Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

da li traktori sada koriste neki put koji ja nevidim ili isti koji koriste vozila zasilazak sa autoputa
vidim tu ce biti denivelisana raskrsnica,i odvojena od ulivno slivnih traka,da ne bi dolazilo do gusenja saobracaja izmedju kruznih tokova i naplatne stanice
sto po meni i nije lose zamisljeno, ali ja nemam uvid u stanje na terenu
po tebi zakljucujem da se narusava lokalni interes kuca u neposrednoj blizini buduceg gradilista
1714676456944.jpeg

Ovo je trenutno stanje: crveno je označena putanja poljoprivrednih mašina, zeleno je putanja prema Beogradu, a plavo je ta nelogična putanja prema Nišu. Na mestu ove raskrsnice, gde se ukrštaju putevi br.24 (Kg-Bat) i br.158 (V.Plana-Jagodina) prvobitno je bio predviđen kružni tok, koji bi bio peti na "brzoj saobraćajnici" između Batočine i Kragujevca, u dužini od 24 km (četiri već postoje, uz još dve i po denivelisane raskrsnice). Kružni tok je, po definiciji, jedan od USPORIVAČA SAOBRAĆAJA (ograničenje 40 km/h). Umesto tih četiri normalnih, denivelisanih raskrsnica, dobili smo četiri kružna toka (moja pretpostavka je da su te denivelisane raskrsnice ugrađene u onaj nesrećni vijadukt na auto-pijaci u Bubanj potoku, šta vi mislite?) :)
 
da li traktori sada koriste neki put koji ja nevidim ili isti koji koriste vozila zasilazak sa autoputa
vidim tu ce biti denivelisana raskrsnica,i odvojena od ulivno slivnih traka,da ne bi dolazilo do gusenja saobracaja izmedju kruznih tokova i naplatne stanice
sto po meni i nije lose zamisljeno, ali ja nemam uvid u stanje na terenu
po tebi zakljucujem da se narusava lokalni interes kuca u neposrednoj blizini buduceg gradilista
Kuće se više ne koriste, dve od te tri su bile i poslovni prostor, ali imaju naslednike. Neće biti narušeni ničiji interesi ako se realno isplate, nisu to male površine, najveća je preko 600 kvadrata, sa lokalom u prizemlju, na primer. Meni više bode oči ono rešenje "slomljenih putića" i čak 6 krivina pod 90° da bi se prešla pruga i E-75, a moglo je da bude sve pravo ili blago krivinski uz reku Lepenicu... Čak sam predlagao da se jednim udarcem ubiju dve muve: pošto se gasi baza putara preko puta, u planu je nova, opet betonska hala za zimsku službu, na ovim slobodnim njivama između rampe i reke Lepenice. Moj predlog je bio da se naplatna rampa podigne na nivo nadvožnjaka (od nadvožnjaka preko auto puta do nadvožnjaka preko pruge, a da se taj prostor ispod iskoristi za bazu, za so, mašine, garaža za kamione... Jeste u startu skuplje, ali svakako jeftinije nego da se zauzimaju dodatne parcele i gradi posebno još jedna hala. Naravno da je odbijeno... A bila bi to rampa jedinstvena u Srbiji, za ponos, prava Kapija Šumadije...
 
opet ja izgleda jedini ukljucen u diskusiju,jos smo na pogresnoj temo ovo bi trebalo prebaciti na Batocina-Kragujevac
po toj informaciji sto sam dobio od tebe,njima je jeftinije da kupe pored plac nego da betoniraju plato na nekakvim stubovima te nove N.S. Batocina
barem ja to tako zamisljam
za petlju truba koja bi bila najprotocnija nemaju dovoljno prostora,a sigurno imaju i nekakve statisticke podatke ili brojac saobracaja pa su se odlucili na kruzne tokove
tih kruznih tokova ima i po evropi ,u principu oni se stavljaju na puteve iste vaznosti
a to sa traktorima i ukrstanjem ulivno slivnih traka je tragedija koju valjda novim radovima isprave
i sto prije da se ta tacka ispravi to bolje
valjda dosada nije bilo udesa tu na tom ukrstanju
 
Ajmo ljudi za cenu pljeskavice mesečno glupo je da izgubimo najbolje snimke sa Moravskog koridora koje Rade Košanin pravi.Možete da se ne slažete sa tim čovekom ali neosporno je da pravi najbolje snimke sa tematikom koja nas interesuje,ulaže veliki trud i ogromnu količinu vremena.Da je bilo sreće 7000 pratilaca po 10 din mesečno i svi zadovoljni....
 
