Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

Argumentovano je i objašnjeno na prethodnih nekoliko desetina strana.

Na kraju se ipak sve svodi na to da:

- Šapić ne da ne gradi nove biciklističke staze nego je godinu završio u minusu. Napravio je 0 metara novih biciklističkih staza, a ukinuo nekoliko desetina ili stotina metara.

- Šapić ne da ne olakšava pešacima nego ih sabotira maksimalno, ukida im pešačke, oduzima trotoar...

Onda se postavlja jednostavno pitanje, zašto je nekom takvom baš sad toliko stalo za nekakav pešačko-biciklistički most. I to toliko stalo da laže i podmeće, gura ga na silu, neće da sedne da razgovara sa građanima koji imaju gomilu argumenata, plasira spinove o 90 posto plus građana tog dela grada koji su za most, bila je i ona priča o mostu koji će spojiti milione ljudi koji žive sa druge strane mosta...

Dakle, zabole njih i za pešake i za bicikliste i za stanovnike zgrada oko mosta. Pa šta je onda? A šta može drugo osim način da se drpi još para.

Da li je onda ipak bolje da se nešto ipak sagradi, a oni i malo ukradu? Ili je ipak bolje da ništa ne diraju jer ne može samo malo da se kraducka bez posledica?

Idite u do Železničke stanice u Novom Sadu i dobićete odgovor.
 
Да није пројектован да може да се прође са возилима хитне службе не би било добро обзиром на изолован положај Аде у саобраћајном смислу.
Mada, evo i ti si indirektno potvrdio. Jer gde god mogu da prođu vozila hitne pomoći, mogu i kola (nebitno koga).
 
Kad tako kažeš, onda je bolje da most služi i mudonji u Range Roveru, tako se neće lako srušiti.
 
Sve je već rečeno, razlozi i primedbe su i zvanično dostavljene i po automatizmu unapred dogovorene rešene stavri - odbačene.

Ima ljudi jednostavno ne žele ili nisu sposobni da primete i sagledaju problem, čak i kada im je pred očima, gledaju samo jedan aspekt, onaj koji njih lično zanima i slepi su i gluvi na sve ostalo.
I nikakvu pouku nisu izvukli iz pada nadsteršnice i pogibije ljudi - za početak: ne opeterćuj dodatno nešto što je sasvim drugačije zamišljeno. projektovano i izvedeno....
 
Da ponovimo još jednom i da Most na Adi ima liftove koji su usrani, zapišani, ispisani i ne rade, niti su ikada radili.

Takođe, mnogima sa one strane mosta je i bliži Most na Adi umesto tamo da se zavlače u blokove.

Toliko o tome koliko ih briga. Liftom se penje do sredina mosta, odakle vožnja biciklom postaje lagana jer se ide po ravnom, a onda se spušta.

Da je nekom stalo do biciklista i pešaka, to bi odavno sredio. Ali šta je par liftova, tu su sitne pare, daj most, tu su desetine miliona.
 
Није друмски мост. То су шпекулације.

Да није пројектован да може да се прође са возилима хитне службе не би било добро обзиром на изолован положај Аде у саобраћајном смислу.
Most nije planiran i namenjen za kolski saobaćaj, tj. nije "drumski most" na kojem može da se nadje veći broj vozila u saobraćaju.
Ali, naravno, moći će da prelaze neka službena vozila kao Hitna pomoć, Policija, vatrogasci i sl. A saobraćaj će biti kontrolisan video kamerama.
 
Poslednja izmena:
I opet:

Screenshot (529).png
 
I ukazi u zgrade su masovno pokrivenu kamerama, pa mi i dalje imamo da se ispred istih krade cveće i preprodaje po pijacama i improvizovanim tezgama. Da ne spominjem tek one raznorazne snimke od po 2 minuta kojima se gubi svaki trag.​
 
Meni lično nije racionalno iz sledećih razloga
Ne ulazeći u poziciju mosta
Projektujes most iznova sa dosta stubova bez potrebe
Ako već ukanjas zaricev most i neznas sta ces sa njim.
Onda bar spoji ugodno i korisno pa na tu gomilu stubova poslozi delove zaricevog mosta
Ne izvodljivo - luk starog savskog mosta je prekratak i ne ispunjava vodne (plovne) uslove za reku Savu. Postaviti stubove za taj luk je po sadašnjim pravilnicima nemoguć
 
Sad odjednom - mogu stubovi u Savi, a pre 15 godina nije moglo.... :rolleyes:
 
Ne izvodljivo - luk starog savskog mosta je prekratak i ne ispunjava vodne (plovne) uslove za reku Savu. Postaviti stubove za taj luk je po sadašnjim pravilnicima nemoguć
A na kojoj reci taj most stoji smeta 70 godina....
A mogu da se naguraju stubovi ... sto kaze @relja A drugi pravljeni bez stubova u vodi ...
A visina starog zeleznickog mosta ...moze da ostane za plovni put kad bude pešački...
 
Током деценије расправа око моста на Ади увек сам истицао бесмисао висећег моста рекордног распона на једном пилону кад се заправо премошћује само 150м пловног пута. Заправо сам био ЗА стубове у реци.

Дакле, мост је пешачко-бициклистички, такав се планира, за такав су средства добијена и противити се тој цивилизацијској тековини из страха од могуће злоупотребе капацитета тог моста од стране режима је парадоксално управо капитулација пред њим.

Сад ћу ја у мозгу да верглам какав је говнар Шапић и да их због тога спречим у буквално једином пројекту који им и јесте у опису посла служења грађана и развоја јавне инфраструктуре на рационалним основама?!

Чиста патологија и инерција како би се доказала иначе већ доказана теза да све што раде јесте штетно. Па дај зато један једини разуман пројекат да спречимо! Потпуно ирационално понашање.

