Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

Tebi je problem što će evropska banka da finasira ovaj most?! . . Mnogo je naivan taj argument, kao "mogli smo da tražimo za nešto drugo". Pa ko brani da to tražimo?!
A planirano je da samo službena kola u hitnim slučajevima mogu da prelaze most, što je valda normalno i poželjno. O tzv "skrivenim motivima" neću ni da pišem, a svaka zloupotreba mosta pod kamerama mora da se kazni.
A.Neta nije bolja lokacija od mog predloga u naslovu teme što je potvrdio i CIP.
Veći prioritet od mosta su trolejbusi
Drugo mogli su stubove uraditi i tu premjestit8 zaricev most uz ozbiljnu studiju lokacije i uticaja mosta draganovog biti nece
 
Poslednja izmena:
Briga o protočnosti saobraćaja, problema parkiranja, čuvanju javnih zelenih i površina zaštićenih zakonom, shvatanje urbanizma i potreba građana Beograda, gledano iz ugla vlasti koja gura ovaj projekat uprkos višegodišnjem protivljenju desetina hiljada građana (tzv "bagre"), full kolor, uskoro već mesec dana:


Screenshot (437).png


A CIP je izgubio svaki kredibilitet nakon pada nadstrešnice i pogibije ljudi u Novom Sadu.
 
@dragan imam pitanje oko mostova a nije vezano za ovaj pesacki most. Pricalo se ranije da se razmatra automobilski most od kraja bloka 45 na kraju urbanog dela Savskog Setalista. Da li se to i dalje negde planira. Dosta ljudi iz raznih delova grada dolaze na posao na Novi Beograd, taj most bi lepo rasteretio.
 
@dragan imam pitanje oko mostova a nije vezano za ovaj pesacki most. Pricalo se ranije da se razmatra automobilski most od kraja bloka 45 na kraju urbanog dela Savskog Setalista. Da li se to i dalje negde planira. Dosta ljudi iz raznih delova grada dolaze na posao na Novi Beograd, taj most bi lepo rasteretio.
Morao bi ici preko Ade...
 
Mislim da most mora da bude predvidjen za vozila da bi hitne sluzbe mogle brze da dodju do mesta gde je potrebno.
U tekstualnom delu stoji da je predviđeni da kola idu u vanrednim / specijalnim situacijama.

Da se nadovežem na render. Ni prvi ni poslednji put da render na kraju nema veze sa izvedenim ili ima jako malo, a ni da se pojavi novi.​

Znači CIP i ja nemamo "inteligenciju i socijalne veštine" kao ti. :) . . mnogo si ti pametan, što bi neki rekli prepametan.​
Gle čuda, majka priroda je tako uredila da nemamo svi inteligenciju i socijalne veštine za sve.​
 
Jedan od skrivenih motiva za lociranje mosta na kraju ulice Oml. brigada a ne u Agostina Neta, jeste buduća masovna stanogradnja na lokaciji bivšeg IMT-a. To bi im omogućilo da se reklamiraju kao lokacija koja je u ulici koja u produžetku ima most ka Adi i da je biciklom udaljena 10 minuta od Ade.
 
Ja se nisam bavio politikom i ne zanima me.
Nisam nikakav bot. Volim ovaj forum, kao i razmenu mišljenja, razne video materijale, slike koje postavljate.
Običan sam građanim i živim u bloku 70, meni se jako dopada to što ćemo dobiti PEŠAČKO BICIKLISTIČKI most, koji ću rado da koristim vozeći biciklo ili šetajući.
Razumem i kontra argumente, problem sa parkingom, problem sa potencijalnom zloupotrebom prelaska mosta drugim tipovima vozila, ali nadam se da će se to na neki način regulisati i nadam se da će vlast što pre krenuti u realizaciju ovog projekta!
 
Oно што смо знали, барем добар део нас, били за или против моста, је да од овог пројекта по свој прилици неће бити ништа.

Шапић каже да је пројекат угрожен:

"Takođe je rekao da je projekat izgradnje pešačkog mosta od Bloka 70 do Ade Ciganlije ugriožen, jer komisija Ministarstva građevinarstva još nije dala saglasnost na urbanistički projekat, koja je neophodna za ranije dogovoreni kredit sa EBRD-om. Dodao je i da neće da kaže koje su mu razloge naveli iz Ministarstva, jer "ne bi bilo viteški"."

 
Znaci vesic jos drma ministarstvom a sapica ide niz vodu od te svadje moze izadje dobro da most ostane u ladici za bolja vremena
 
Vesić je hteo da bude Gradonačelnik, ali su ga "usrećili" sa ministarskim mestom. Šapić je već izjavio da se neće više kandidovati za mesto Gradonačelnika, a verovatno ne bi ni dobio podršku SNSa.
Očigledna je opstrukcija "duboke države", tj. birokratije u gradu i vladi za ovaj most. Videćemo šta će uraditi nova ministarka, da li će dati Saglasnost ili će tražiti neke dopune i izmene projekta.
 
Vesić je hteo da bude Gradonačelnik, ali su ga "usrećili" sa ministarskim mestom. Šapić je već izjavio da se neće više kandidovati za mesto Gradonačelnika, a verovatno ne bi ni dobio podršku SNSa.
Očigledna je opstrukcija "duboke države", tj. birokratije u gradu i vladi za ovaj most. Videćemo šta će uraditi nova ministarka, da li će dati Saglasnost ili će tražiti neke dopune i izmene projekta.
Zvuči baš onako viteški…
 
Ne žele, organizovali su se, prorestiju i podneli peticiju protiv.
Niko se nije organizovao u podršci projektu, jedino ovde jedan forumaš, koji i ne živi u Beogradu, pokušava da prikaže lažnu sliku stvarnosti.
 
Već sam nudio referendum stanovnika na Sremskoj strani Beograda, pa da vidimo koliko ljudi želi ovaj most. Rezultat se već zna, ali to sada i nije toliko važno, već da se pokrene izgradnja mosta.
 
E, moj "ćaći", više puta sam pisao o tom referendumu ovde na temi. Ali pošto se zna rezultat, onda ga ti nisi prihvatao kao opciju. Najmanje 90% ljudi bi glasalo za most, ali to sada nije bitno, jer je odluka o izgradnji mosta već doneta.
 
Vrh