Veljo,
Ja sam mu uplatio pomoć prošlog meseca kada se žalio da nema računa da se bavi ovim čime je odlučio da se bavi iako ne gledam 95% onoga što on snima.
Da bi on sad bio ljut što niko ne plaća ono što on radi i postavlja na youtube-u koji je inače portal gde ljudi postavljaju snimke u nadi da će ti snimci prikupiti dovoljan broj pregleda koji će nakon toga doneti profit onome koji ih je postavio.
E pa JBG sad smo mi svi krivi što jako mali broj ljudi gleda ono što on snima pa Youtube ne smatra da bi trebalo nešto da mu plati...
Bez ljutnje, pre ću da pošaljem tu neku crkavicu koju ja mogu da odvojim Vlad-u, Srđanu Prpi Ili Sergio-u koji, pritom, imaju neuporedivo bolje i raznovrsnije snimke nego čika Rade, koga, inače, jako cenim i poštujem zbog svega što radi i zaista može da bude primer za većinu nas...
 
Sve te razumem,pratim i ja iste ljude jer me interesuje izgradnja autoputeva uglavnom ali ono što Rade radi retko ko radi.Nije sporno da Rade preteruje,pravi velike kilometraže bez potrebe samim tim i sebi velike troškove ali bi baš šteta bilo da izgubimo ovako dobre snimke zbog sitnih novaca....
 
Stvar je u tome što on želi da mu to bude kao neki posao što je nemoguće jer kanali sa ovakvim sadržajem(za građevinarstvo) mogu maksimalno imati 20 000 pratilaca.
Inače evo da se ne baci(pre 3-4 dana) Petlja Vrba(Kraljevo Istok) i most prema putu KV-KG.

Pogled od petlje Vrba prema putu KV-KG
8.PNG
7.PNG


Pogled u blizini budućeg mosta prema VB.
8 KA VB.PNG

Pogled u blizini budućeg mosta prema KV.
7 KA KRALJEVU.PNG

Petlja Vrba
6.PNG

Petlja Vrba, Podvožnjak i put prema magistrali KV - VB.
5.PNG
Opet most kojim će se stizati od Petlje Vrba na put KV-KG
4.PNG
3.PNG

Most i lokacija budućeg Kružnog Toka.(Put KV-KG)
2.PNG
1.PNG
 
Poslednja izmena:
Meni je zaparalo uši to što se žali što se u komentarima ne zahvaljuju onima koji su podržavali kanal.
Mislim da bi trebalo da poradi na širenju svog kanala kroz druge društvene mreže. Imao bi daleko veći reach. Umesto što snima svaki dan svaku mslu promenu na gradilištima. Uvek može da reciklira snimke i pravi kratke reel-ove. Mada sumnjam da bi mu to donelo neku zaradu. Retko koji kanal koji prati gradilišta ima neke značajnije preglede. Možda bi pomoglo kada bismo svi mi koji odgledamo snimke ostavljali komentare. Algoritam bi to prepoznao i snimci bi imali veći reach.
 
