Ako je pitanje za mene, pošto si citirao moj post, parkiranje je sasvim druga tema.Ok imam pitanje, da li moze da se parking prosiri a da ostane besplatan?
Garaža koja izlazi na okretnicu.Ako je pitanje za mene, pošto si citirao moj post, parkiranje je sasvim druga tema.
I da opet ponovim : planirana je dvoetažna garaža na mestu postojećeg parkinga.
Е, браво. И мени је ту основни проблем што је то једна типична СНС, Весић-Гангуловска инстант идеја, стихија као и ово померање ивичњака по већ широким улицама, зато је и не подржавам (јер ниједну СНС инстант идеју нећу да подржим). Направи ли ико солидан план развоја бициклизма на НБ (где је основно питање, иначе, смештај бицикала; обично су то неке теже доступне просторије у оквиру превеликих зграда, много мање комфорних за масовни бициклизам од оних у Холандији или у Данској), не би ми ни био споран нови мост до Аде. Овако - нека хвала.Мени идејеа о мосту уопште није спорна, спорно је како је овај пројекат замишљен и образложен. Спорно је што се не ради на планском развоју бициклистичке инфраструктуре, нити на систематском решавању проблема паркинга. Спорно је што се термин ”рекреација” доживљава строго кроз број километара које би неко требало да пређе по принципу што више то боље, те се до крајњих граница банализује концепт вожње бицикла и боравка у природи.
Апсолутно тачноСпорно је што се термин ”рекреација” доживљава строго кроз број километара које би неко требало да пређе по принципу што више то боље, те се до крајњих граница банализује концепт вожње бицикла и боравка у природи.
NIsam ni na pisao "podzemna" nego "Garaža koja izlazi na okretnicu".Planirana je dvoetažna nadzemna garaža, odustalo se od podzemne.
Umesto linije koja vozi putnike na destinaciju, ti si zamislio liniju koja putnike vodi do mosta preko kojeg moraju da pređu peške da bi došli na destinacijuVeć sam mnogo puta pisao o bas-liniji "Ada Expres" od opštine NBG do mosta.
Koliko vidim nijedna opoziciona lista nije protiv ovog mosta, a izgleda da će opozicija optužiti vlast kako još nisu izgradili most i da bi oni to već odavno izgradili.Nadam se da dobijamo novu vlast u Bgu koja nece smisljati . .
I to je instant. Stanovništvo Novog Beograda zaista ima gde da pešači. Ako iko ima, eto, mi to imamo. Zašto grad, sa druge strane, ne bi uredio po jedan ozbiljan park, park-šumu, SRC, po obodnim naseljima, gde bi moglo da se otpešači nekoliko kilometara umesto da se presedi u avliji ili prošeta najdalje do diskonta? Tamo ljudi ni trotoar za života neće videti pred kućom.Da opet ponovim : biće pešačko - biciklistički most, a pešaci će biti mnogo više korisnici ovog mosta. Pišete samo o biciklistima, a ne i o pešacima koji će dolaziti autobusom na okretnicu kod mosta. Već sam mnogo puta pisao o bas-liniji "Ada Expres" od opštine NBG do mosta.
Zato sto grad i drzava gore od problema na svakom cosku, nepravde nas guse... pa ovaj nebitan most niko ne primecuje a tek da spominje.Koliko vidim nijedna opoziciona lista nije protiv ovog mosta, a izgleda da će opozicija optužiti vlast kako još nisu izgradili most i da bi oni to već odavno izgradili.
Super. Zasto ne napravis projekat za to i predlozis. Siguran sam da bi smo tu ideju mnogi podrzali.I to je instant. Stanovništvo Novog Beograda zaista ima gde da pešači. Ako iko ima, eto, mi to imamo. Zašto grad, sa druge strane, ne bi uredio po jedan ozbiljan park, park-šumu, SRC, po obodnim naseljima, gde bi moglo da se otpešači nekoliko kilometara umesto da se presedi u avliji ili prošeta najdalje do diskonta? Tamo ljudi ni trotoar za života neće videti pred kućom.
Са овим могу само да се сложим.Е, браво. И мени је ту основни проблем што је то једна типична СНС, Весић-Гангуловска инстант идеја, стихија као и ово померање ивичњака по већ широким улицама, зато је и не подржавам (јер ниједну СНС инстант идеју нећу да подржим). Направи ли ико солидан план развоја бициклизма на НБ (где је основно питање, иначе, смештај бицикала; обично су то неке теже доступне просторије у оквиру превеликих зграда, много мање комфорних за масовни бициклизам од оних у Холандији или у Данској), не би ми ни био споран нови мост до Аде. Овако - нека хвала.
Добро, можда ја имам и решење за Украјину, али немам ту инстант моћ реализације пројеката на надувавање.Super. Zasto ne napravis projekat za to i predlozis. Siguran sam da bi smo tu ideju mnogi podrzali.
sa mogućnošću prelaska motornih vozila u vanrednim situacijama.Da opet ponovim : biće pešačko - biciklistički most
Kej se sada raščišćava od splavova, ali - ostaju samo oni najveći, sa najvećim prometom i posetom, na koje ljudi dolaze iz drugih krajeva grada - kolima.
Raščišćavanje ovog sadašnjeg krša samo pogoduje tim vlasnicima splavova jer se ambijent za goste drastično poboljšava i postaju primamljivije mesto za izlazak.
Za očekivati je da se sada, kada se krš raščisti - poveća broj automobila "sa strane".