Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

. . samo manja populacija utreniranih vozaca bicikala ga korosti vecini je zbog uspona nepremostiva prepreka. . . Penjaje na most na Adi je najmanje 5% . .
Most preko Ade je namenjen za drugu vrstu saobraćaja, tj. automobile, autobuse, . . i tramvaje. Zato se nije vodilo računa o pogodnom "nagibu za penjanje" biciklom, već je samo omogućeno da biciklisti i pešaci mogu da koriste taj most.

Most do Ade će biti namenjen pešacima i biciklistima, a u nekim slučajevima i vozilima "hitne pomoći" ili vatrogascima. To je sasvim druga vrsta mosta koji će spojiti Adu i Savske blokove, pa tako i "sremsku stranu" grada.
 
Poslednja izmena:
Argument da će most doneti gužvu i automobile je najmanji problem tu. Sakura, Lastavice, nova autobuska stanica, sve nove i buduće zgrade u bloku 64. Novi Beograd sa svim novim zgradama i objektima ima da bude preplavljen ljudima i automobilima. Onima kojima se to ne sviđa i koji odbijaju takvo stanje mogu samo da se isele odatle i odu u mesto koje im više odgovara. Taj most će biti jedna od retkih stvari koja će koristiti da ne moraš za sve da se probijaš kolima.
 
Мост на Ади има још једну незгодну особину а то је кривина на низбрдици ка Савском рукавцу која наравно није никакав проблем за веште бициклисте
 
Koji će do mosta da dolaze kolima i da ih parkiraju u bloku 70 i 70A, gde i sada nedostaje mnogo parking mesta. Apsolvirano toliko puta.
 
Ma vazi da vidim tu gomilu koja ce kolima dolaziti i parkirati u tim blokovima i pesice ici na adu. Ti isti ljudi ce ici kao i sada sto idu. Tamo imaju dovoljno parkinga u garazi.
 
Pas to je upravo argument "predlagača" Dragana da most nije samo za ljude koji žive tu u okolini - da će ljudi da dolaze iz drugih delova NBG, iz Zemuna, Surčina "zbog mosta".
Da je rešenje da se gradi nadzemna garaža zbog mosta, da se uvede zona unutar blokova...
Ne pratiš.

A most je samo uvod u komecijalizaciju savske obale Ade Cigancije i seče šume, da se omogući pristup gostima lokala.
 
Dolazice, ali ne u gomili. Dolazice manji broj. Nadzemna garaza ce resiti taj problem. Uvodjenje zona unutar blokova podrzavam jer je postalo uzasno u vecem delu Beograda. A za potencijalnu komercijalizaciju savske obale Ade Ciganlije je za drugu temu. Moste ne mora nuzno da utice na to.
 
Dolazice, ali ne u gomili. Dolazice manji broj. Nadzemna garaza ce resiti taj problem. Uvodjenje zona unutar blokova podrzavam jer je postalo uzasno u vecem delu Beograda. A za potencijalnu komercijalizaciju savske obale Ade Ciganlije je za drugu temu. Moste ne mora nuzno da utice na to.
Gradska vlast jedino resenje velikog saobracaja i problem parkinga resava tako sto se uvede zoniranje ali nikako da shvate da treba i vise parkinga.
Svi ti ljudi koji se parkiraju i svuda je nabijeno ce i dalje morati tu ili negde u blizini da se parkiraju, nije kao da ima mnogo praznih parkinga u Bgu. Pa i kad se uvede naplata i dalje ce biti guzve samo ce grad uzimati pare uzalud.
 
Ne možeš da tvrdiš da će "dolaziti u manjem broju" dok je sa druge strane argument je da se ulažu desetine miliona evra zbog ljudi koji će tu, i baš zbog tog mosta da dolaze, da će zbog toga da se gradi nova garaža....
Ne "utiče most" na komercijalizaciju Ade - on je deo te ideje. Ne mogu se teme posmatrati odvojeno kada postoje - motivi, uzroci i posledice.

Zona unutar blokova je pakao, devastiraće kraj. Zona je za parking mesta duž ulica, ne za parkirališta unutar stambenih blokova, pogotovo ne unutar bloka 70, do Save. Ko će to da sve kontroliše?
Zona važi do 21h radim danom, subotom do 14, nedeljom i praznikom ne važi, a tada su Ada i šetalište najposećeniji.
Ovim konkursom su ostavili samo najveće splavove, na koje ljudi dolaze kolima iz drugih delova grada, i ostaju i uveče posle 21h.
Zona sve to, kada bi se napravio taj most - ne rešava. Maprotiv.
Sve je loše osmišljeno, i sve smo ovo već apsolvirali.
 
@relja

Ти прихваташ Драганову аргументацију која ти иде у прилог, а одбацујеш ону која ти не одговара. Обоје тврдите исто, да ће људи масовно долазити колима до моста, само ти то користиш као аргумент против, а он као аргумент за. А ни један ни други нисте објаснили на основу чега сте дошли до таквог закључка. Твоје објашњење је шта, да је Драган то рекао? Људи и сад долазе до блокова и ту паркирају да би ишли или на сплавове или на чамце који превозе до Аде и Аде Хује, неки и да би шетали по кеју. Овај мост представља број један конкуренцију чамџијама које већ привлаче аутомобиле, на основу чега се очекује да ће их мост привући још више?

