Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Та жена дави овај форум и линчује све остале чланове истог. Ок је да напише један пост о томе, а не 6-7 за редом и недељама у назад једно исто. Страшно непријатно спамовање. Просто гуши више тиме. Изгубљена је свака разумност и суштина ове теме.
Shvatam da nije baš atraktivno to što ona piše (mada nikad nije na odmet podsetiti se kakav odnos ova država ima prema svojim građanima), ali brate sve što nas ne interesuje lako možemo preskočiti jednim pokretom prsta. Kako god, tu su moderatori da odrede šta i kako sme da se piše, ja lično mislim da se žena drži teme i da ne iznosi ništa što nije istina.
 
Evo jedno pitanje od druge članice, na zalost pratim, ali ne pomno, pa :

Kakva je prognoza za otvaranje deo do Čačka?
Ja nisam videla na Sentinelu obrise petlje, kako to napreduje, mize li da bude do kraja 2025.godine?
 
Evo jedno pitanje od druge članice, na zalost pratim, ali ne pomno, pa :

Kakva je prognoza za otvaranje deo do Čačka?
Ja nisam videla na Sentinelu obrise petlje, kako to napreduje, mize li da bude do kraja 2025.godine?
Najvili su da će biti do kraja sledeće godine a pošto je skoro sve odrađeno što se tiče pripremnih radova trebalo bi da bude možda i ranije. Petlja se radi ali slabo, mislim da će sledeće godine biti dosta intezivnije.
 
Pričao sam nešto sa prijateljima i dve stvari smo primetili kao lokalci u vezi sa petljom u Vrnjcima. Voleo bih da podelim sa vama mišljenje i da mi kažete šta mislite. Mi smo svakako laici kad je građevina u pitanju.
1. Kad se isključite za Vrnjačku Banju ili ako hoćete da se uključite, navigacija neće da vas vodi tamo gde su planirali.
Ova duža zelena linija je lokalni put i spaja Vrnjačku Banju sa Novim Selom delom, dok onaj neobeleženi izlaz vodi kroz seoski put koji je u lošem stanju, a nakon otvaranja petlje, opteretiće se još više i biće u još gorem stanju. Nakon što prođete seoski put, penjete se na lokalni i on vas vodi ka banji. Sumnjam da će ljudi ići 2.5 km ka već postojećem kružnom toku da bi došli do Vrnjačke Banje, pa će sav saobraćaj sa autoputa koji ide u Vrnjačku Banju da optereti ovaj lokalni put i ovaj seoski put.
2. Ova kraća linija je put koji je do sada vodio ka Ugljarevu i on nije uklonjen i ne znamo da li će biti, ali svi koji dolaze iz pravca Trstenika-Kruševca magistralnim putem, verovatno će da seku put tuda, preko pruke, umesto da idu nadvožnjakom, jer je dosta kraće.

Mislim da su greške što je napravljen dodatni izlaz iz kružnog toka i saobraćaj se ne forsira na magistralu i što nije uklonjen stari pružni prelaz i saobraćaj se ne forsira na nadvožnjak.
Kao sto sam napisao ovde, to se i desava, navigacija me vodi kroz lokalni put kad idem iz banje na autoput, cak i pored podesavanja da se koriste putevi veceg prioriteta, ne preko magistrale, sto ce sigurno opteretiti lokalne puteve. Problem je sto je lokalni put oronuo, rupa koliko hoces i kroz naselje, bez trotoara.
 
Bez petlje Kosevi...za sad su Krusevac,Aleksandrovac,Brus i sva naravno naselje u tim opstina kao i putnici za Kopaonik su u velikom gubitku samo...kao i sto sam uvek i mislio pa i mozda pisao..ogromna je greska napravljena kada se i pravila petlja Kosevi i Petlja Velika Drenova...trebalo je napraviti petlju Stopanja koja bi sve to resila,naravno i most koji bi to spojio sve i resili bi se svi problemi gore pomenutih naselja. Ne znam kako je misljenje ostalih forumasa ali sada je vec gotovo. Obecan je most za Stopanju ali jos uvek se projektuje...znaci do kraja koridora pitanje veliko...po malo i sramota pustiti nekompletiranu deonicu...ali politika je cudo.
 
Mislim da će gradnja mosta krenuti tek nakon kompletnog završetka Moravskog koridora.

Mada, sada sa otvaranjem ove deonice, ako krenete iz Stopanje ka Velikoj Drenovi, nećete morati kroz Trstenik, već na petlju Koševi, kada se bude otvorila naravno, pa isključenje na petlji Velika Drenova. Ušteda prema OSM je 6 km, u odnosu na rutu kroz Trstenik. To važi samo za motorna vozila, jer će morati da se prođe autoputem. Ostali učesnici u saobraćaju poljoprivredne mašine npr, će morati da čekaju izgradnju mosta...
 
Каква је динамика за остале деонице, пошто је срамота колико касне...
 
Vrnjačka Banja - Vrba navodno do leta.
Još bolje, ali mi nekako deluje previše kratak rok, doduše je i deonica kratka, ali opet, most treba da završe, nadvožnjak nisu ni započeli u Zaklopači/Vrbi, a sa poslednjih snimaka ni sama trasa autoputa nije kompletna, a ne verujem da će izvoditi neke ozbiljnije radove tokom zime...
 
Jel si siguran u to? Kako rampa zna da sam krenuo iz Kruševca a ne iz BG pa da me propusti sa tagom?
 
Poslednja izmena:
Jel si siguran u to? Kako rampa zna da sam krenuo iz Kruševca a ne iz BG pa da da me propusti sa tagom?
Sad mi je javio čovek. Uzeo je karticu u Vrnjcima i izašao u Kruševcu, nije platio. Svakako uzimaš karticu ali ako ideš do Niša naplatiće od Kruševca do Niša. Za TAG ne znam kako funkcioniše.
 
onda je i za TAG isto. sećam se kad je puštena deonica preljina-pakovraće bila je besplatna neko vreme pa ti očita tag na ulasku (u preljini), a kad očita na izlasku piše 0 din.
 
Samo kratko cu prokomentarisati tri stvari:

1. Ako izuzmemo mnoge negativne aspekte koji su vezani za izgradnju ove deonice, u cisto saobracajnom smislu neka nam je sa srecom otvaranje deonice Kosevi-V.banja.
2. @vra Gospodjo, ubedili ste 99% clanova da su vasi argumenti opravdani, zelimo vam svaku srecu u borbi sa vetrenjacama.
3. Molim sve clanove da imaju malo vise solidarnosti sa svakim ko ima zivotni problem poput ovoga izlozenog u ranijim postovima. Postoje do duse na drugoj temi, ne ovoj, clanovi koji ocigledno provociraju ogromnu vecinu nas, cesto vredjaju i omalovazavaju iz nekih svojih niskih pobuda, pa kada vec takvima (da ih ne reklamiram) komentari izbegnu cenzuru nema potrebe da se "iskalimo" na nekome ko nema nikakvu zlu nameru i nikoga ne vredja. Kome odredjeni postovi nisu interesantni samo skrol na dole i "mirna Backa".

Pozdrav svima i srecni vam predstojeci praznici!
 
Vrh