Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

@vsn pa nisam ni rekao da Šapić hoće da gradi most "zbog Faene" već zbog sve nove gradnje na Adi, na zelenim površinama u blizini tog zamišljenog mosta (već sam to spominjao na temi, kasno si se uključio).
Deklarativno, argument je i premeštanje Zoo vrta - što jeste neizvodljivo, ali ukazuje na mareru da se gradi, odustaće se od Zoo vrta ali će se nastaviti sa pratećim sadržajima.... postoje i druge indicije, već se tiho spominjejoš neka gradnja na mestu naselja Partizan.
Ne treba tražiti neku logiku u njegovim planovima (hteo da kopa kroz nasip, proširuje bez veze ulice...), kamoli dobru nameru.
Praksa je pokazala da je nepromišljena štetočina koja radi samo u svom interesu. Pametan i dobronameran čovek bi makar saslušao građane, videli smo kako on reaguje.

A ako si se ti predao i ako misliš da nema smisla upozoravati, protestovati i boriti se protiv svega toga, ok, ali pusti nas koji još uvek nismo.
 
Одлично питање за Драгана, али бих питао то исто и друге људе који пишу све и свашта овде. Колико често ако уопште возите бицикл или пешачите по граду.
Evo ja vozim onako... Meni jeste u interesu da postoji sto vise mostova ali ne od Dragana sa Fruske gore. Recimo, pre tog mosta bih voleo biciklisticku stazu duz citavog SMT-a do Ovce ili jos bolje do Panceva. Da se zeleznicki most kod Ostruznice retrofituje i postane pesacko-biciklisticki. Da se napravi biciklisticka staza duz ex autoputa do Bubanj potoka (Avale) i jos jedna od Zemuna do Novog Sada...
1702052783082.png
 
Дистанца од замишљеног почетка моста до Фаене је 1.6км по google maps или можда више ако нисам омашио. Клијентела која тамо иде веруј ми да неће толико да пешачи. Ако ми не верујеш, идемо на пиво/сок на кеј код Бранковог моста кад крене сезона, да видиш како господа паркира једно преко другог да би стали испред сплава/ресторана где су пошли. Што мање корака од кола до врата локала то боље.

Да, постоји оправдана бојазан за судбину Аде, али на жалост ова Фаена није ништа ново и девастација ће се одвијати и са и без моста ако се не натера ова или нека нова власт да то под хитно заустави и крене да уклања постојеће ругобе, баш као што се сад уклањају поједини сплавови. А да би јавност извршила већи притисак на власт у том правцу, људима треба да буде важно питање Аде, треба да им буде важно питање зеленила у граду, треба да им буде важно питање рекреације. Да би им све то било важно људи треба да се подстакну и мотивишу да више шетају, да више возе бицикл, да проводе више времена напољу. За тако нешто нам треба и боља инфраструктура. Ето ти Реља Квака 22. Мост који потенцијално може да направи срање, исто тако може и да донесе велику корист.

Није наш највећи проблем што власт заболе она ствар за Аду, за природу, за бициклизам и рекреацију, просечног човека у овом граду заболе она ствар за све то. Просечан Србин ће радије да седне у Фаену и да ждере него да изађе и шета или вози бицикл.
Ni nece pesaciti, ici ce vozic preko mosta.
 
Evo ja vozim onako... Meni jeste u interesu da postoji sto vise mostova ali ne od Dragana sa Fruske gore. Recimo, pre tog mosta bih voleo biciklisticku stazu duz citavog SMT-a do Ovce ili jos bolje do Panceva. Da se zeleznicki most kod Ostruznice retrofituje i postane pesacko-biciklisticki. Da se napravi biciklisticka staza duz ex autoputa do Bubanj potoka (Avale) i jos jedna od Zemuna do Novog Sada...
Pogledajte prilog 183170
Потписујем све предложено.
 
Ali, bitno je "rušiti vlast" a ne šta je opšte dobro i javni interes, pa se onda uključe razni stručnjaci sa besmislenim argumentima. Biciklisti kukaju kako nema dovoljno staza, a nisu poveli kampanju da se "Stari železnički most" adaptira u bici-pešački most.
Nije svima opšte dobro i javni interes pešačko - biciklistički most Blok 70 - Ada Ciganlija.
 
Ni nece pesaciti, ici ce vozic preko mosta.
Да би нека локација била атрактивна за ноћни живот мора да има паркинг на самој локацији, Бетон хала томе може да захвали што је преузела клијентелу сплавова код Југе. Стварно ми је тешко да замислим рибе у штиклама како седају у возић и иду у клуб.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: vsn
Одлично питање за Драгана, али бих питао то исто и друге људе који пишу све и свашта овде. Колико често ако уопште возите бицикл или пешачите по граду.
Vidis li odakle sam ovo fotografisao juce? I ne, nisam se helikopterom spustio na stazu i napravio fotografiju, bio sam na vozilu koje se vozi po biciklistickoj stazi.

20231207_154933-jpg.183030
 
Neće, jer za mene nikada neće urbanizacija Ade biti opšte dobro (onako kako je vide neki), a što će ovaj most da samo pospešuje. A nisam jedini koji smatra da ima milion drugih stvari koje su preče od ovog mosta.
 
Most pospešuje urbanizaciju?! . . to je obična podmetačina, kao za "seču lipa".

Most će da pospeši dolazak na Adu, a urbanizacija se vrši bez obzira na most.
 
Али пешачко-бициклистички мост који ће да стимулише градњу комерцијалних објеката на Ади које зидају и посећују скоро искључиво батице који иду и до локалног максија у свом џипу њемачке производње. :ROFLMAO:

Уме Беобилд с времена на време да окупи људе око неке потпуно бесмислене тезе. И то обично бива у периодима лошег времена, предпразничне депре и тсл.
 