Највећа мана и опасност овог пројекта је неаргументована обавеза да се мост стави на располагање ватрогасцима и хитној помоћи, а Драган није одговорио на питање по ком то члану ког тачно закона тако нешто мора да се уради.
 
Postoji bas-okretnica kod mosta gde mogu da se prebace letnje sezonske linije "Ada Expres" koje idu iz Zemuna i NBG.
Moram izgleda na svakoj strani da pišem i o dolasku autobusima, a ne samo kolima. Kod opštine NBG je mnogo linija i može da se uvede jedna linija od tog čvorišta do okretnice kod mosta.

@vsn

Pročitaj Plan detaljne regulacije za most.
 
Poslednja izmena:
@vsn -pa kako nije jasno?- Ideja i namera je i da se zbog mosta podigne i garaža, hteli su i da u startu seku drvored zbog novih parking mesta pa su brže-bolje odustali od toga.

Ništa od toga nije planirano mimo ideje mosta - planirano je samo zbog mosta.
Ja kažem da most nije potreban ljudima iz bloka, Most na Adi je odmah, tu, postoji, blizu je, samo neki to ne žele da priznaju.

Kada se sagradi i otvori most - onda se na njega preusmerava neko postojeće ili dovodi neko novo kretanje - dakle, ljudi će tu da dolaze.
Ovo je Beograd. Ljudi će dolaziti kolima.

Dragan tvrdi da most nije samo zbog ljudi iz bloka, već da će da se sjate ljudi iz celog NBG, Zemuna, Surčina, da se to radi i zbog njih, sitroti ne mogu preko Mosta na Adi.
Argument mu je bio i da će ljudi da dolaze vozom Soko iz Novog Sada, da će da siđu sa voza na Železničkoj stanici Novi Beograd (kod Mosta na Adi) i da će onda ići na Adu preko "njegovog" mosta u Omladisnkih brigada....
 
Постојеће кретање су људи који долазе да чамцима пређу на Аду. Људи већ долазе колима да би реку прешли чамцем. Како ће мост привући више људи него што их чамци привлаче?

Ако се преусмери постојеће кретање, то ће бити људи који ће уместо чамаца користити мост. Које то ново кретање би се довело? У ком обиму? Пре је за очекивати да чамџије најближе новом мосту остану без посла или без доброг дела посла. Ја чекам да ми неко објасни који то нови саобраћај колима ће бити генерисан, осим нелегалног коришћења овог моста за моторна возила.
 
Prvo - preteruje se sa pričom o čamcima i o mostu kao nekoj "alternativi postojećem stanju". Niko ko je protiv mosta ni ne priča o čamcima. Potpuno sam nezainteresovan za čamce.

A čamci voze kad ima dovoljno putnika, moraju da sa se čekaju.. dok ode, dok se vrati....
Neki ljudi jednostavno ne vole vožnju ovakvim čamcima i ne vole reku, plaše se....
Suština - ne voze se svi čamcima.
Ljudi koji će dolaziti: "e, ne moramo nas četvoro da se više vozimo čamcem, nađemo neki štek u bloku za kola i idemo peške preko mosta... krenite vi dok se ja negde parkiram".
To je predvidljivo ljudsko ponašanje. Praksa je dokazala.

Drugo - parkiranje za jedno vozilo u zoni, plavoj (npr ali i u bilo kojoj), košta daleko manje od karata za čamce za četvoro ljudi u koje je došlo tim vozilom do čamca/mosta. Subotom od 14 i celu nedleju, kao i praznicima - ni parking se ne plaća. A i poznati smo po tome da se propisi ne sprovode i da divlje parkiranje i dalje cveta u samom centru grada, kako neće u bloku 70 i 70A?
 
Poslednja izmena:
Gradska vlast jedino resenje velikog saobracaja i problem parkinga resava tako sto se uvede zoniranje ali nikako da shvate da treba i vise parkinga.
Svi ti ljudi koji se parkiraju i svuda je nabijeno ce i dalje morati tu ili negde u blizini da se parkiraju, nije kao da ima mnogo praznih parkinga u Bgu. Pa i kad se uvede naplata i dalje ce biti guzve samo ce grad uzimati pare uzalud.
Nažalost i jedan broj forumaša isto ovako vidi rešenje.
 
Piglet....
Pa upravo ti "gotovani" će dolaziti svojim automobilima da se parkiraju blizu ovakvog mosta...
Pa nece valjda da pakuju bajs u gepek i vade ga da bi presli most,verujem da ima i takih ali verovatno.ih na prste jedne ruko mozes nabrojati...
A hipoteza da ce masa da dodje kolima do mosta i da ide peske na Adu, takodje ne stoji - ima tu dobranih 2km peske...ti gotovani se nece upustiti u tu avanturu...oni bi kolima u splav usli da mogu..
Tako da moje je misljenje da ce most najvise koristiti bicikisti i dzogeri i da hipoteza da ce blok 70/70a da budu zatrpani i blokirani kolima vise nego do sada jednostavno ne stoji, a za nepropisno parkirane....cemu sluze oni manekeni iz komunakne policije...
 
