Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Крушевац исток је рампа за транзит према Брусу, Копаонику, Блацу, Куршумлији, Приштини пошто иде на обилазницу.
Druze, ne znam da li se skoro prosao autoputem od krusevca do pojata...smesan broj automobila...bez obzira na taj tranzit koji ti pominjes...ne sporim da treba rampa i protocna ali znam kako je na mng prometnijim rampama...tipa za KG sa e75 treba prosirenje pa opet manja nego ova...za Pozarevac isto...Nis je mozda malo veci ali 5put veci saobracaj...ok tranzit ali tranzit prema mestima koja osim sezona na kopaoniku nestaju...Brus i Kursumlija za 20god mesne zajednice,nazalost.
 
Poslednja izmena:
Druze, ne znam da li se skoro prosao autoputem od krusevca do pojata...smesan broj automobila...bez obzira na taj tranzit koji ti pominjes...ne sporim da treba rampa i protocna ali znam kako je na mng prometnijim rampama...tipa za KG sa e75 treba prosirenje pa opet manja nego ova...za Pozarevac isto...Nis je mozda malo veci ali 5put veci saobracaj...ok tranzit ali tranzit prema mestima koja osim sezona na kopaoniku nestaju...Brus i Kursumlija za 20god mesne zajednice,nazalost.
Samo da se kratko nadovežem za izlaz KG i izlaz MLD.

Prosto je neverovatna koincidencija "slučajnosti" da prvo naplatnu rampu Batočina izbace iz projekta proširenja 26 stanica, jer zaboga čeka rasplet lokacije za završetak brze saobraćajnice KG-K10(niko nezna ni kada više i gde treba biti nova rampa) i sada naplatna Mali Požarevac doživljava istu sudbinu jer čeka prvo idejni projekat pa kasnije eksproprijaciju i početak gradnje beze saobraćajnice Vožd Karadjordje.

Sve se to može rastegnuti na 3 do 5 godina još a ljudi treba da sede u kolonama.

Koji je smisao putovati vikendom 10 minuta do M.P i posle čekati 10 min u koloni a tag traka blokirana jer je gužva do autoputa.

Nedeljom popodne i praznicima kolona počinje od restorana Vetrenjača ponekad.
 
Ne znam da li si lose procitao ili razumeo ono o cemu sam pisao ali si promasio akcenat price.
Eksproprijacija je predradnja, to je jasno. Da li je odradjena ispravno, ne nije. Uradjena je traljavo i kasno. Valjda smo to svi vec konstatovali.
Poenta moje price je, evo najprostije moguce cu, kasnis - ponudi ljudima malo vise od realne vrednosti tako da velika vecina prihvati i nema zelju za ulazak u sudski postupak, blokadu itd. Tako ces lakse izvrsiti pritisak i na one malobrojne koji bi da dobiju astronomske cifre koje nisu realne. Umesto toga ponudis iznos neprihvatljiv za vecinu i onda te zadesi ovo sto te je zadesilo na velikom delu koridora.
O tome se i radi i nema veze sa advokatom, već isključivo sa onima koji odlučuju o katastrofalnoj ceni i sporošću suda.
Nerešena eksproprijacija i sudski postupak povodom cene je zgodan izgovor za kašnjenje.
Sam postupak se sastoji iz dela koji je vezan za lokalnu samoupravu i dela koji je vezan za sud. Često ovi prvi nemaju pojma gde je levo i ni ne urade i deo posla kako treba, a to nema veze sa cenom.
 
Naplatna rampa MP je tacno duplo manja i vise nego obe ove u KSH. Nista cekamo Vozd Karadjordje i obilaznicu oko krusevca...slusaju ljude koji zive u KSH, mnogo vise njih kazu da njima autoput nije trebao jer im je sad samo doneo haos u gradu a Pojate im je do sada bilo na 20min,skracen put mozda na 10tak min. Mozda naplatna stanica ISTOK resi neki problem,ostaje da vidimo..mozda i ove god...naplatna stanica kako smo i videli je gotova komplet samo put od kruznog toka u selu Bivolje do naplatne stanice.
 
Naplatna rampa MP je tacno duplo manja i vise nego obe ove u KSH. Nista cekamo Vozd Karadjordje i obilaznicu oko krusevca...slusaju ljude koji zive u KSH, mnogo vise njih kazu da njima autoput nije trebao jer im je sad samo doneo haos u gradu a Pojate im je do sada bilo na 20min,skracen put mozda na 10tak min. Mozda naplatna stanica ISTOK resi neki problem,ostaje da vidimo..mozda i ove god...naplatna stanica kako smo i videli je gotova komplet samo put od kruznog toka u selu Bivolje do naplatne stanice.
Prosto je neverovatna lakoća davanja izjava i ignorisanja ljudi koji taj izlaz koriste tolike godine sa PGS od 12.000 držati ljude na suncu i u kolonoma.Momirović je najavio proširenje pa onda i Vesić a evo ništa se nije maklo.
 
MORAVSKI KORIDOR - produkcija ''Kamerom po Srbiji''

Radost za gledanje, (sa)znanje za studente, (pre)ispitivanje za struku, hvala za izvođače, pomoć za nadzornike, korist za meštane, podrška za nesporazume, poslastica za medije, promocija za lokalne samouprave, da to je ovaj produkcioni serijal - dokument za trajno sećanje, koji nam svaki dan, već godinu i po dana, putem video klipova, preko svog kanala, u svojoj produkciji, prezentuje jedan velikodušan 'čarapan', veliki profesionalac i emotivni zavičajac, ali iznad sebe, principijelan Radojko Košanin.

Zar možemo da dozvolimo da ovako više ne bude, da se video produkcija celog toka velikog srpskog projekta ''Moravski kridor'' do kraja, na ovakav način, i od ovakve koristi, kao nigde, ni za koji projekt u svetu, tek tako, kao dokument trajno ne sačini, jer autor i producent apeluje - ne može više sam sve to finansijski da podnese.

Razumemo pratioce, razumemo njihov konformizam, inertnost , opuštenost ..., ali ne razumemo profesionalne, javne ustanove, pre svega one, za koje se očekuje, da ih se, direktno i indirekto, ovaj projekt tiče, da sve ovo vreme nisu imale sluh,a da čuju apel, da neko sam, svojim sredstvima sve radi, a za opšte dobro, a da samoinicijativno ne reaguju.

Doduše, kruta administrativna organizaciona struktura je takva da se, mimo definisanog plana, teško stvari pomeraju, zato apel - nađite načina da budite, bar skromni, dobročini, dobrog dela koje, za opše dobro, ovaj veliki čovek čini.

Grad Kruševac, grad Kraljevo, grad Čačak, opština Ćićevac, opština Trstenik, opština Vrnjačka Banja, JP ''Srbija putevi'', Koridori Srbije doo, Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, RTS-nacionalni javni servis ...

www.youtube.com/watch?v=adCZI3yphEw
 
Pri povratku sa Kopaonika, znali smo da treba da idemo na Jasiku u Krusevcu samo zato sto ja pratim ovu temu. Svi putkazi u gradu (bar na putanji kojom se dolazi iz pravca Kopaonika) i dalje vode na Pojate. Bas cudno.
 
U principu, ne vode na Pojate već na naplatnu stanicu Ćićevac. Tu rutu koriste skoro svi kamioni i autobusi na tom pravcu i koristiće je sve dok se ne završi pristup naplatnoj stanici Kruševa Istok. Čak se i mnogi kruševljani koji idu u pravcu Beograda isključuju/uključuju na naplatnoj rampi Ćićevac.
 
Vrh