Uopste ne krijem da mi je zelja da se spreci ovaj mafijaski projekat.

Onda mozemo normalno pricati o mostu. Prednosti, mane, pozicija, da li je neophodan trenutno, tip mosta, sirina, visina, parking sa NBGD strane...

Zapeli sedam dana pred izbore i nesto su mnogo nervozni i zuri im se.
 
Али пешачко-бициклистички мост који ће да стимулише градњу комерцијалних објеката на Ади које зидају и посећују скоро искључиво батице који иду и до локалног максија у свом џипу њемачке производње. :ROFLMAO:

Уме Беобилд с времена на време да окупи људе око неке потпуно бесмислене тезе. И то обично бива у периодима лошег времена, предпразничне депре и тсл.

Pa to je ono, promašili temu, još dali autogol za Gangulu (jer stvarno mislim da mu je to samo predizborna propaganda, odužiće oni to), pa je sad ono E sad baš ne dam. :ROFLMAO:

A nije da nema bojazni koje su skoro svi izrazili, nego eto most smeta. :)
 
Уме Беобилд с времена на време да окупи људе око неке потпуно бесмислене тезе. И то обично бива у периодима лошег времена, предпразничне депре и тсл.​
Apsolutno tačno. Ne sećam se kada sam pročitao besmisleniju tezu da treba da se gradi potpuno novi pešačko - biciklistički most zato što je neko napravio neuslovnu biciklističku stazu na Mostu na Adi.

Kada neko izjavi da će most biti veza sa Zoo vrtom na Adi, između ostalog, i da će ga graditi ni manje ni više nego na plavnom području, jasno je da ne misli o dobrobiti životinja. Da li bi bilo ko pri zdravoj pameti i svesti izmeštao životinje u vodeno područje, a da one pritom nisu vodozemci? Verujem da ne bi. A sve i da se krene sa radovima na isušivanju područja, a da se u međuvremenu zaključi da to ipak nije izvodljivo na način koji bi bio uslovan, ili pak da bi bilo suviše skupo, šta bi običan građanin mogao da zaključi? Da će to da ostane tako na duže staze, da se pretvori u prirodnu oazu ili da se izbetonira i da tu niknu komercijalni objekti? Mi već sada imamo i te kakvu urbanizaciju Ade, koja je, da podsetim, proglašena za zaštićeno prirodno dobro, i koja je več sada stecište povećeg broja kola. To što neki potenciraju prvi deo opisa mosta "pešačko - biciklistički" a ignorišu drugi deo "sa mogućnošću prolaska motornih vozila u vanrednim situacijama" ne znači da će i promeniti činjenično stanje, a ono je da će biti omogućeno i kolima da dolaze na Adu direktno iz Savskih blokova. Ko god veruje da će na ovom pešako - biciklističkom mostu sa mogućnošću prolaska motornih vozila u vanrednim situacijama, rukovodilac rampe na istom da bude dijametralno suprotna osoba u odnosu na rukovodioca rampe na Savskom nasipu, taj očigledno nema dodira sa realnim životom, odnosno sa time kako stvari funkcionišu. I umesto da se na sve načine gleda da se oteža pristup još većem broju vozila samoj Adi, i da ona ostane prirodna oaza, gleda se da se što više uradi suprotno, jer veći broj kola privčlači veći promet, pa samim tim i potražnju za većim brojem objekata. A to sigurno nisu objekti za rekreaciju ljubitelja prirode, jer onaj kome je gušt da uživa u prirodi, sigurno nije cilj da što brže ode i dođe do neke lokacije koja je namenjena rekreaciji, već da uživa i u samom putu do iste lokacije, a još manje mu je cilj da se nabije na neki splav ili montažni objekat i da tu bleji po nekoliko sati. Takvima je još manje gušt da noću provode vreme u pomenutim objektima.

 
Не, ја сам чуо тезу једне од представница грађана из блока да је тај мост опасан јер како ће ту родитељи да шетају са децом када је на пример јако вруће и да је то ето опасно. IQ овог народа је стварно упитан али и објашњава како и зашто ови владају толико дуго.
 
Možda me budućnost bude demantovala, ali za sada, gluplju tezu od ove da aktuelna vlast vlada zato što narod ne podržava pešako - biciklistički most sa mogućnošću prolaska motornih vozila u vanrednim situacijama, nisam čuo / pročitao.​
 
Svima je zajednicko jedno - zive tamo i nece most. Sta je neciji licni razlog i koliko je glup, necu uopste ulaziti u to.
 
Možda me budućnost bude demantovala, ali za sada, gluplju tezu od ove da aktuelna vlast vlada zato što narod ne podržava pešako - biciklistički most sa mogućnošću prolaska motornih vozila u vanrednim situacijama, nisam čuo / pročitao.​
А где си ти чуо такву тезу извини молим те?
 
Svima je zajednicko jedno - zive tamo i nece most. Sta je neciji licni razlog i koliko je glup, necu uopste ulaziti u to.
Наравно, свачије је право да буде глуп. То не значи да друштво треба да се усмерава на основу те глупости.
 
Занимљиво, покажи молим те где си то само прочитао, пошто ја нисам видео ништа томе слично да пише.
 
Наравно, свачије је право да буде глуп. То не значи да друштво треба да се усмерава на основу те глупости.
Ne, nego na osnovu Gangulinih mafijaskih dilova ce da se usmerava.
 
Не постоји случајно ништа треће или четврто, постоје само Гангулини мафијашки дилови или нечија ортодоксна глупост. Све си лепо објаснио.
 
Vrh