Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

U ovom trenutka, da.

Ovaj konkretan most je Gangulin mafijaski projekat, gde na primer na pitanje gradjana oko parkinga odgovara sa - nista se vi nemojte brinuti. Covek od poverenja prosto, jednostavno znas kad on tako nesto kaze da mozes da se opustis i da ce sve biti ok.

Pricamo o ovom konkretnom projektu, iz nekog kredita, ne pricamo generalno o pesacko-biciklistickim mostovima.

Kao sto postoji razlika izmedju uredjenja Savskog amfiteatra i projekta Beograd na vodi. Ne znam ko ima ista protiv prvog.

Kao sto postoji razlika i izmedju uredjenja Sajma i sirenja projekta Beograd na vodi na teritoriju istog.
 
У коју категорију би ти ставио овај свој пост - 1) категорију Гангулиног мафијања, 2) категорију ортодоксне глупости или 3) категорију неког трећег пута, где се аргументима и логичким резоновањем тражи излаз из постојећег стања?

Ја бих овај и неке твоје претходне постове ставио у категорију 3, као и ствари које овде пише Вучко и неки други форумаши. Госпођино ”опасно је шетати по сунцу” бих ставио у категорију 2 која ми се подједнако гади као и категорија 1. Демантовао си сам себе да не постоји ништа треће. Грађанима блокова не замерам што су против моста, разумем их, али што умеју сами себи да дају аутогол то је невероватно.
 
Nebitno je jbt.

Sad cu ja da trcim u Wink patikama i slomim nogu jer neki glupaci nose dobre modele patika za trcanje.

Ne treba protestovati zbog svega sto se desilo u maju jer je Seka Aleksic serovala post da podrzava proteste.
 
Sta se desilo nakon sto je Sapic napenalio Marku zvaku na nasipu uz propratni recnik?
 
Sta se desilo nakon sto je Sapic napenalio Marku zvaku na nasipu uz propratni recnik?

Verovali ili ne, desilo se da patrole Belih u Škodama sa upaljenim žutim rotacijama na smenu danonoćno stražare ispred tih Šapićevih plakata na šetalištu.
Nušić se ovoga ne bi setio.


A niko da postavi pitanje - zbog čega je Direkcija na isteku roka za tendersku dokumentaciju odlučila da ga produži sa 8. na 25. dec?
Niko se nije javio do istreka roka, ili dobavljač, od ranije poznat naručiocu, nije umeo da sastavi dokumentaciju? Ili nešto treće?


Edit - videh na društvenim mrežama da su, po starom dobrom radikalskom običaju kada im se neko suprotstavi, Čavketa munjevitom brzinom proglasili za ustašu.
 
Poslednja izmena:
A niko da postavi pitanje - zbog čega je Direkcija na isteku roka za tendersku dokumentaciju odlučila da ga produži sa 8. na 25. dec?
Niko se nije javio do istreka roka, ili dobavljač, od ranije poznat naručiocu, nije umeo da sastavi dokumentaciju? Ili nešto treće?
A i ja pričam gluposti - shvatili su da je prekratko vreme do izbora 17.12. pa smanjuju broj vesti koje izazivaju revolt kod ljudi.
 
Занимљиво како је председник изјавио како неће бити пара за пругу Београд-Бар даље од Ваљева, а има пара за овај мост.
 
Занимљиво да неће бити пара за пругу Београд-Бар даље од Ваљева, а имало се пара за пругу БГ-НС да буде за брзине од 200 км/х.
 
Занимљиво како је председник изјавио како неће бити пара за пругу Београд-Бар даље од Ваљева, а има пара за овај мост.
Mnogo zanimljivije je šta ti porediš?! . . Cene uopšte nisu uporedive.
EBRD je odobrila kredit za ovaj most - kao što piše u gornjem članku.
 
Prvo si pisao o parama, a sada o prioritetu?! . . most ili pruga?!
Odmori malo i razmlsli pre nego što opet ovde nešto napišeš.
 
Poslednja izmena:
Sve je uvek uporedivo jer sve ide iz jedne kase.

Zamisli, čiji god da je kredit, to na kraju mora da se pokrije iz jednog istog budžeta, kako god želiš da nazoveš taj parcijalni deo istog.

Sve dodatne terminologije su samo zamagljivanje jednostavne činjenice.

A taj budžet se puni od poreza koje svi plaćamo.

To što neko planira da potroši 12 milijardi evra za Expo isto direktno utiče i na prugu i na ovaj most i na širenje BKA...
 
Zamisli, čiji god da je kredit, to na kraju mora da se pokrije iz jednog istog budžeta, . .
Most će biti otplaćivan iz gradskog budžeta, a pruga iz republičkog. Naravno sve će platiti gradjani Srbije, a ne Bugarske ili Tunisa.

Ali meni je sada bitno da se neko javio na ovaj tender za most, jer to je vrlo spacifičan posao i retko se gradi takav i toliki most.
 
Prošle izborne obaveze i aktvnosti, pa nam se i Dragan vratio na forum.

Samo nije jasno zašto je tender pomeren i zašto po isteku i tog pomerenog roka mora da se čeka "jedno mesec dana možda bude i odluka ko će dobiti posao."
 
Nedelju dana pred izbore sam prestao da pišem na forumu, jer sam optuživan i klevetan da agitujem za vlast i nedelju dana posle izbora sam pauzirao jer nije ni bilo nekih vesti u vezi ovog mosta.

