Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

Najbolja prica je da ce most da optereti blokove.
Ja koliko znam, ljudi zive i u Radnickoj ulici pa im dolazi ekipa iz celog grada i opterecuje prilaze kucama i stanovima. Ne pita se niko kako je njima? U fazonu ,,Meni je lepo, sta me boli dupe kako je drugima, oni su navikli i obozavaju guzvu"... Taj stav ekipe iz blokova ,,Mi imamo zelenilo uz Savu, Ada nam ne treba" ne podrzavam. Ima nas kojima treba most jer nazalost nemamo sumu uz reku.
A pricati kako ce sad svaki most da se srusi jer je pala nadstresnica je nonsens. U ovom trenutku se gradi mnogo mostova i tunela u raznim krajevima Srbije (Cacak - Pozega npr) i nisam video da se iko plasi kada ide na Zlatibor u svoj stan u prirodi.
 
Opustite se, biće mosta i Beogradu je potreban i taj pešačko-biciklistički NBGD-Ada i mnogi drugi. I gradiće se. Samo neće Gangula i ćaciji. Gradiće stučni ljudi da taj most nečemu služi, a ne da bi se prale pare i gradiće se na radost i uz saradnju svih građana. Pozz.
 
Tako da pešačko - biciklističko most na tom mestu jeste dobra ideja, i mogao bi znatno da obogati život, što u savskim blokovima, što šire po NBG (uz recimo neki mali bus koji bi kružio od retenzije do tog mosta, ali to je sad druga priča).
Već sam predložio da se od opštine NBG, gde ima mnogo bas-linija i kružna raskrsnica, uspostavi AdaExpres do okretnice kod mosta. Nap 4 autobusa tako da bude mali interval polazaka of 5-6min.
 
Ovaj grad je svašta doživeo, ali još uvek nije izmišljanje nove linije gradskog prevoza koja vozi samo pola puta do destinacije 🙄
 
@relja za sve postoji prvi put
Posto tu ima rampa
Screenshot_20250531-010711_Google.jpg

Bolje da uzmu ove iz švedske buseve i naprave liniju do ade brodbuson

 
Izgleda da moram da pojasnim zlonamernim hejterima : kod opštine postoji mnogo linija (~15) koje vode u razne krajeve Zemuna, Surčina i N. Beograda. Postoji i kružna raskrsnica koja bi služila kao okretnica za liniju AdaExpres sa nap 4 ili 6 autobusa. Znači kod opštine bi bilo presedanje na liniju koja bi imala kratak interval polazaka od 5-6min. Presedanje nije nikakav problem pogotovo ako bi se čekalo samo par minuta za prelazak na AdaExpres i ono postoji u svim velikim gradovima, pa i u Beogradu. Takva linija bi bila dugačka oko 3,5km što upšte nije "pola destinacije", već je brži pristup pešacima do Ade.
 
Poslednja izmena:
Dakle, "rešenje" je da umesto sadašnjih sezonskih linija koje voze direktno na krajnju destinaciju - Adu, uvešće se skraćena linija koja vozi pola puta, a ostatak sam pešačiš.
Genijalno, zaista.
U rangu onog ranijeg da će turisti iz Novog Sada dolaziti da pređu preko pešačko biciklističkog mosta u Omladinskih brigada, kada siđu sa voza Soko na železničkoj stanici Novi Beograd, tik uz Most na Adi....
 
Postojeće linije ne voze "direktno na krajnju destinaciju - Adu" (?!), već mora da se dosta pešači od bas-stanice do centra plaže, možda više od 1.000m. Dve sezonske linije bi se ukunule i busevi bi se koristili samo za AdaExpres od opštine NBG do p-b mosta.

1000006275.jpg
 
Poslednja izmena:
Od okretnice u Omaldinskih brigada do plaže na "savskoj strani" ima tačno kilometar. Do "centra", šta god to značilo, ima i više.
Od stanice javnog prevoza u Radničkoj, preko puta pumpe, do plaže na makiškoj strani ima - 500 metara. Do plaže na savskoj stani ima 900m.

100 metara gore-dole peške nije argument da se pravi ceo most, na mestu rampe za pontone, sa četiri stuba u Savi (odjednom - to sad može!?!) u slepoj ulici koja nikada nije bila projektovana za tako nešto, da natrpavaju postojeći parkinzi u blokovima stotinama novih automobila, takođe nikada predviđeno, izmišljaju nove linije prevoza, tj poliu linije do samo pola puta (a preoz nam je i ovako u problemu).... kakve fantazije, bože me sačuvaj.

Opet, jedino ako ideja nije - da most nije tu zbog plaže, nego zbog budućih sadržaja uz rečnu obalu Ade i u šumi, tj sadašnjoj šumi.... a naravno da jeste.
A Novosađani iz voza Soko- već zaboravljeni :)
 
Kada p-b most bude izgradjen i počne da se koristi shvatićeš, možda, zašto je izgradjen na toj lokaciji.
Inače, ispod kostrukcije mosta će biti strujni i optički kablovi, ali i vodovodna cev koja će spojiti fabriku vode u Makišu sa NBG gde su i dalje dosta gradi.
 
Poslednja izmena:
Fruškogorskim urbanisti Beograda ismejan svaki "argument", pa prelazi u metastazu:
Stanovnici Novog Beograda i Zemuna će konačno dobiti pijaću vodu, struju i optiku 😂
 
Moji argumenti su prihvačeni tamo gde se odlučuje o izgradnji mosta, a TO je meni bitno. Možeš ti da se blesaviš ovde koliko hočeš, ali znaš da si smešni gubitnik na ovoj temi. Most će biti izgradjen kad-tad.
 
Poslednja izmena:
Blesavi gubitnik si ti, jer se sa Fruške gore petljaš u teme Beograda, i kada te poklope sa inžejerskom logikom, poznavanjem grada i činjenicama, pozivaš se na nekakve intitucije koje očigleno ne rade svoj posao 👇

Screenshot (529).png


nego samo služe kao pokriće i instrument za realizaciju privatnih interesa.
 
I pozivanjem na vraćanje na temu, jer on nije tema nego nešto drugo (naziv teme u kojoj piše u datom trenutku).​
 
Dragan pumpadžija broj jedan, da nema njega, ne bi ljudi ni bili upućeni verovatno u sve ovo toliko i bili protiv 😄
 
Blesavi gubitnik si ti, jer se sa Fruške gore petljaš u teme Beograda, i kada te poklope sa inžejerskom logikom, poznavanjem grada i činjenicama, pozivaš se na nekakve intitucije koje očigleno ne rade svoj posao 👇

Pogledajte prilog 240112

nego samo služe kao pokriće i instrument za realizaciju privatnih interesa.
Relja, oladi malo. Ovde svako ima pravo da napise komentar, ne samo oni, koje si ti odobrio. To se zove demokratije.
Ako nemas argumenata, bolje nista nemoj da kazes nego da napadas ljude. Idi da blokiras autoput ako nemas sta da radis.....

Strasno! Sta se napravilo od Beobuilda.....
 
Relja, oladi malo. Ovde svako ima pravo da napise komentar, ne samo oni, koje si ti odobrio. To se zove demokratije.
Ako nemas argumenata, bolje nista nemoj da kazes nego da napadas ljude. Idi da blokiras autoput ako nemas sta da radis.....

Strasno! Sta se napravilo od Beobuilda.....
Saki, ovde se ne radi o komentarima i mišljenju, nego o poturanju ogoljenih laži i manipulacijama, argumenti su davno napisani i ponovljeni, ako te mrzi da ih čitaš, idi blokiraj ispred Narodne skupštine.
 
Vrh