Хоћу да се надовежем на ово као неко ко такође редовно вози бицикл и користи га у сврху превоза више него у рекреативне сврхе. Слажем се са овим, крајевима као што су Миријево, Карабурма, Петлово Брдо, Борчи, очајнички треба бициклистичка инфраструктура и веза са другим деловима града, и без повезивања ових делова града нема говора о масивнијем промовисању бицикла као вида превоза.Kao neko ko redovno vozi bajs mogu da kažem da bi ovaj most bio lep dodatak. ALI tek nakon izgradnje bar sledećih biciklističhih staza:
Kneževac - reka Sava kod Novog mosta (paralelno sa Buevarom Patrijarha Dimitrija i Patrijarha Pavla)
Mirjevo- Dunavski kej (Mirjevski bulevar-Višnjička-ima par varijanti do keja)
Petlovo brdo-Vidikovac-Košutnjak-reka Sava
Zvezdara-Vračar-Brankov most
Borča-Krnjača-veza sa drugom navedenom stazom
Pančevo-veza sa drugom navedenom stazom
Renoviranje dela Brankovog mosta sa strane gde je bici lift
Ove staze bi učinile mnogo više za promociju ovakvog vida saobraćaja a ne verujem da bi bile skuplje od tog mosta. (u Evropi je cena oko 50.000 € po km bici staze)
Али након тога никако не бих заобишао изградњу бициклистичког моста између Аде и Блокова, као и једног таквог моста код Остружнице. Заправо од Остружнице до Ушћа мислим да нам фали 4 или 5 таквих мостова. (Ово је све утопија, знам, немамо ни канализацију у граду а причамо о мостовима за бицикле, али на таквој смо теми па зато о томе пишем). Дакле, овај мост свакако није приоритет и подигло се много прашине око њега, што је замаглило било какву озбиљну дискусију о бенефитима за бициклизам у Београду које би он несумњиво донео јер никако не би служио само у рекреативне сврхе.
Но први корак у целој овој причи би био да се донесе неки план, стратегија развоја бициклизма и урбане мобилности у Београду за наредних 5, 10 година, да се одреде приоритети и да се крене у реализацију једно по једно. Ова власт није ни помислила да уради тако нешто, остаје да видимо да ли ће бити друга прича након избора. Нада умире последња.