Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

Koliki broj automobila ide na Adu tokom leta sa strane Nbgd, Zemuna, Ledina, Surcina itd? Svi oni prave guzve na mostovima, haos u Radnickoj, usporavaju saobracaj ka Obrenovcu, Zelezniku itd. Treba i taj aspekt sagledati.
Ako se sagradi most, neka se blokovi zoniraju, zelena zona, da ne moze niko da ostaje duze od 3+1 sata, i napravi javna garaza i bice to okej.
 
A sa mostom će deo tih automobila da završi u Omladinskih brigada.

Svaki put si toliko blizu poente, a nikada da je pogodiš.
 
Ja mislim da mnogi ovde komentarišu, a ne znaju situaciju na Adi.

Osećam se pozvan da komentarišem jer posećujem Adu već više od 20 godina i to sve njene delove i na sve načine. Jedino nisam išao uveče u kafane, ali ta grupa ljudi definitivno ne bi koristila ovaj most peške ili biciklom.

Odmah da nešto pojasnim - ekipa koja kolima dolazi na Adu nije ona ekipa koja bi peške ili biciklom išla preko ovog mosta. Poklapanje te dve grupe je manje od 5%, a usudio bih se da kažem i manje od 1%.

Ko ulazi na samu Adu kolima? Zaposleni u klubovima i restoranima, kao i posetioci svadbi. Ti sigurno neće ići preške preko mosta. Ponavljam da bi njih posle prelaska mosta čekalo još sigurno kilometar pešačenja do njihovog odredišta.

Oni koji idu na Stari obrenovački drum - oni idu na makišku stranu, a tek oni neće ići peške preko mosta, pa peške do makiške strane, a naročito ako idu u lokale od Sanseta pa do Vanile, ili do Kraja sveta i Direktora.

Jedino bi olakšalo pristup roditeljima sa malo starijom decom na biciklima, ali ponavljam da njima čamac predstavlja atrakciju, plus period za odmor za decu.

Rekreativci koji voze bajs izbegavaju da voze na Adi zbog gužve i njima čak i odgovara da idu do Ade preko Mosta na Adi.

U stvari, mogao bih ovako do sutra, pa ću se od sada zadržati samo na komentarima za koje sam siguran da nisu tačni i da ne idu u prilog ZA izgradnju ovog mosta.
 
Ukratko: ljudi parkiraju na Ušću, pa pređu peške preko mosta do Beton Hale.
Kada se, ne da li, nego kada, otvore sadržaji kod špica Ade, isto će biti i u Omladinskih brigada.
Novi sadržaji - nova realnost, novo ponašanje vozača.
 
A sa mostom će deo tih automobila da završi u Omladinskih brigada.

Svaki put si toliko blizu poente, a nikada da je pogodiš.
Pogodio sam je itekako, smisao je da se guzva rastereti na vise mesta, a ne da sve bude skoncentrisano u Radnickoj.
Taj deo izbegavam u popodnevnim satima, jer je toliko ludilo i jedan od najvecih cepova u gradu.
A nisam bas siguran da ljudi ne bi isli peske, kada bi imali mogucnost. Evo ja cu ici redovno, pa cu slati reportaze :)
 
Ne, nisi pogodio, omašio si ponovo. Realnost je da će da se dogodi ono zbog čega ljudi iz blokova protestuju godinama: opet će doći do navale novih automobila, parkiranje se preliva u blokove, a oni nisu projektovaniza tako nešto.
Ti o tome ne razmišljaš, nije to tvoja briga.

Ali ovo nije situacija kao sa kružnim tokom, pa da se posle par nedelja vrati semafor.... ili da se jednog dana vrati na staro kada na čelo grada dođe neko pametniji i dobronamerniji. Ovo kad se se uradi, nadam se nikad, nema više načina da se popravi.
 
Kao neko ko ide na Adu cesto - Skoro sve sto si naveo nije tacno.
Kao neko ko zivi na NBG veoma bi mi prijao ovaj most (Iako mi apsolutno ne prija politicka prljavstina koja ga promovise).

Od razloga da se ne gradi jos mostova u BGu vidim samo neki vid politickog bunta ili licni interes (Bice mi veca guzva u kraju).

Ja mislim da mnogi ovde komentarišu, a ne znaju situaciju na Adi.

Osećam se pozvan da komentarišem jer posećujem Adu već više od 20 godina i to sve njene delove i na sve načine. Jedino nisam išao uveče u kafane, ali ta grupa ljudi definitivno ne bi koristila ovaj most peške ili biciklom.

Odmah da nešto pojasnim - ekipa koja kolima dolazi na Adu nije ona ekipa koja bi peške ili biciklom išla preko ovog mosta. Poklapanje te dve grupe je manje od 5%, a usudio bih se da kažem i manje od 1%.

Ko ulazi na samu Adu kolima? Zaposleni u klubovima i restoranima, kao i posetioci svadbi. Ti sigurno neće ići preške preko mosta. Ponavljam da bi njih posle prelaska mosta čekalo još sigurno kilometar pešačenja do njihovog odredišta.

Oni koji idu na Stari obrenovački drum - oni idu na makišku stranu, a tek oni neće ići peške preko mosta, pa peške do makiške strane, a naročito ako idu u lokale od Sanseta pa do Vanile, ili do Kraja sveta i Direktora.