opet ja izgleda jedini ukljucen u diskusiju,jos smo na pogresnoj temo ovo bi trebalo prebaciti na Batocina-Kragujevac
po toj informaciji sto sam dobio od tebe,njima je jeftinije da kupe pored plac nego da betoniraju plato na nekakvim stubovima te nove N.S. Batocina
barem ja to tako zamisljam
za petlju truba koja bi bila najprotocnija nemaju dovoljno prostora,a sigurno imaju i nekakve statisticke podatke ili brojac saobracaja pa su se odlucili na kruzne tokove
tih kruznih tokova ima i po evropi ,u principu oni se stavljaju na puteve iste vaznosti
a to sa traktorima i ukrstanjem ulivno slivnih traka je tragedija koju valjda novim radovima isprave
i sto prije da se ta tacka ispravi to bolje
valjda dosada nije bilo udesa tu na tom ukrstanju
Za 50 godina, bar trostruko više udesa i, na žalost, mnogi sa smrtnim ishodom.
opet ja izgleda jedini ukljucen u diskusiju,jos smo na pogresnoj temo ovo bi trebalo prebaciti na Batocina-Kragujevac
po toj informaciji sto sam dobio od tebe,njima je jeftinije da kupe pored plac nego da betoniraju plato na nekakvim stubovima te nove N.S. Batocina
barem ja to tako zamisljam
za petlju truba koja bi bila najprotocnija nemaju dovoljno prostora,a sigurno imaju i nekakve statisticke podatke ili brojac saobracaja pa su se odlucili na kruzne tokove
tih kruznih tokova ima i po evropi ,u principu oni se stavljaju na puteve iste vaznosti
a to sa traktorima i ukrstanjem ulivno slivnih traka je tragedija koju valjda novim radovima isprave
i sto prije da se ta tacka ispravi to bolje
valjda dosada nije bilo udesa tu na tom ukrstanju
Za ovih 50 godina bilo je najmanje četiri puta više saobraćajnih nesreća, nažalost, sa ne malim brojem sa smrtnim ishodom, jer je dobar deo saobraćaja na putu br.158 prekinut nadvožnjakom, i sav taj saobraćaj je prisilno usmeren na nepotrebno ukrštanje sa putem br.24. Lično nemam ništa protiv kružnih tokova, u gradovima, na trgovima, na svim mestima gde se ukrštaju četiri ili više smerova, ali na brzim saobraćajnicama i ovakvoj blizini jednog od drguog je potpuno suludo. Nije samo stvar u otkupu parcela za bazu za održavanje, u odnosu na podizanje rampe na stubove, nego to povlači i izgradnju hale, a otvara i mogućnost za celu novu industrijsku zonu koja bi mogla da se izgradi... Nema vizije, nema želje, a ni Beograd ne da naše pare, pa, eto, tu smo gde jesmo...
 
Stvar je u tome što on želi da mu to bude kao neki posao što je nemoguće jer kanali sa ovakvim sadržajem(za građevinarstvo) mogu maksimalno imati 20 000 pratilaca.
Inače evo da se ne baci(pre 3-4 dana) Petlja Vrba(Kraljevo Istok) i most prema putu KV-KG.

Pogled od petlje Vrba prema putu KV-KG
Pogledajte prilog 197179Pogledajte prilog 197180

Pogled u blizini budućeg mosta prema VB.
Pogledajte prilog 197181
Pogled u blizini budućeg mosta prema KV.
Pogledajte prilog 197182
Petlja Vrba
Pogledajte prilog 197183
Petlja Vrba, Podvožnjak i put prema magistrali KV - VB.
Pogledajte prilog 197184Opet most kojim će se stizati od Petlje Vrba na put KV-KGPogledajte prilog 197185Pogledajte prilog 197186
Most i lokacija budućeg Kružnog Toka.(Put KV-KG)
Pogledajte prilog 197187Pogledajte prilog 197188
Hvala na odličnim slikama. Eto, opet ista stvar, pravljenje nepotrebnih krivina, kružni tok na potpuno nenormalnom mestu, koči, usporavaj, ubrzavaj, pa opet usporavaj... Šta bi sa starim dobrim T raskrsnicama, samo je bilo dovoljno da se odvoje trake za sve pravce...
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: SCS
Takođe mi baš nisu najjasnije pojedine mostovske konstrukcije, gde se most gradi počev od jedne obale Morave, a na drugoj završava daleko "u polje", pa, umesto, realnih, 200 metara dužine imamo i po 400, 500 i više metara mostova i vijadukta? Voleo bih da mi neko to objasni.

