Није друмски мост. То су шпекулације.
Mada, evo i ti si indirektno potvrdio. Jer gde god mogu da prođu vozila hitne pomoći, mogu i kola (nebitno koga).Да није пројектован да може да се прође са возилима хитне службе не би било добро обзиром на изолован положај Аде у саобраћајном смислу.
Most nije planiran i namenjen za kolski saobaćaj, tj. nije "drumski most" na kojem može da se nadje veći broj vozila u saobraćaju.Није друмски мост. То су шпекулације.
Да није пројектован да може да се прође са возилима хитне службе не би било добро обзиром на изолован положај Аде у саобраћајном смислу.
Ne izvodljivo - luk starog savskog mosta je prekratak i ne ispunjava vodne (plovne) uslove za reku Savu. Postaviti stubove za taj luk je po sadašnjim pravilnicima nemogućMeni lično nije racionalno iz sledećih razloga
Ne ulazeći u poziciju mosta
Projektujes most iznova sa dosta stubova bez potrebe
Ako već ukanjas zaricev most i neznas sta ces sa njim.
Onda bar spoji ugodno i korisno pa na tu gomilu stubova poslozi delove zaricevog mosta
A na kojoj reci taj most stoji smeta 70 godina....Ne izvodljivo - luk starog savskog mosta je prekratak i ne ispunjava vodne (plovne) uslove za reku Savu. Postaviti stubove za taj luk je po sadašnjim pravilnicima nemoguć
Može ili da ostane tu gde jeste, mislim da to nije problem, kao stari železnički, ili da se ruši. A to da stari most sa kratkim rasponom sklanjaš i montiraš ga takvog na neko novo mesto na međunarodni plovni put, mislim da nije izvodljivo. Prosto karabudženje. Zato i stoji predlog da spoji lido i Zemun. Prosto ne smeta plovidbi...A na kojoj reci taj most stoji smeta 70 godina....
A mogu da se naguraju stubovi ... sto kaze @relja A drugi pravljeni bez stubova u vodi ...
A visina starog zeleznickog mosta ...moze da ostane za plovni put kad bude pešački...
Дакле, мост је пешачко-бициклистички, такав се планира,
Sa ovim se ne bih složio.Takođe, mnogima sa one strane mosta je i bliži Most na Adi umesto tamo da se zavlače u blokove.
pešačko - biciklističko most
Za mene jedini problem poverenje prema vlastima i sistemu: (1) da li smo u stanju napravimo most koji se neće u najgorem slučaju srušiti, a u najboljem raspasti kao kocke na Trgu za par godina i (2) da li smo u stanju da taj most napravimo tako da služi širem sloju ljudi, pešacima, bicklistima i porodicama sa decom kao veza ka Adi (i možda sutra Zoo vrtu), ili ćemo dobiti formalno pešačko - biciklističko, a prakično drumski mosta za one kojima se ništa ne može.