Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Poslovi poreske uprave su isključiva nadležnost Ministarstva finansija. Centralizovano na nivou Republike.
LPA iliti lokalna poreska je organ lokalne samouprave koji vrši poverene poslove (od M. F.) uglavnom oko ubiranja poreza na imovinu i na lične dohotke.
Poslove oko kupoprodaje nekretnina radi direktno "velika" poreska iz BG u jednoj od svojih pedesetak ispostava. Ranije su imali u svakoj opštini, a sad 1 ili 2 po okrugu
Hvala na informaciji, nisam to znao! Onda mi je čudno što su cena u opštini Kraljevo bile dosta manje nego u Vrnjačkoj Banji i Trsteniku, no, dobro.
 
Bas me zanima kako ce resiti prilaz za ova dva dvorista do kruznog toka u Kosevima
 
I ja sam to gledao nekoliko puta,čini mi se da je tu prilično tesno za kružni tok a pogotovo što izlazi iz dvorišta idu pravo u kružni tok.
 
Сјајан снимак као и увек Срки. Какви су твоји утисци у односу на радове од Паковраћа до Пожеге?
 
Hvala na informaciji, nisam to znao! Onda mi je čudno što su cena u opštini Kraljevo bile dosta manje nego u Vrnjačkoj Banji i Trsteniku, no, dobro.

Evo šta kažu na web sajtu puteva Srbije.

Поступак експропријације се спроводи искључиво пред надлежним имовинско правним службама општина и градова кроз чију територију пролази будући аутопут.

Висину накнаде за земљиште утврђује пореска управа, док висину накнаде за биљне културе и објекте утврђују вештаци одговарајуће струке. Споразум о накнади се закључује пред надлежним општинским органом.

Inače, vrednost zemljišta procenjuju lokalne filijale poreske uprave.
 
Danas Alvirović uživo na SAT HUB-u reče da od Preljine do Adrana vri od radnika i mašina i da rade i noću pod reflektorima.Da li je ovo tačna informacija?
 
Сјајан снимак као и увек Срки. Какви су твоји утисци у односу на радове од Паковраћа до Пожеге?
Mislim da ih na ovoj deonici ima mnoooogo vise radnika i mehanizacije nego na Pakovrace Pozega, al ovde je mnooogo laksi teren nego na Milosu Velikom i bas zbog toga moze da ih ima vise, jer kamioni samo prolaze, na Milosu Velikom i da ima vise mehanizacije mislim da bi se sami "sudarali" da nebi imali prostora za brz rad.


Danas Alvirović uživo na SAT HUB-u reče da od Preljine do Adrana vri od radnika i mašina i da rade i noću pod reflektorima.Da li je ovo tačna informacija?
Ne znam da li rade nocu, al ih ima bas mnooogo. Kamioni samo zuje te levo te desno. Na jednom delu snimka imam osecaj da se trkaju sa kamionima koji ce pre da ode do svoje tacke.
 
Poslednja izmena:
Ако су се покренули са мртве тачке на делу Прељина-Адрани то је јако добра вест. Сем спојева АП-а у Прељини остало је великој мери урађено. Верујем да то могу релативно брзо урадити 6-9 месеци! Мада ако им се ослободи људство и механизација у септембру до Трстеника, можда могу и брже!
 


u ovom prvom snimku rade samo priča, i kaže ima 'nezvaničnu informaciju' da će do trstenika u narednih par meseci biti gotovo ali da zbog političkih razloga neće biti otvoreno do nove godine. nego oko 5og minuta na snimku priča o tome
 
Još dva poskupljenja putarine i gotova deonica do Vrnjačke Banje.

Možda je tako i bolje jer otvaranjem do VB se zaobilazi zavrzlama kod Trstenika, da se ne desi da neki automobilski ili još gore kamionski entuzijasta ne usudi da za Kraljevo prođe po sred Trstenika kao onomad kroz Kruševac.

 
odličan snimak, dobro ovo izgleda. još malo asfalta, petlje trstenik i koševi i par odmorišta. biće trulo ako stvarno odlože otvaranje zbog politike, ali valjda će se bar ljudstvo i mehanizacija pomeriti dalje ka v banji i/ili na deonicu preljina-adrani
 
Ja bih rekao da do VB nece biti do 01.05. 2025. Do Trstenika ce otvoriti do oktobra, ali ima i tu jos posla.
 
СтараМо можда зна јесу ли били тендери за наплатне рампе Кошеви, Велика Дренова, Трстеник и Врњачка Бања? Много и од тога зависи....

Nemam info ali samo pretpostavljam da će neke od ovih koje nisu izgradili prekomandovati na one koje jesu,sve je to manje više ista oprema samo se dodaje i sabira.
 
Bas su oduzili sa petljom Kosevi. Nisam se nadao da ce sve biti kompletirano u dva sloja, a nju da ne zavrse.
 
Druga traka nije kompletirana u dva sloja kao ni petlja Trstenik.Ima vremena,zavšiće mada si upravu baš su je odužili sa radovima.
 
Vrh