Inače, tender može da bude pomeren na traženje učesnika ako im treba još vremena da pribave neka dokumenta ili sl. Ako je bilo više ponuda onda mora da se ispitaju sve stavke i proceni ko će dobiti posao. Januar je pun praznika i neradnih dana, pa je moja procena da im treba možda mesec dana da donesu odluku.
 
Prvo si pisao o parama, a sada o prioritetu?! . . most ili pruga?!
Odmori malo i razmlsli pre nego što opet ovde nešto napišeš.

EBRD finansije su fleksibilne, mogli su da taj novac usmere na prugu, odnosno da učestvuju u određenom procentu, a da ostalo dotira država.

Za grad Beograd postoji interes stabilne i moderne pruge Beograd-Bar, dakako veći nego ovaj most.
Pozitivni afekti ovakve saobraćajnice su u polju mobilnosti i ekologije sa još dosta benefita.
Dobar politički radnik ili lobista bi te pare preusmerio na pravo mesto da ima volje.
 
Kredit od 17 mil evra nije relevantan za toliku deonicu pruge, suviše je to malo para i za tu rekonstrukciju pruge će se tražiti verovano poseban kredit. Ali, za ovaj most je dovoljno i zato je EBRD odobrila kredit koji će se realizovati na leto.
 
i za tu rekonstrukciju pruge će se tražiti verovano poseban kredit.

Zvaničnici kažu suprotno, nema zaduživanja zbog EXPO-a.

A dobro, hajde da se odmaknemo od pruge.
Kredit se mogao iskoristiti za kupovinu novih trolejbusa ili barem nekoliko setova tramvaja, pošto smo već u domenu mobilnosti.
 
О којим приоритетима причамо? Железницу и бициклистичку инфраструктуру треба развијати упоредо
EBRD finansije su fleksibilne, mogli su da taj novac usmere na prugu, odnosno da učestvuju u određenom procentu, a da ostalo dotira država.

Za grad Beograd postoji interes stabilne i moderne pruge Beograd-Bar, dakako veći nego ovaj most.
Pozitivni afekti ovakve saobraćajnice su u polju mobilnosti i ekologije sa još dosta benefita.
Dobar politički radnik ili lobista bi te pare preusmerio na pravo mesto da ima volje.
Постоји буквално један једини пројекат везан за бициклистичку инфраструктуру у Београд, и баш од тог једног пројекта би сте да узмете паре за пруге. Баш то нам кочи модернизацију железнице. Ако мост на Ади није приоритет за бициклисте, те паре или макар део пара би се могле преусмерити на прављење нових бициклистичких стаза у граду.

Део средстава који је отишао на прескупу пругу БГ-НС је могао да се преусмери на реконструкцију пруге БГ-Бар, па да Соко иде 160 уместо 200 км/х, али да имамо један више реконструисан правац. Имамо гомилу примера нерезонског трошења огромних средстава која су морала бити боље искоришћена, али не, случајно ни један динар у милионском граду да се не потроши на бициклистичке стазе. Од тога да бициклистички мост на Ади није приоритет, дошли смо до тога да уопште ништа не треба улагати у бициклистичку инфраструктуру. Да, то се зове поређење баба и жаба.
 
Ako je već cilj da se uloži u unapređenje biciklističke infrastrukture, na osnovu čega se došlo do zaključka da je prioritet da se duplira biciklistička veza savskih blokova i Ade? Već postoji biciklistička staza na mostu na Adi, i potrebno je samo ugraditi lift i vožnja biciklom bi bila olakšana i za bicikliste kojima je uspon na mostu prezahtevan.

Zašto se ne uzmu u razmatranje i neki drugi projekti. Naprimer, za samo delić te sume od 17 miliona evra bi mogla da se izgradi biciklistička staza od Sajma do Rakovice preko Topčidera i Košutnjaka, na mestu uklonjene pruge. Takva staza bi mogla da bude urađena za 6 meseci, pruga je već uklonjena, ne mora nikakva eksproprijacija da se vrši, a povezala bi Rakovicu sa Adom i dalje sa Dorćolom i Novim Beogradom.
 
. . delić te sume od 17 miliona evra bi mogla da se izgradi biciklistička staza . .
Prvo, u pitanju je pešačko-biciklistički most i pešaci će biti primarni korisnici mosta, možda i 80%. Biciklističke staze su namanjene isključivo biciklistima, a zabranjene pešacima.

Drugo, ne može da se izdvaja "delić te sume" za nešto drugo, jer to nisu keš pare na "švetskom stolu", već je EBDR dala kredit za odredjeni projekat, tj. za pešačko-biciklistički most.
 
... ili da se po cenu kupovine nešto malo običnih dasaka samo proširi ovo šetalište koje su već delimično napravili, pa eto i mosta i privremenog šetališta, i biciklističke staze. Odmah i takoreći džabe. A da pare iskoristimo na bolji način. Pešački most do Ade treba napraviti, ali sad ima prečih troškova. Za samo deo novca mogu 100 godina zimi da plaćaju nekog čamdžiju u penziji. A leti samo dovuku skelu. Em je bitno lepše, em jeftinije, em je besplatna vožnja skelom na kupalište sa gomilom društva bukvalno vrsta nužnog pripremnog rituala i vodene inicijacije. Ko je probao zna. Od reke vas ne odvaja ništa ... tu je, na 10 cm od nogu i priča vam.

img_5861-jpg.185003


img_5868-jpg.185004


Više o tome ovde

 
Stari železnički most je trebalo odavno pretvoriti u pešačko- biciklistički most, ali on nije konkurencija takvom mostu do Ade jer je par kilometara nizvodno i on je veza za drugi deo grada a ne do Ade.
IMG_20231229_032715.png
 
Poslednja izmena:
Vrh