Koje obale? Kada Morava izađe iz korita, a to se često dešava, to nije ista obala. Reka se ne završava tamo gde su vidljive obale. Na obe strane reke nalazi se aluvijalno zemljište kroz koje voda kapilarno prodire. Pre projektovanja se vrši sondiranje, a na osnovu sastava zemljišta određuje se način gradnje. Nasipanje na aluvijalnom zemljištu bi vremenom dovelo do podrivanja i erozije ispod autoputa te su sipovi i vijadukt namecu kao projektni izbor. Drugo, vijadukti su preferabilni jer imaju manji uticaj na životnu sredinu. Ne presecaju prirodne podzemne i nadzemne tokove voda, kao ni kretanje ljudi i životinja."

ne razumem zašto novoprojektovani auto-put, na pretežno čisto ravničarskom terenu, bez puno prirodnih ili veštačkih prepreka, ima toliko nerazumnih krivina, pa je najmanje 10 km potpuno nepotrebno produžen (na ukupno 112 km)?

Na ovom forumu već je više puta raspravljano o tome zašto autoput ne ide pravo, već krivudavo. Razlozi su raznovrsni, od ekonomskih, poput jeftinije eksproprijacije do toga da pravolinijski autoput može izazvati umor vozača ili dosadu, što može povećati rizik od saobraćajnih nezgoda
 

Rade preti tuzbom zbog "sherovanja" njegovih slika. . .
Kakav komad boomerske b....e, i šta on tu priča... Aj što mu neke televizije i mediji uzimaju snimke verovatno bez dozvole i koriste u svojim prilozima, ali što njemu smeta što neko deli ili uzima screenshot-ove njegovih klipova na forumima bez ikakve želje ili namere da se komercijalno okoristi na osnovu tih snimaka...
Baš ono zadrti matorci koji žive u nekim svojim balonima... Možeš druže i da prestaneš da snimaš i onako radiš to dobrovoljno niko te ne tera, šta se ti nalaziš uvređen.
Napravi marketing strategiju, rekamiraj kanal ako već želiš nešto ozbiljnije, šta se bečiš što neko neće da ti uplaćuje novac ili kupuje pretplatu, niko ti ne drži nož pod vratom da snimaš...
Forum mu je medijska novotarija...
 
Poslednja izmena:
Ako slike i snimke nije registrovao tužba mu ništa ne znači jer je objavio javno.
A iskreno ja i volim kada se naši snimci okače na neki forum ili sajt, zašto bi nekom to smetalo?
Pod jedan njegov logo se vidi na snimku, a naše snimke su čak kropovali neki mediji i meni to bude zanimljivo kako uklope.
 
Ma sve OK.
Realno gledano ovo što je on snimio do sad i što će snimiti je zaista istorijski jako važno koliko god to zvučalo čudno.
Sigurno će mnogima ti snimci koristiti u razne svrhe...
Kao što su razni ljudi napisali knjiga i knjiga i knjiga od kojih su imali malu ili nikakvu finansijsku satisfakciju tako i on, nažalost, se neće opariti od ovoga što radi... to je sad već jasno.
Gledaju ljudi razne "klince" koji zarađuju ozbiljne novce preko online medija pa misle da je to lako... a ustvari...
 
@Duleban97 dali se nekom svidja to sta I kako radi, je jedna stvar, a dali se sa tim slazete ili ne je sasvim druga I licna stvar. Medjutim vredjati coveka na nacin na koji ti to cinis je u najmanju ruku nevaspitano I ne primereno na ovom forumu. Ni ja se ne slazem sa njegovim vizijama komercijalizacije kanala, ali mi ne pada na pamet da nekoga vredjam. Pogotovo sto coveka licno znam I svestan sam koji trud ulaze. To sto nam je on omogucio u proteklih godinu i po dana za mene je od ogromnog znacaja, pogotovo sto zivim na hiljade km daleo. Na kraju krajeva kome god se ne svidja ne mora ni da gleda. Ni on nikoga ne prisiljava da gleda I placa.
 