A hipoteza da ce masa da dodje kolima do mosta i da ide peske na Adu, takodje ne stoji - ima tu dobranih 2km peske...ti gotovani se nece upustiti u tu avanturu...oni bi kolima u splav usli da mogu..
Tako da moje je misljenje da ce most najvise koristiti bicikisti i dzogeri i da hipoteza da ce blok 70/70a da budu zatrpani i blokirani kolima vise nego do sada jednostavno ne stoji, a za nepropisno parkirane....cemu sluze oni manekeni iz komunakne policije...​
Ako je tako, onda nam nije ni potreban most, jer onaj ko dolazi kolima, taj će kolima do samje Ade, onaj ko džogira će džogirati u lokalu a neće prelaziti most da bi džogirao na Adi, a onaj ko vozi bickl vozi ga zbog užitka i njemu neće biti problem da preko Mosta na Adi dođe do Ade, pošto bicikl ne vozi da bi došao najkraćim putem do Ade.​
 
Pa nece valjda da pakuju bajs u gepek i vade ga da bi presli most,verujem da ima i takih ali verovatno.ih na prste jedne ruko mozes nabrojati...
A hipoteza da ce masa da dodje kolima do mosta i da ide peske na Adu, takodje ne stoji - ima tu dobranih 2km peske...ti gotovani se nece upustiti u tu avanturu...oni bi kolima u splav usli da mogu..
Tako da moje je misljenje da ce most najvise koristiti bicikisti i dzogeri i da hipoteza da ce blok 70/70a da budu zatrpani i blokirani kolima vise nego do sada jednostavno ne stoji, a za nepropisno parkirane....cemu sluze oni manekeni iz komunakne policije...
Solecar je delom odgovorio. Glavna Draganova argumentacija (a on se ovde predstavlja kao predlagač ideje) je da most nije samo za ljude iz blokova već za ceo NBG, Zemun, Surčin... dodatno - deo projekta je i garaža (zbog mosta), ideja je bila i da se prostojeći parking proširi na račun zelenih površina (drvored)...
I ja ću da ponovim - ako je zbog rekretaivaca - pa hajde da im (nam :) ) produžimo šetalište duž reke sve do mosta na Adi.
Trebalo bi da bude bitna rekreacija, ne objekat, zar ne?

A ja tvrdim, a zbog svega što se dešava u gradu poslednjih decenija, da se ovde radi o uvodu u komercijalnu gradnju na Adi i da ovo najmanje ima veze sa rekreativcima, pešacima, biciklistima...

Što se tiče manekena koji treba da sporvide red - pa plaćamo ih da ne rade ništa, i na njih ne možemo da računamo da će da rade svoj posao.
Ne treba izmenom urbanizma građenjem jednog objekta koji se ne uklapa jer taj kraj izvorno nije ni planiran za tako nešto stvarati uslove za komunalni nered i oslanjati se rad 24/7 "nadležnih" od sada pa do smaka sveta da će svojim radom da ga suzbijaju. Jer - oni to neće raditi.
 
Poslednja izmena:
... dodatno - deo projekta je i garaža (zbog mosta), ideja je bila i da se prostojeći parking proširi na račun zelenih površina (drvored)...
PDR obuhvata i dvoetažnu garažu na mestu postojećeg parkinga pored okretnice. To sam napisao skoro na svakoj stranici, a na ovoj stranici sam već napisao :
Laž je da je planirana tzv "seča lipa", jer je PDRu pisalo da mora da se sačuva postojeće zelenilo.
Inače, u prvoj verziji nije bila "ideja da se postojeći parking proširi", već je bila planirana podzemna garaža ispod kolovoza većeg dela ul.O.Brigada. Sada se neki žale na nedostatak parkinga, a bili su protiv te garaže radi navodne seče drvireda, što je obična laž.
 
Dragane, ti si odavno izgubio bilo kakav kredibiltet na ovom forumu, to samo još tebi nije jasno.
 
"ideja da se postojeći parking proširi"
Ok imam pitanje, da li moze da se parking prosiri a da ostane besplatan?
Razumem da gradska vlast gleda nas ko musterije/klijente na kojima ce da zaradjuje na razne nacine, izmedju ostalog da uvodi parkinge koji se naplacuju, po centru grada sve cesce 100din zapoceti sat pa i vise. Moze li grad jednom za vreme ove vlasti da napravi parking koji je besplatan. Dakle blok 70 nije centar grada, da li mozeda se uzme neki deo povrsine koji se ne koristi i da se napravi parking koji nije 100din sat i slicno. Mislim pitam kad vec toliko misle na ekologiju i na stanovnistvo i udobnost zivota, eto beplatan dodatni parking je dobar pokazitelj toga.
 
Vrh