StariPosmatrač
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 19.09.2018.
- Poruke
- 1.645
- Pohvaljen
- 3.250
Još kad bi gradonačelnik aerodrum znao da iskoristi ovo i napravi neku moravsku gradsku plažu.
Još kad bi gradonačelnik aerodrum znao da iskoristi ovo i napravi neku moravsku gradsku plažu.
Baš zbog toga ovo nije praksa i ovo je samo još jedan skandal u nizu. Uništili su šume, močvarna područja i delove sa sporijim tokom. Takođe su ispravljanjem smanjili površinu koju reka navodnjava. Ovo je uništenje celog ekosistema reke, a takođe i dovodi do povećanog rizika od poplava.
u Novom Sadu su se bunili,U Novom Sadu su se bunili jer neće još kola u svom kraju, nego su to umotali u ekologiju, a zapravo skoro potpuno nebitno sa ekološkog aspekta. Zato nizvodno kod Petrovaradina posekli šumu da bi probili most sa petljom, a onda sve do Žeželjevog mosta za put i niko ni da pisne.
Pored navedenog, dolazi i do negativnog uticaja na rotaciju planete Zemlje, što direktno ruši balans Zemlje i Meseca, sa uticajem na plime i oseke širom planete, a nije zanemarljiv ni uticaj na magnetno polje planete, te njegovo moguće pomeranje sa mesta gde je sad na mesto gde nije sad.Baš zbog toga ovo nije praksa i ovo je samo još jedan skandal u nizu. Uništili su šume, močvarna područja i delove sa sporijim tokom. Takođe su ispravljanjem smanjili površinu koju reka navodnjava. Ovo je uništenje celog ekosistema reke, a takođe i dovodi do povećanog rizika od poplava.
Hajde pogledaj ovo:Sve sve, al da povecava rizik od poplava........... boze me sacuvaj sta covek nece procitati..... Reka je ukoricena i nece se izlivati svake godine, postoji i nasip, takodje nema prepreka u koritu koje inace izazivaju poplave... Ako mislis na rizik od bujicnih poplava zbog ubrzanja reke, molim te pokazi gde se to moze desiti nizvodno. Jedini rizik je povecana erozija na delovima toka gde nije uradjena obaloutvrda, zbog blagog ubrzanja toka reke.
Шума у Новом Саду, коју помињеш је минимално посечена и то је свакако плантажна шума тополе која се сече када посађено дрвеће достигне потребан волумен и касније се саде нове саднице. Већи део те шуме је уништен у оној летњој олуји и тај простор се чисти од стабала да би се нова посадила. Велики део тог простора није у оквиру нових саобраћајница. Једини део те шуме који је посечен, то је за петљу код моста иза Садова. Уз пругу је посечено неколико стабала старе врбе која би свакако пала од старости. Могуће да ће бити исечен део те шуме да би се проширио насип иза Победе по којем ћи ићи нова саобраћајница између два моста.U Novom Sadu su se bunili jer neće još kola u svom kraju, nego su to umotali u ekologiju, a zapravo skoro potpuno nebitno sa ekološkog aspekta. Zato nizvodno kod Petrovaradina posekli šumu da bi probili most sa petljom, a onda sve do Žeželjevog mosta za put i niko ni da pisne.
Sve se slažem. Šordoš je bliže gradu pa je tu bilo lakše buniti se. Petrovaradin je daleko.U Novom Sadu su se bunili jer neće još kola u svom kraju, nego su to umotali u ekologiju, a zapravo skoro potpuno nebitno sa ekološkog aspekta. Zato nizvodno kod Petrovaradina posekli šumu da bi probili most sa petljom, a onda sve do Žeželjevog mosta za put i niko ni da pisne.
Samo da se seljaci ne dosete da počnu sa eksploatacijom kamena... Inače ode nova obala...Ja tu veci problem vidim u nekontrolisanoj eksploataciji sljunka.