Kako bre sad do Vrbe pre nego od Adrana do Preljine? Očekivao sam da će da rade uporedo, ali da će prioritet biti do Preljine.Antić kaže da je otvaranje za 20ak dana. Znači verovatno za Nikoljdan.
Sramota sta rade. Trebalo je pustiti od Preljine do Adrana do kraja 2024 a izgleda ce to biti na kraju 2025. I onda se vade kao nismo mi krivi nego oni koji blokiraju gradnju.Kako bre sad do Vrbe pre nego od Adrana do Preljine? Očekivao sam da će da rade uporedo, ali da će prioritet biti do Preljine.
Može, ali mislim da će, što je više moguće, izbeći radove pod saobraćajem i mislim da bi tako gradnja tog dela duže trajala, jer bi resurse preusmerili na most i pristupni put, a u nekom procentu bi autoput čekao. Svakako me raduje što će odmah da nastave do Vrbe.Da,ima logike ali veza Vrba-novi most-Vitanovac može da se pusti u saobraćaj i bez završetka deonice Vrnjačka banja-Vrba.
Evo ga već kamion parkiran u jednoj traci uključenja KS-NI jer nema mesta na parkingu. Nije na samoj rampi, al ipak…
Vlad089
Čekaj, zaista su isplanirali autoput bez petlji na početku i kraju istog?Malo informacija što se tiče petlje Pojate i petlje Preljina:
Izvođač je po projektu i ugovoru dužan da uradi uklapanje autoputa na postojeću petlju Preljina, da rekonstruiše petlju Pojate i da napravi odvojene trake.
Što se tiče novih petlji one nisu predmet Moravskog Koridora već odvojen projekat koji je u ideji tek od 2023.godine.
Znači prvobitno nisu ni bile planirane nove petlje već će se one graditi naknadno.
Tačan datum početka radova i kada će se raditi se ne zna, to je od mene iz razgovora sa šefom projekta.
И сам паркинг је опасан. Морају у рикверц да изађу преко две траке без прегледности. Ово место само чека озбиљнију незгоду.Evo ga već kamion parkiran u jednoj traci uključenja KS-NI jer nema mesta na parkingu. Nije na samoj rampi, al ipak…
Jesu zaista potrebe analize, projekti i razni bakrači da bi se zaključilo da je ovo užasna situacija?
Bukvalno samo čeka…И сам паркинг је опасан. Морају у рикверц да изађу преко две траке без прегледности. Ово место само чека озбиљнију незгоду.
Pa rekao je istovremeno da se radi i da ce MOZDA prvo sledece biti puštanje VB-Kraljevo, ali s obzirom na trenutno stanje i dinamiku Adrani-Preljina ce biti zavresno tokom leta 2025. Ne verujem da ovo izmedju Kv i Banje moze u sl godini uopste da se zavrsi opet kazem prema trenutnom stanju i dinamici bez obzira sto je to 15 ak kilometaraKako bre sad do Vrbe pre nego od Adrana do Preljine? Očekivao sam da će da rade uporedo, ali da će prioritet biti do Preljine.
Moram da te demantujem. Informacija koju sam dobio je tačna. Čak imam i informaciju po kojoj ceni su isplaćene pojedine parcele.Neko ti je dao netacnu informaciju
Parnični postupak je i dalje u toku, koridori se nisu ni jednom pojavili tako da se još ne vidi resenje
Da li treba napomen uti i uticaj 5G mreže, jer se hvale da će ovo biti "pametni koridor"?Ova deonica je jedna od najlošije trasiranih na celom Moravskom koridoru,prolazi ljudima pored samih kuća,napraviće im pakao od života kad bude puštena u saobraćaj.I vidi se da je ostavljena za kraj,verovatno 2026-te godine završetak Vrnjačka banja-Adrani.
Ukoliko nisu ljudi isplaćeni, ne može da se radi na tim parcelama. Uvek se pozovite na Ustav, ali i Zakon o eksproprijciji.Najbolje da odete i raspitate se u sudu u Cacku koliko je pokrenuto upravnih sporova, iznenadili bi se koliko je vise od ,,desetak” domaćinstava. Koridori na čelu sa (ne zna se dali je ziv), Anticem se ne pojavljuju na ročištima tako da će to još trajati
O Bože...Da li treba napomenuti i uticaj 5G mreže, jer se hvale da će ovo biti "pametni koridor"?
Vrnjci - Vrba, polovina 2025.
Adrani - Preljina, kraj 2025.
Vrba - Adrani, polovina 2026.
Ovo su trenutni rokovi od pre par dana, mada ovo za Vrnjci - Vrba sumnjam da može da bude do polvine sledeće godine.