Jedino bi olakšalo pristup roditeljima sa malo starijom decom na biciklima, ali ponavljam da njima čamac predstavlja atrakciju, plus period za odmor za decu.

Rekreativci koji voze bajs izbegavaju da voze na Adi zbog gužve i njima čak i odgovara da idu do Ade preko Mosta na Adi.

U stvari, mogao bih ovako do sutra, pa ću se od sada zadržati samo na komentarima za koje sam siguran da nisu tačni i da ne idu u prilog ZA izgradnju ovog mosta.
 
Ne, nisi pogodio, omašio si ponovo. Realnost je da će da se dogodi ono zbog čega ljudi iz blokova protestuju godinama: opet će doći do navale novih automobila, parkiranje se preliva u blokove, a oni nisu projektovaniza tako nešto.
Ti o tome ne razmišljaš, nije to tvoja briga.

Ali ovo nije situacija kao sa kružnim tokom, pa da se posle par nedelja vrati semafor.... ili da se jednog dana vrati na staro kada na čelo grada dođe neko pametniji i dobronamerniji. Ovo kad se se uradi, nadam se nikad, nema više načina da se popravi.
Ako je neki deo Beograda projektovan za automobile to je NBG i Blokovi.
 
Ali nije projetovan za stalno povećavanje broja automobila na parkinzima.
Pričamo o elementarnim stvarima: ograničenim kapaciteteima infrastukture i uticaju na život.
 
Ljudi, vi pricate kao da ce sad specijalno za potrebe prelaska mosta, ljudi kupiti 20 000 automobila i sjatiti se da prave guzvu ljudima u blokovima.
Ti automobili su vec u gradu, prave guzvu negde, nekome, neko zbog njih vec sad kasni, ne provodi vreme sa porodicom, gubi zivce itd.
Jasna mi je potreba da svako brine o svojoj guzici i da ga briga za ostale, ali nemojmo preterivati. Nekad smo bili solidaran narod, a danas...

Podvlacim, misljenja sam da je ideja dobra i da je potrebno implementirati je ispravno. Da li je sadasnja garnitura na vlasti sposobna, ne verujem, ali nece ni most pasti sa neba, pravio bi se za par godina, a do tad ko zna sta ce biti sa izborima.
Forum i sluzi da se razmene misljenja.
 
"Nekada smo bili solidaran narod...."

Aj leba ti pogledaj u Vujakliji šta znači ta reč :)
 
Mene više plaši da će se postaviti 2 stubića na prilazima mostu koji će biti ubrzo iščupani i kola će krenuti da prolaze ilegalno kao i tamo niže na nasipu ka Ostružnici..

Ovako, mi most ne smeta.
Pa i sada čike u kućicama selektivno puštaju vozače na kej, i nikom ništa.
 
Ne znam kako je gradnja na Adi povezana tacno sa ovim mostom, jedino ako ne smatras da ce automobili da idu preko njega.
Ili mislis da ce da se sagradi kula na Adi od 50 spratova pa ce ljudi da se parkiraju na Nbgd i peske predju most sa kesama u rukama :)

Most nije uopste losa ideja, samo ako bi se izveo kako Bog zapoveda, mada u Srbiji je to nemoguce.

Takodje, ljudi koji zive u blokovima uz reku ne podnose da im se pravi guzva u kraju. Pa kako sad to, sta da radimo mi koji ne zivimo uz reku?
Ja bih se teleportovao na kej, ali ne ide mi.

Ziveo sam u blokovima uz Arenu i kad je neka utakmica, Partizana ili Zvezde npr. dodje 5 000 automobila i totalno paralisu sve blokove okolo i sire. I to se sve preliva do oboda bloka 23 i 19 itd.
Da li su ti stanovnici trebali da blokiraju izgradnju Arene?

ja bih blokirao. samo retardi bi pravili na tom mestu. Zamisli sportski centar, debilana

edit: a slazem se sa reljom oko svega
 
U Radničkoj ulici su najmanje gužve zbog Novobeograđana koji idu na Adu Ciganliju preko Gazele i Mosta na Adi. Drugo, Beograd nije projektovan za konstantno povećanje vozila, a kao treće, način planiranja i gradnje širom grada je pogrešan, jer se ne vodi računa o uticaju gradnje na okolinu i na to kako pojedini pravci u gradu utiču na širu okolinu / udaljenije delove grada. O svemu pisano više puta.​
 
Ne znam grad koji je projektovan za ovoliki ekspanziju automobila.
NBG jeste planiran, ima široke bulevare, dosta parkinga ali je baš toliko.

Mislim da bi zoniranje + garaža rešili problem.

Umesto da kola budu 5-10 kilometara na ulici, biće parkirana na 2-3 kilometra, a možda neko ode i prevozom ili peške umesto autom.
 
I svih ovih godina isti "predlozi"....šablonski algoritam reakcija....

Da se zoniraju četvorospratnice i dvospratnice, uske interne saobraćajnice?
A šta ćemo posle 21h? Šta ćemo u nedelju? Praznikom?
Da li će parkadžije da rade 24/7?

Jedno loše rešenje će da povuče još desetak novih, poput Gangulinog zatvaranja skretanja u Pop Likovnu.
Kao da ništa nismo naučili....
 
Vrh