Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Upoznat sam da se planira navedena petlja Katrga, koja bi spojila Moravski koridor sa brzom saobraćajnicom Kragujevac - Mrčajevci (Katrga) ali to je plan koji će možda biti sproveden tek za XX godina. Neshvatljivo je da ta petlja neće biti sada izgrađena, već postoji samo u vidu dugoročnog eventualnog rešenja a do tada ćemo biti robovi apsurdnog planiranja.
 
Od Adrana ka Vrnjačkoj banji. To mu dođe treća deonica.
20220519_180755.jpg
20220519_180805.jpg
 
Bogami se ovi Amero-Turci ne zahebavaju...
Kod Adrana sinoć piče pod reflektorima oko 20:00 od nadvožnjaka i ka zapadu, ali i ka istoku!
I vidi se živo gradilište, kamioni na sve strane, za razliku od Pakovraća, gde je - meh.
Sat kasnije reflektori kod Koševa, živa aktivnost oko 21, isto i kod Stalaća.
Još sam skeptičniji po pitanju PGDS za MK - malo kamiona za mimoići se, malo tablica van ČA, KV, VB, TS, KŠ, AC.
Ali ovi pomenuti dovoljni da se napravi haos u saobraćaju, ne zbog njih samih, već zbog 50-30-60-50-80-50-60....
I bojim se da će tek za nijansu olakšati život lokalcima kad tranzit ode na A5.
Brzi moto-put sa više prilaza većem broju naselja bio bi svrsishodniji, to sam sve uvereniji svaki put kad prođem.
Konkretno, ja se ne žalim se ni ovako, jer mi je sinoć A5 trebao ko lebac nasušni, nebitna mi je cena putarine.
 
Mени живце изједу, Мрчајевци, Стопања....никад проћи! Раде озбиљно, АП се прави да може иджати 70-80 тона оптерећења!
 
Glede toga da li rade ozbiljno... izvođaču je dozvoljeno da otvori kancelariju u Institutu za puteve, ne bi li što lakše mogao da utiče na projektante (da 'olabave' sa standardima).
 
Glede toga da li rade ozbiljno... izvođaču je dozvoljeno da otvori kancelariju u Institutu za puteve, ne bi li što lakše mogao da utiče na projektante (da 'olabave' sa standardima).
Zapravo, radim u kancelariji do izvodjaca i nisu ni blizu Insituta za puteve. Kako god, danas sam bas pitao jednog od par inzinjera koji rade u kanceelariji oko stanja sa izgradnjom. Kaze da kasne dosta na Lotu 2 jer Srbijavode trebaju da zavrse projekte izmestanja toka Morave. Kaza da prvi Lot ce biti ove godine, mozda ne bas na leto ali ne samim krajem godine. Pitao sam ga za Beobuild forum, kaze ne prate Beobuild forum ali Youtube snimci im dolaze na kliping tako da cak i oni koriste video snimke za svoje potrebe :)
 
Još sam skeptičniji po pitanju PGDS za MK - malo kamiona za mimoići se, malo tablica van ČA, KV, VB, TS, KŠ, AC.
Ali ovi pomenuti dovoljni da se napravi haos u saobraćaju, ne zbog njih samih, već zbog 50-30-60-50-80-50-60....
I bojim se da će tek za nijansu olakšati život lokalcima kad tranzit ode na A5.
Brzi moto-put sa više prilaza većem broju naselja bio bi svrsishodniji, to sam sve uvereniji svaki put kad prođem.
Konkretno, ja se ne žalim se ni ovako, jer mi je sinoć A5 trebao ko lebac nasušni, nebitna mi je cena putarine.
To je i moj stav od početka. Motoput Kruševac - Kraljevo i da nas bog vidi.
 
МК, ће имати добар ПГДС тек кад се продужи до Сарајева, ако се то икада деси! Промашај је што нема у овој фази искључења у Катрги, али нема ни за БГ код Бубањ потока, па ме и не чуди!
 
A5 MORAVSKI KORIDOR - DENIVELACIONA PETLJA "MRCAJEVCI-MORAVA"

Izlazno/ulazna petlja za aerodrom MORAVA i kargo centar, za naselja i privredu leve i posebno desne strane reke Zapadne Morave, za regionalni železnički terminal, deo budućeg intermodalnog transportnog sistema.

Denivelaciona tranzitna petlja koja povezuje A2 i A5 sa nacionalnim A1, zapadni deo Srbije sa Centrom i istočnim delom, Zapadno Pomoravlje sa svojim makro regionalnim centrom i najvećim industrijskim i univerzitetskim centrom Centralne Srbije i Šumadije - gradom Kragujevcem i sa Velikim Pomoravljem.

grafika izvor >fb AERODROMMORAVA

Moravski koridor - denivelaciona petlja i izlaz Mrcajevci-Morava.jpg
 
A5 MORAVSKI KORIDOR - DENIVELACIONA PETLJA "MRCAJEVCI-MORAVA"

Izlazno/ulazna petlja za aerodrom MORAVA i kargo centar, za naselja i privredu leve i posebno desne strane reke Zapadne Morave, za regionalni železnički terminal, deo budućeg intermodalnog transportnog sistema.

Denivelaciona tranzitna petlja koja povezuje A2 i A5 sa nacionalnim A1, zapadni deo Srbije sa Centrom i istočnim delom, Zapadno Pomoravlje sa svojim makro regionalnim centrom i najvećim industrijskim i univerzitetskim centrom Centralne Srbije i Šumadije - gradom Kragujevcem i sa Velikim Pomoravljem.

grafika izvor >fb AERODROMMORAVA
Да ли то значи да ће се сада радити? Било би супер!
 
Ne znam za sektore 2 i 3 ali na sektoru 1, Pojate - Kosevi je skoro pa potpuna obustava radova. Pretpostavljam da su finansije razlog, da nema para. Trasiranje i nasipi kao i mostovi fino napredovali do pre mesec dana, stiglo se skroz do AP Beograd-Nis. Zadnji mesec - nista!!! Prosao sam u zadnjih 7 dana 3 puta, izuzev dela koji se ne vidi najbolje sa magistralnog puta, sve ukupno 10 radnika i 2 upaljene masine... Obzirom da je na sektoru od kapitalnih stvari ostao jos samo nadvoznjak iznad magistralnog puta kod prvog iskljucenja za Krusevac kao i petlja Krusevac (to nije bauk kao npr. Laz ili Munjino brdo) mislim da bi radovi mogli da se intenziviraju i da se sektor 1 pusti sto pre. Bilo je najava 14.10.22. (na dan oslobodjenja Krusevca u WW2) ali ovim tempom tesko.
 
Vrh