Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

Мада бих се сложио за саме методе организовања и на страну са њиховом генералном политичком оријентацијом, према којој немам симпатије, управо је супротно на локалу, све њихове акције су одличне. Било да се ради о указивању на дивљање на кеју (до Остружнице), борбе против пренамене парцела, пошумљавању итд...

То што неко покушава да шукне зградурине од 10 нивоа на земљишту које је намењено за спортске садржаје, где су у околини двоспратнице нпр и где је постојећа јавна инфраструктура давно исцрпљена или што бесправно и небезбедно спроводи струју до сплавова и рока каблове где стигне, нема никакве везе са комунизмом/капитализмом, него са урбанизмом и поштовањем закона.

Лично, моје мишљење је да овде греше и да је ово погрешно надгорњавање са ћаци сектом, али добро...

Свакако, као што сам и раније писао (и испао у праву), неће то скоро, биће то прилика за нови обилазак Гангуле и ћацади пред следеће локалне изборе....а кад ће заиста, не знамо. Онако песимистички сам чини ми се написао да неће у овој деценији, што је сад већ поприлично реално.
 
Тако је. Све друге њихове иницијативе апсолутно подржавам и неспорне су.
 
Blokovima, a i Novom Beogradu, bi mnogo korisnija bila pešačko-biciklistička veza keja sa Ušćem, nego ovaj most. Jer već sad je moguće otići do Ade mostom preko Ade ili čamcem. a ne postoji način da se peške ili biciklom uz reku dođe do Ušća. Pri čemu bi ta veza sa Ušćem koštala mnogo manje od cene mosta i što bi moglo da se uradi za jednu građevinsku sezonu.

Ne vidim razlog zašto se ne uradi prvo ta veza, ako je već želja da se unaprede pešačko-biciklističke komunikacije u Beogradu.
 
Neki novi renderi od CIPiripija (makar ih ja ranije nisam video):

POV-04-scaled.jpg

POV-02-scaled.jpg

BE-01-scaled.jpg


 
Aj što su napravili render mosta, nego što su veštački napravili i render cele okoline i lažno prikazali širinu i oblik korita Save i izostavili Adu Međicu koja je bukvalno u osi mosta.
Izgleda da su zamislili parking između nasipa i reke, u plavnom području.
Igraju se.
 
Aj što su napravili render mosta, nego što su veštački napravili i render cele okoline i lažno prikazali širinu i oblik korita Save i izostavili Adu Međicu koja je bukvalno u osi mosta.
Izgleda da su zamislili parking između nasipa i reke, u plavnom području.
Igraju se.
Ovaj, ne...

nbg ada.png
 
Мост је заправо врло леп.

Наставићу да пратим овај феномен противљења градњи једине смислене и непреплаћене инфраструктуре из куњиње овог режима.
 
Protivljenje mosta osim problema guzve i parkinga je verovanje da se most moze srusiti posle par godina.
Uzasan je kvalitet svega sto grade u zadnje vreme. Deluje da ce plasticni burger iz Meka duze imati boju i izgled nego sve sto Ćaci SNS napravi.
 
"Most je lep"... nije "most", nego render, crtež... a na istom tom crtežu je most prikazan da mu najniža tačka raspona malo iznad visine nasipa.
Sava zna da nadođe i do samo par metara ispod krune nasipa.
Sava tada ne bi bila plovna za brodove ako bi se ispoštovale proporcije kao na "slici lepog mosta".
Osim toga, stubovi u koritu reke (setimo se samo Mosta na Adi) i blizine nizvodnog spruda Ade Međice su takođe prepreka pri niskom vodostaju, i to na mestu gde se Sava zapravo - širi... ovaj "projekat" samo generiše probleme koji bez njega ne bi uopšte postojali. Ali "samo nek se gradi...." :rolleyes:
 
"Most je lep"... nije "most", nego render, crtež... a na istom tom crtežu je most prikazan da mu najniža tačka raspona malo iznad visine nasipa.
Sava zna da nadođe i do samo par metara ispod krune nasipa.
Sava tada ne bi bila plovna za brodove ako bi se ispoštovale proporcije kao na "slici lepog mosta".
Osim toga, stubovi u koritu reke (setimo se samo Mosta na Adi) i blizine nizvodnog spruda Ade Međice su takođe prepreka pri niskom vodostaju, i to na mestu gde se Sava zapravo - širi... ovaj "projekat" samo generiše probleme koji bez njega ne bi uopšte postojali. Ali "samo nek se gradi...." :rolleyes:
Још нисам доживео твој пост као одговор на неки мој став а да није као из пера климактеричне жене која прибегава најјефтинијим триковима манипулације речима да би постигао - нешто. Па си тако, мени објашњавао шта је мој посао, објашњавао шта могу да пројектујем а шта не, објашњавао пројектанту бициклистичке стазе колика она треба да буде. Па и сада, објашњаваш ми без стида шта је рендер а израдио сам их на хиљаде до сада.

Е сад, знам архитекте који су радили рендере за ЦИП и знам да никада нису обраћали пажњу на квалитет ни тог сегмента посла али ни квалитет нити мепрецизност приказа је нешто што и просечном архитекти не може пореметити суд о датом пројекту. Према томе, мост јесте леп.

Што се тиче демагогије о угрожавању пловности, кад је водостај Саве низак, пловност је тада угрожена са или без стубова. Притом, пловни пут Саве је на њеном најширем делу широк свега 150м и свакако има више мостова на њеном пловном току са стубовима.

Такође, угрожавање пловног пута би био вид међународног инцидента на који би реаговала и међународна регулаторна тела а то овде није случај.

Али ево, имамо и са ове стране дежурног све-стручњака. Вучић из савских блокова.
 
Још нисам доживео твој пост као одговор на неки мој став а да није као из пера климактеричне жене која прибегава најјефтинијим триковима манипулације речима да би постигао-нешто.
download.jpg
 
Argumentacija iz 2007. :ROFLMAO:
Па да јер се исте лажи потурају као и онда.

Тад се правдао мост без стубова, сада се критикује мост са стубовима иако их имамо и узводно и низводно.

Дете од 12 год би скапирало бесмисао те приче.
 
Vrh