Vrnjci Vrba je najlaksa deonica na celom koridoru. Nema nijedan most preko Morave i generalno ima najmanje objekata, koji su svi zapoceti vec... To ce se veoma brzo uraditi.
Nisu svi započeti, postoje 3 ili 4 koja nisu.
Vrnjci Vrba je najlaksa deonica na celom koridoru. Nema nijedan most preko Morave i generalno ima najmanje objekata, koji su svi zapoceti vec... To ce se veoma brzo uraditi.
Nisu svi započeti, postoje 3 ili 4 koja nisu.
Iskreno, ja sam mislio prošle godine da nema šanse da do sada završe i do VB... Računao sam do TS do kraja godine sigurno, međutim, uradili su dosta. Tako da, ovo je kratka deonica, nema ni 20 kilometara, sve je mogućeVrnjci - Vrba, polovina 2025.
Adrani - Preljina, kraj 2025.
Vrba - Adrani, polovina 2026.
Ovo su trenutni rokovi od pre par dana, mada ovo za Vrnjci - Vrba sumnjam da može da bude do polvine sledeće godine.
I to što kažeš, videćemo.Iskreno, ja sam mislio prošle godine da nema šanse da do sada završe i do VB... Računao sam do TS do kraja godine sigurno, međutim, uradili su dosta. Tako da, ovo je kratka deonica, nema ni 20 kilometara, sve je moguće
Adrani - Preljina, kraj 2025.
Mnogo se povećao obim saobraćaja, bukvalno ne možeš sa pretičeš a posebno od Mrčajevaca do Preljine. Prolaz kroz Mrčajevce je posebna priča.Ау брате...Магистрала на том делу је постала опасна за вожњу. Пут на све више места на од колотрага десног точка до ивице пута једноставно урања у земљу, а то се не види све док не дођеш пар метара унапред. Мислим да је само једно место обележено знаком, а остала нису. Нарочито је опасно уколико претичете и онда наиђете на такво место у супротној траци кроз коју претичете. У оваквој ситуацији за нека нижа кола заиста постоји опасност већег оштећења возила.
To je i meni rekao advokatSamo da pitam tj da se potvrdi dal je tacno , ali po ovom zakonu koji je donet bas u vezi moravskog koridora, ne vazi klasican zakon o eksproprijaciji vec je ovde slucaj da se parcela koja je predmet eksproprijacije knjizi na koridore a vlasnik ako prihvati ponudu bude odmah isplacen, ako ne ima pravo da to ospori u upravnom postupku i isplata ce da se obavi po donosenju presude, ali sam postupak pred sudom ne odlaze ulazak u posed tj. Izvodjenje radova na tim spornim parcelama.
Nedavno smo, verujem svi mi, dobili novu informaciju da ce gradnja i sam zavrsetak radova na deonici Vr.banja-Vrba zavisiti i od izmestanja NIS-ovog gasovoda. E sada, gledah snimak i kao laik ne uspeh da primetim gde bi taj gasovod mogao biti, pogotovu sto je ogroman procenat deonice vec trasiran. Misterija mi je od 3:34 do 3:58, taj deo nije trasiran poput ostalog dela...
Ovde prolazi plinovod, moguće da je to u pitanju.Nedavno smo, verujem svi mi, dobili novu informaciju da ce gradnja i sam zavrsetak radova na deonici Vr.banja-Vrba zavisiti i od izmestanja NIS-ovog gasovoda. E sada, gledah snimak i kao laik ne uspeh da primetim gde bi taj gasovod mogao biti, pogotovu sto je ogroman procenat deonice vec trasiran. Misterija mi je od 3:34 do 3:58, taj deo nije trasiran poput ostalog dela...
Ako neko zna ovu informaciju molim vas da je podeli sa nama. Hvala!
A drzava bi morala da nadje zajednicki jezik sa ljudima cija se imovina otudjuje, smesan je to novac spram ukupnog iznosa projekta...
Zar nije praksa da se to ostavi da se samo ispere i nestane?Ко је одговоран за неуклањање жуте хоризонталне сигнализације по путу око петље Појате? Стварно смо аљкави...
Prosao sam sinoc, nije. Sinoc je padala bas velika kisa i dok sam vozio magistralom na relacliji VB-KV-VB, kolotrazi su sve dublji i dublji i put je izuzetno opasan, pre svega zbog kamiona koji ucestvuju u izgradnji autoputa, koji su doprineli ekspresnom propadanju puta, jer nikad losije stanje nije bilo, tako da se nadam da ce da padne jedna zamena asfalta na deonici Vrba-Vrnjacka Banja, posto je vec zamenjen asfalt na deonici Ratina-Vrba.Zna li neko da li su uključili rasvetu na petlji Vrnjci?