Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

obzirom na izvedene radove i koliko dugo traje adaptacija ove petlje izgleda mi kao da će ovo ipak biti trajno rešenje, osim ako obim saobraćaja nakon otvaranja celokupnog moravskog ne dovede do nekih nenormalnih gužvi i problema ovde
 
Гледам ове Радетове снимке и чујем да људи раде у две смене од 06 до 18 и од 18-06. Већ три месеца се тако ради. Шта их тера да раде у том ритму? АП ће свеједно каснити у односу на првобитне планове. Овај АП се очигледно ради изнад наших стандарда, због чега? Осим што је дупло скупљи која је нама корист од тога? Сви се радујемо што бржем завршетку и ових скоро 30км као и осталих 50-так који још нису завршени и евентуалним наставком бар до Сушице у правцу Котромана! Који је једини део стварно неопходан у овом тренутку ( бар за становништво ). Једино што се у Србији ради су путеви, све остало је систематски уништено. Путеве плаћамо бар дупло скупље од стварне вредности. Тренутно нам је гориво скупље него у Немачкој што посебно говори о односу окупационе власти према домицилном становништву. На крају ћемо имати путеве са наравно најскупљом путарином и гориивом којим ће моћи да се вози КО?
 
Da rade u jednoj smeni ti bi kukao što ne rade u dve. Teško je svetu ugoditi.
Mislim da nije poenta to, nego sledeće:
- nemamo transparentno finansiranje projekata državnim (našim) parama;
- nemamo kvalitetne projekte, jer nemamo kompetente ljude u institucijama koje treba da ih kontrolišu;
- nemamo poštovanje rokova;
- radi se stihijski - negde je bitno da se završi, pa se forsira i radovi poskupljuju, negde projekti stagniraju, sve to zarad sticanja političkih poena;
- iza svakog projekta interes građana ove zemlje je sekundaran, primarni su interesi kompanija i političara.

Generalni problem sa siromašnim i zaostalim zemljama, kakva je naša, je što su projekti skupi i mnogo se rasipa. Rasipa se gotovo isključivo zbog korupcije i nekompetentnosti. U bogatijim zemljama postoje institucije koje, nisu operisane od korupcije, ali su koliko toliko kometentne i uređene, pa je procenat rasipanja dosta manji nego kod nas i sličnih nama.

Sasvim je ok da neko ko ima nezavisno i informisano mišljenje kritikuje projekte i one koji ih vode, posebno kada se oni ovako izvode.
 
Гледам ове Радетове снимке и чујем да људи раде у две смене од 06 до 18 и од 18-06. Већ три месеца се тако ради. Шта их тера да раде у том ритму? АП ће свеједно каснити у односу на првобитне планове. Овај АП се очигледно ради изнад наших стандарда, због чега? Осим што је дупло скупљи која је нама корист од тога? Сви се радујемо што бржем завршетку и ових скоро 30км као и осталих 50-так који још нису завршени и евентуалним наставком бар до Сушице у правцу Котромана! Који је једини део стварно неопходан у овом тренутку ( бар за становништво ). Једино што се у Србији ради су путеви, све остало је систематски уништено. Путеве плаћамо бар дупло скупље од стварне вредности. Тренутно нам је гориво скупље него у Немачкој што посебно говори о односу окупационе власти према домицилном становништву. На крају ћемо имати путеве са наравно најскупљом путарином и гориивом којим ће моћи да се вози КО?
Sušica? Kotroman?
 
Sušica? Kotroman?
Сушица је раскрсница пре Златибора где се одваја крак ка Тари, Мокрој Гори, Котроману! Од тог места крећу три траке ка Златибору! До тог места од Пожеге је огроман саобраћај са много саобраћајних несрећа скоро на дневном нивоу!
 
Сушица је раскрсница пре Златибора где се одваја крак ка Тари, Мокрој Гори, Котроману! Од тог места крећу три траке ка Златибору! До тог места од Пожеге је огроман саобраћај са много саобраћајних несрећа скоро на дневном нивоу!
Pa kakve to veze ima sa Moravskim koridorom (Pojate-Preljina)? To što si pomenuo kao nastavak ovde, može biti samo nastavak AP Miloš Veliki.
 
Ако погледаш карту схватићеш! Наставак Милоша је ка Ариљу, Ивањици, Дугој Пољани. Деоница Прељина -Пожега је заједничка за оба правца. Логичан наставак Моравског је преко те деонице ка Котроману и даље....
 
Ако погледаш карту схватићеш! Наставак Милоша је ка Ариљу, Ивањици, Дугој Пољани. Деоница Прељина -Пожега је заједничка за оба правца. Логичан наставак Моравског је преко те деонице ка Котроману и даље....
Vratimo se temi…
 
Вероватно ће Бехтел-Енка радити ту деоницу на исти начин као и Моравски коридор, причало се о томе
 
Kod ovog restorana da pukne jedno lepo odmorište. Malo se sredi pored Morave, postave klupe i stolovi. Neka mala pijaca... Tako se moglo uraditi i kod Kraljeva gde je ona mala crkvica.
 
Aj reci da se sprdas

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Vrh