмо се да ће то бити аполитичан текст.
gradjanin":2s45befm je napisao(la):
Da li neko zna zasto se prave dva nova mosta preko autoputa (kod Beske i Novih Karlovaca)? Vrlo su blizu postojecim mostovima, pa mi nije jasno zasto rade nove. To je u sklopu radova na mostu kod Beske, pretpostavljam zbog celokupnih radova na autooputu Bgd-Subotica.
Укључења на аутопут ће бити као на аутопуту за Шид: прикључни пут на чијем ће почетку бити наплата који се укључује на пут који прелази преко аутопута.
 
Hvala za razjasnjenje. Novi most kod Beske (ne preko Dunava, nego preko autoputa Krcedin-Beska) deluje kao da ce uz nejga biti jos nekih sadrzaja. Doduse, mozda ce neka pumpa ili nesto slicno da se tu nadje...
 
Milutin Mrkonjić juče na gradilištu: Završeno 80 odsto mosta kod Beške
Ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić izjavio je juče da je do sada završeno više od 80 odsto mosta kod Beške na Dunavu, dugog 2.250 metara, koji je jedan od najvećih građevinskih poduhvata na Koridoru 10

Kako je rekao, od saobraćaja kao delatnosti u Srbiji živi od 700.000 do 800.000 ljudi, a na izgradnji saobraćajne infrastrukture trenutno radi oko 80.000 ljudi u 56 preduzeća, od čega neposredno živi oko 200.000 građana. On je precizirao da pod zaposlenima u saobraćaju misli na radnike na železnici, u avio i rečnom saobraćaju, kao i drumskom teretnom i putničkom prevozu i u rudnicima.

Prilikom obilaska mosta kod Beške, najvećeg gradilišta u Evropi, bez obzira na to što je praznik, Mrkonjić je u razgovoru pohvalio radnike koji izvode radove po zacrtanoj dinamici, bez zastoja i bez obzira na niske temperature.

Mrkonjić je podsetio da je ove godine u planu izgradnja oko 180 kilometara autoputa na Koridoru 10 od Subotice, preko Novog Sada, Beograda, Niša do Dimitrovgrada i ka Vranju i naglasio da su rokovi za izgradnju vrlo tesni.

- Bez obzira što ima problema u ispunjenju nekih rokova, oni se premošćavaju i radovi se izvode punim intenzitetom - kazao je Mrkonjić.
 
Dobro moglo bi to brze zaista ali ipak da ne budemo neskromni, nikad se nije gradilo toliko km autoputeva u Srbiji kao danas.
Radi se ukupno na cetiri pravca, nije to tako lose za nase prilike. :kk:
 
spatiotecte, i tebe zahvati propaganda :)

Hajde da izanaliziramo zadnje dve godine ta 4 pravca.
Sever je jedini pravac gde se stvarno radi na celoj deonici do Horgoša osim obilaznice oko SU
Istok radi se obilaznica oko Dimitrovgrada bez tunela i skoro je počela deonica prema Pirotu tj, ukupno manje od 20km se radi
Jug ni lopata iskopana
Zapad (Požega) 12km se radi da ne ulazim u to koliko traljavo ide ta deonica.
Obilaznica oko BG stoji kompletna osim ponovnog čeprkanja u tunelu Straževica.
Nadam se da nisam ništa omašio.
 
uz to, severni krak se samo radi jedna traka autoputnog pravca koji je odavno isprojektovan, gde je uradjena eksproprijacija, odavno uradjene sve denivelacije...

Sve sto sad urade na severnom kraku im racunam kao nekih 30tak km autoputa punog profila radjenog od nule.
 
Ма пуна им уста... Ја сам одавно предложио да унесемо мало озбиљности на форум и да се не преносе Мркоњићеве и Дробњакове изјаве.
 
Dobismo informacije i slike iz prve ruke sa gradilista. :vops:

pekson":1978hm82 je napisao(la):
Glavni raspon je dugacak 60+105+210+105+60 metara i nalazi se od stuba br.40 (leva obala) do stuba 45(desna obala). Raspon od 210 m je izmedju stubova 42 i 43 i tu je ostalo jos 52m da se spoji konstrukcija. Bocni rasponi izmedju stubova 42 i 41, i izmedju stubova 43 i 44 su duzine po 105 m i oni ce biti zavrseni istovremeno kada se spoji glavni raspon od 210 m. Ostaju jos krajnja polja po 60 m i ona ce biti gotova 12 nedelja nakon polja 41-42.

5491231565_6ed403b45f_b.jpg


5491231247_328a0d571a_b.jpg


5491230413_fcfd4416d2_b.jpg


5491229511_68442f34c8_b.jpg


5491822988_5ec40a98d6_b.jpg


5491230807_0f9aec0cf5_b.jpg


5491824010_99bb849df8_b.jpg


img3205s.jpg


Vezano za postojeci most: Sanacijan je vec u toku,tj. sanacija nosaca i glavnog sanducastog nosaca.Radi se o injektiranju prslina i strukturnom ojacanju konstrukcije lepljenjem karbonskih traka.
Saniranje saobracajnog profila, koja podrazumeva uklanjanje asfalta,hidroizolacije, ograda i pesackih staza i izrada svih ovih novih pozicija krenuce kada se pusti novi most u saobracaj. To ce biti najranije pocetkom septembra ( nece puno da okasne :) )
 
Super slike :) Ako smem da primetim lepše izgledaju stubovi a i sam beton starog mosta nego od novog. Možda zato što terba da prodje vreme da bi potamneo
 
+1 за слике уз додатно питање: шта се дешава са мостом преко канала мало даље према Новом Саду? Чини ми се да много слабије напредује.
 
Наравно +1 за сличице, напредује градња, битно је да се заврши па макар и до краја године (ове наравно).

@Вили, да ли мислиш на онај "пецарошки" канал ? Ако да, онда имаш слике тог моста преко "пецарошког" канала на претходној страни од 17. фебрауар које је снимио "ненад78", три слике у првом реду.
 
Управо на тај. Пролазио сам пре неки дан и не делује ми да брзо напредује. :/
 
Wili ne znam tacno ali evo racunice ,verovatno sefa gradilista ili nadzornika :)

Сегменти су дужине од 3.00 метара (ближе стубовима) па до 5.00 метара (ка реци), променљиво...
Недељу дана је потребно да се уради један сегмент и почне следећи. Ради се симетрично и на оба стуба, тако да се за недељу дана уради практично 4 сегмента, па ако кажемо да је просечна дужина једног 4.00 метра, значи да се изведе 16.00 метара моста недељно...
Slike rekonstrukcije starog mosta


5492443179_138b2d9f92_z.jpg


5493034636_55e0474ac9_z.jpg


5493028316_1b19c7f904_z.jpg


5492423045_a50e314c4b_z.jpg


5492420407_d006ff3e7b_z.jpg


5492417109_6b3a3cd6c4_z.jpg


5492412509_d11c39c390_b.jpg


5493009868_a2a41c5ce6_b.jpg
 
Recite mi kad smorim sa ovim slikama iz prve ruke. :)

photo0072w.jpg


photo0076x.jpg


photo0073go.jpg
 
Rekao sam da su slike iz prve ruke posto ih je ocigledno nacinio covek zaposlen na mostu. :) Ja sam ih samo podelio ovde sa vama.
 
Ма само ти смарај, ја често пролазим туда али са моста поред не може да се види како напредују радови и колико је ово добра бруталистичка грађевина! :cool:
 
Vrh