И логички је неодбрањиво. Па лакше ћемо ваљда блокирати потенцијални незаконити друмски саобраћај снс мафије преко бициклистичког и пешачког моста него што ћемо спречити градњу истог за који су већ нађена средства. У "вашем" шизофреном, тежем сценарију немамо сигурно снс саобраћај али немамо ни један мост за бициклисте и пешаке.
 
Poslednja izmena:
A na kojoj reci taj most stoji smeta 70 godina....
A mogu da se naguraju stubovi ... sto kaze @relja A drugi pravljeni bez stubova u vodi ...
A visina starog zeleznickog mosta ...moze da ostane za plovni put kad bude pešački...
Može ili da ostane tu gde jeste, mislim da to nije problem, kao stari železnički, ili da se ruši. A to da stari most sa kratkim rasponom sklanjaš i montiraš ga takvog na neko novo mesto na međunarodni plovni put, mislim da nije izvodljivo. Prosto karabudženje. Zato i stoji predlog da spoji lido i Zemun. Prosto ne smeta plovidbi...
 
U realnosti - mi već imamo most sa pešačko biciklističkim stazama, stepeništima i liftovima, za istu tu Adu, koji je bolje povezan sa ostatkom NBG nego ovaj.
Takođe, u istoj toj relanosti, imamo i šetalište pored reke i biciklističku stazu, čiji kolski prilazi su i sada sa rampama, čuvarima i pod kamerama 24/7, i opet - to nije nikakva prepreka da se uđe kolima ili motorom na šetalište.
Priča o stubovima na suvom, a ne u vodi onomad je bila - zbog brodova... sad odjednom - može ne dva stuba za veliki most, nego četiri za "mali".
O prilivu novih vozila na parkinge je takođe već sve objašnjeno i degradaciji blokova i života u njima, ali neki jednostavno ne priznaju da problem postoji - postoji samo ono što se njima sviđa.

Isto tako, ovakav predlog je mogao da prođe samo kod ovakve nakaradne vlasti. U normalnom sistemu bi se ovo glat odbilo, počev od toga da se tu nalazi rampa za pontone pa onda sve ostalo, uz posprdne reči na račun navodnog "predlagača" koji i ne živi u ovom gradu.
Međutim, nama je gradonačelnik jedna neobrazovana sirovina, u centru grada nam je Ćacilend i samo zbog toga ova priča i dalje postoji.
 
Poslednja izmena:
Ovaj projekat je usvojila i počela predhodna gradska vlast, a aktuelna je samo nastavila realizaciju. Sada se čeka ta saglasnost ministarstva, pa sam zato razgovarao sa Direkcijom i Sekretarijatom grada da se urgira za što brže izjašnjavanje ministarstva u vezi "Urbanističkog projekta" koji je uradio CIP.

1000006253.jpg

1000006252.jpg
 
Krajem 2017. se pisalo na forumu o premeštanju SSM, ali sam ubrzo predložio na toj lokaciji novi viseći most. Nisam ni sada suguran da će most biti po onom renderu, već je moguće da bude i drugačiji.
 
Poslednja izmena:
Tema je u početku bila u podforumu "Radionica", pa je posle par godina prebačena u ovaj podforum tek kada je gradska vlast prihvatila ovakvo rešenje za most.
 
Takođe, mnogima sa one strane mosta je i bliži Most na Adi umesto tamo da se zavlače u blokove.
Sa ovim se ne bih složio.
Čak iako mi jeste fizički bliže, ali prilaz mostu na Adi podrazumeva prolaz kroz saobraćajno veoma opterećen i haotičan deo oko nove autobuske stanice i buvljaka.
Možda za nekog ozbiljnijeg biciklistu to i nije neki problem, ali lično nikada ne bih tuda vodio recimo dvoje male dece (peške ili na biciklima), ili gurao kolica sa bebom.

Tako da pešačko - biciklističko most na tom mestu jeste dobra ideja, i mogao bi znatno da obogati život, što u savskim blokovima, što šire po NBG (uz recimo neki mali bus koji bi kružio od retenzije do tog mosta, ali to je sad druga priča).

Za mene jedini problem poverenje prema vlastima i sistemu: (1) da li smo u stanju napravimo most koji se neće u najgorem slučaju srušiti, a u najboljem raspasti kao kocke na Trgu za par godina i (2) da li smo u stanju da taj most napravimo tako da služi širem sloju ljudi, pešacima, bicklistima i porodicama sa decom kao veza ka Adi (i možda sutra Zoo vrtu), ili ćemo dobiti formalno pešačko - biciklističko, a prakično drumski mosta za one kojima se ništa ne može.
 
Pa većina mora da pređe Jurija Gagarina, u čemu je razlika da li idu levo ili desno? Naravno, sve to podrazumeva uređenje i prilaznica i mnogo toga, ne ostajanje na sadašnjem stanju. Za cenu mosta, toliko toga može da se uradi.
 
pešačko - biciklističko most​
Pešačko - biciklističko - drumski (ići će njime vozila u specijalnim situacijama) se planira.
Za mene jedini problem poverenje prema vlastima i sistemu: (1) da li smo u stanju napravimo most koji se neće u najgorem slučaju srušiti, a u najboljem raspasti kao kocke na Trgu za par godina i (2) da li smo u stanju da taj most napravimo tako da služi širem sloju ljudi, pešacima, bicklistima i porodicama sa decom kao veza ka Adi (i možda sutra Zoo vrtu), ili ćemo dobiti formalno pešačko - biciklističko, a prakično drumski mosta za one kojima se ništa ne može.​
Znaćemo kada bude gotov Novi savski most i kada hrabri ljudi budu prešli preko njega.​
 
Vrh