Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Da,ima logike ali veza Vrba-novi most-Vitanovac može da se pusti u saobraćaj i bez završetka deonice Vrnjačka banja-Vrba.
Može, ali mislim da će, što je više moguće, izbeći radove pod saobraćajem i mislim da bi tako gradnja tog dela duže trajala, jer bi resurse preusmerili na most i pristupni put, a u nekom procentu bi autoput čekao. Svakako me raduje što će odmah da nastave do Vrbe.

Most u Vitanovcu će uskoro postati žila kucavica, međutim, za most u Stopanji, nema mnogo informacija još uvek. Jedna nepotvrđena informacija je ta da je navodno krenula ekspoprijacija (ovo uzimam sa velikom rezervom).

Što se tiče famoznog kružnog toka u Trsteniku, ako je u nadležnosti opštine, a siguran sam da jeste, ostaće kao lepa želja još dosta vremena, jer mislim da za to nema novaca, a sa dosadašnjim projektima su se pokazali loše. U mom selu su radili asfalt, presvlačenje, još u januaru, sećam se da je bilo i nekog snega, hladno vreme. Evo, nije prošlo ni godinu dana, asfalt je ispucao. Zašto je do toga došlo, ne znam, može da se kaže da je bilo hladno, loše utabano ili jednostavno mala debljina asfata da bi što manje koštalo. Stari put iz doba SFRJ je imao ivičnjake, sad su izostali. Mogao bih da razumem da se to desi posle 5 godina, pa i da se to nekako i zaboravi, ali već sledeće godine očekujem krpljenje...
Tako da, po mom mišljenju je bolje da opština tu ništa ne pipa, da ne bi došli u situaciju da se kružni tok raspada posle godinu dana.
 
Malo informacija što se tiče petlje Pojate i petlje Preljina:
Izvođač je po projektu i ugovoru dužan da uradi uklapanje autoputa na postojeću petlju Preljina, da rekonstruiše petlju Pojate i da napravi odvojene trake.
Što se tiče novih petlji one nisu predmet Moravskog Koridora već odvojen projekat koji je u ideji tek od 2023.godine.
Znači prvobitno nisu ni bile planirane nove petlje već će se one graditi naknadno.
Tačan datum početka radova i kada će se raditi se ne zna, to je od mene iz razgovora sa šefom projekta.
Čekaj, zaista su isplanirali autoput bez petlji na početku i kraju istog?

To uklapanje je na petlji Pojate barem bio vrlo ozbiljan zahvat i radovi su trajali godinu dana. I onda će u nekom momentu to sve da se radi ispočetka, i to pod saobraćajem otvorenog Moravskog celom dužinom…

Hvala na informaciji inače. Sad je jasnije zašto se radi kako se radi.
 
Poslednja izmena:
Vrh