StariPosmatrač
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 19.09.2018.
- Poruke
- 1.645
- Pohvaljen
- 3.251
Još kad bi gradonačelnik aerodrum znao da iskoristi ovo i napravi neku moravsku gradsku plažu.
Još kad bi gradonačelnik aerodrum znao da iskoristi ovo i napravi neku moravsku gradsku plažu.
Baš zbog toga ovo nije praksa i ovo je samo još jedan skandal u nizu. Uništili su šume, močvarna područja i delove sa sporijim tokom. Takođe su ispravljanjem smanjili površinu koju reka navodnjava. Ovo je uništenje celog ekosistema reke, a takođe i dovodi do povećanog rizika od poplava.
u Novom Sadu su se bunili,U Novom Sadu su se bunili jer neće još kola u svom kraju, nego su to umotali u ekologiju, a zapravo skoro potpuno nebitno sa ekološkog aspekta. Zato nizvodno kod Petrovaradina posekli šumu da bi probili most sa petljom, a onda sve do Žeželjevog mosta za put i niko ni da pisne.
Hajde pogledaj ovo:Sve sve, al da povecava rizik od poplava........... boze me sacuvaj sta covek nece procitati..... Reka je ukoricena i nece se izlivati svake godine, postoji i nasip, takodje nema prepreka u koritu koje inace izazivaju poplave... Ako mislis na rizik od bujicnih poplava zbog ubrzanja reke, molim te pokazi gde se to moze desiti nizvodno. Jedini rizik je povecana erozija na delovima toka gde nije uradjena obaloutvrda, zbog blagog ubrzanja toka reke.
Шума у Новом Саду, коју помињеш је минимално посечена и то је свакако плантажна шума тополе која се сече када посађено дрвеће достигне потребан волумен и касније се саде нове саднице. Већи део те шуме је уништен у оној летњој олуји и тај простор се чисти од стабала да би се нова посадила. Велики део тог простора није у оквиру нових саобраћајница. Једини део те шуме који је посечен, то је за петљу код моста иза Садова. Уз пругу је посечено неколико стабала старе врбе која би свакако пала од старости. Могуће да ће бити исечен део те шуме да би се проширио насип иза Победе по којем ћи ићи нова саобраћајница између два моста.U Novom Sadu su se bunili jer neće još kola u svom kraju, nego su to umotali u ekologiju, a zapravo skoro potpuno nebitno sa ekološkog aspekta. Zato nizvodno kod Petrovaradina posekli šumu da bi probili most sa petljom, a onda sve do Žeželjevog mosta za put i niko ni da pisne.
Sve se slažem. Šordoš je bliže gradu pa je tu bilo lakše buniti se. Petrovaradin je daleko.U Novom Sadu su se bunili jer neće još kola u svom kraju, nego su to umotali u ekologiju, a zapravo skoro potpuno nebitno sa ekološkog aspekta. Zato nizvodno kod Petrovaradina posekli šumu da bi probili most sa petljom, a onda sve do Žeželjevog mosta za put i niko ni da pisne.
Samo da se seljaci ne dosete da počnu sa eksploatacijom kamena... Inače ode nova obala...Ja tu veci problem vidim u nekontrolisanoj eksploataciji sljunka.
u Novom Sadu su se bunili,
1. zbog bespotrebnog unistavanja stotina stabala koja su staniste desetina strogo zasticenih vrsta ptica i to periodu kada se te ptice gnezde, a samo da bi se olaksao posao i smanjili troskovi kineskim izvodjackim svetim kravama (sto direktno dovodi i do povecanja dela koji ide u odredjene dzepove)
2. zbog bespotrebnog, preskupog vijadukta dugackog vise od jednog kilometra, koji ce unistiti zivote hiljadama ljudi koji zive na bulevaru evrope tako sto ce im saobracaj na bulevaru udvostruciti i podici na nivo drugog i treceg sprata...
Suma koja je posecena nizvodno, unistena je u oluji 2023...
То мора управљач пута да регулише. Да постави саобраћајну сигнализацију која забрањује кретање возилима одређене тонаже. Ако нема такве сигнализације, онда полиција не може ништа.Примећујем да се тешки камиони полако враћају на обичну магистралу, тј да мање користе АП. Не кажем да сви то раде, али док је АП био бесплатан, камиона није било на магистрали. Мене занима да ли камиони имају обавезу да користе АП или могу да користе магистралу, тј да ли полиција може да им пише казне ако се крећу магистралом а немају истовар у близини?
Ne pita on za tonažu nego o zabrani kretanja lokalnim ili magistralnim putevima ako na toj deonici postoji autoput.Naravno pričamo o tranzitnom saobraćaju...То мора управљач пута да регулише. Да постави саобраћајну сигнализацију која забрањује кретање возилима одређене тонаже. Ако нема такве сигнализације, онда полиција не може ништа.