@KrCan pa on je u snimku najstrašnije izvredjao čoveka koji je okačio njegove slike na forum. Možda je trebao da stavi odakle mu fotografije ali definitivno nije zaslužio da ga neko onako izvredja zbog toga.
Tako da je Rade zasluzio ovo sto mu je @Duleban97 napisao. Kako seješ tako i žanjes.
 
Ne treba Radetu zameriti, stariji ljudi se ne snalaze sa kako on kaze ”novotarijama” covek ima svoje vidjenje kako internet funkcionise. Jeste moja greska sto ga nisam potpisao ali eto nisam razmisljao u tom trenutku a svakako nisam imao nameru da te fotografija predstavim pod svoje. Ko god je pogledao dva Radetova klipa u zivotu na prvu mu je jasno cije su fotografija. Ideja je svakako bila da pokrenem diskusiju oko petlje a ne da se hvalim fotografskim umecem.

Legitimna je i njegova zelja da od toga sebi napravi posao, svako ima pravo na biznis ideju. Ja i sam placam clanarinu i medju prvima sam koristio ”hvala” dugme na njegovom kanalu. Podrzavam to da ko hoce da prati kako se gradi svaki metar puta da treba nesto i da plati sve je to legitimno samo Rade to ne zna da iskomunicira sa svojom publikom. . .

Uzgred po mom misljenju (mozda gresim ne znam) ja sam mu vise doprineo time sto sam podelio slike nego oduzeo u smislu da se mozda jos neko zaiteresovao i pretplatio na njegov kanal, sada kada je vec spustio cene pa to vise nije izgovor.
 
Gledaju ljudi razne "klince" koji zarađuju ozbiljne novce preko online medija pa misle da je to lako... a ustvari...

Nije tema direktno za ovo mesto, ali evo ukratko boomeri su ubedjeni da je razlika izmedju njih i Z generacije samo u tome sto su mladi spremni da se javno eksponiraju i tesko im je objasniti da to nije bas tako kako izgleda.
 
Ne treba Radetu zameriti, stariji ljudi se ne snalaze sa kako on kaze ”novotarijama” covek ima svoje vidjenje kako internet funkcionise. Jeste moja greska sto ga nisam potpisao ali eto nisam razmisljao u tom trenutku a svakako nisam imao nameru da te fotografija predstavim pod svoje. Ko god je pogledao dva Radetova klipa u zivotu na prvu mu je jasno cije su fotografija. Ideja je svakako bila da pokrenem diskusiju oko petlje a ne da se hvalim fotografskim umecem.

Legitimna je i njegova zelja da od toga sebi napravi posao, svako ima pravo na biznis ideju. Ja i sam placam clanarinu i medju prvima sam koristio ”hvala” dugme na njegovom kanalu. Podrzavam to da ko hoce da prati kako se gradi svaki metar puta da treba nesto i da plati sve je to legitimno samo Rade to ne zna da iskomunicira sa svojom publikom. . .

Uzgred po mom misljenju (mozda gresim ne znam) ja sam mu vise doprineo time sto sam podelio slike nego oduzeo u smislu da se mozda jos neko zaiteresovao i pretplatio na njegov kanal, sada kada je vec spustio cene pa to vise nije izgovor.
Svaka ti je na mestu,svaka čast na postu.Rade je odličan snimatelj koji će ako ovako nastavi do kraja izgradnje Moravskog koridora ostati bez auta jer onde gde on protera Hyundai ja bi se razmislio sa Ladom Nivom.Prilično je težak čovek pa sam odavno odustao od komentara na njegovom kanalu,zna da obriše postove koji mu se nesviđaju i slično.Ali da čovek nije zaslužio rečicu uvreda NIJE!Prvenstveno zbog onog što daje a i zbog njegovih godina.
 
Vrh