Dzaba sve zalbe i tuzbe, oni to rade sa odobrenjem, jedino mozes da dobijes naknadu tako sto ce te fiktivno staviti na platni spisak radnika i dobijaces neke pare dok se ne zavrsi, raspitaj se malo kod nadredjenog na tom sektoruNa sektoru 6 deonice 2 Vrnjačka Banja Vrba, mašine Behtel Enke prelaze konst. preko pracele u privatnoj svojini. Radi se o 4 parcele u vezi kojih je pokrenut upravni spor protiv Minist. finansija i parcele su i dalje u privatnoj svojini. Iako je više puta ukazano izvođaču da voze preko privatne svojine, ne zanima ih to. Rade uz dva upravna spora za poništaj izdatih dozvoa protiv Minist. građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture. Naime u oba dozvole za ovaj sektor 6, prikazano je da su te 4 parcele eksproprisane još 2021.g., što je laž, jer je upravni spor protiv Minist. finansija pokrenut početkom 2023.g... Sa svim tim vezano za netaćno uverenje o rešenim imovinsko-pravnim odnosima investitora upoznato je odmah i Minist. rađevinarstva, koje nije odreagovalo. Sada je konačno iz Opštinske uprave opštine Vrnjačka Banja dostavljen odgovor da su skoro godinu dana kasnije izdali novo uverenje u kome su te 4 parcele izostavljene. Sve to je ponovo dostavljeno Minist. građevinarstva. Dakle, uz nerešene imovinsko-pravne odnose Koridori su dobili dve dozvole.
Što je najstrašnije, uništili su prilazni put stambenom objektu porodice, i dalje ga svakodnevno uništavaju svojim mašinama, a drugi prilaz kući pordica nema. Behtel Enka je strana firma koja treba da poštuje i naše zakone, i međunarodno pravo, jer je privatna svojina zaštićena svuda u svetu.
Pogledajte prilog 187960
Kasnije su preko i pored puta prokopali kanal, ali je put jednostavno uništen. Uništili su ogradu, sve...
Evo kako privatni put izgleda juče 1.feb. Ukažete im da su na privatnoj svojini i ništa.
Pogledajte prilog 187962
Okolina Zapadne Morave će postati mala Finska, zemlja 1000 jezera.Šta bude sa “pozajmištima” šljunka kad se završi izgradnja puta? Kontam da ako su pozajmišta onda bi trebalo i vratiti zajam, zatrpati ih. Ali pošto je to nemoguće hoće li ostati kao močvare ili možda ribnjaci ili . . .
To sve zavisi sta ministarstvo odluci, verovatno ce davati investitorima zato sto su spojene velike povrsine, ako bude bilo potrebe ,a do tad ne verujem da ce ostati tako rupe, mocvare i korovŠta bude sa “pozajmištima” šljunka kad se završi izgradnja puta? Kontam da ako su pozajmišta onda bi trebalo i vratiti zajam, zatrpati ih. Ali pošto je to nemoguće hoće li ostati kao močvare ili možda ribnjaci ili . .
Pohvala za snimak. Imam par zapazanja.
To znači da oni odgovaraju za nanetu štetu svojom imovinom ovde, u Srbiji?Behtel Enka je strana firma koja treba da poštuje i naše zakone, i međunarodno pravo, jer je privatna svojina zaštićena svuda u svetu.
Hvala ti na svemu ovome što si napisao ali da napomenem da Bechtel Enka koja izvodi radove na Moravskom koridoru nije strana firma nego naša domaća firma (formalno pravno) koja je u APR-u registrovana kao ogranak Bechtel-Enka UK Limited... i kao takva jednostavno mora da poštuje sva pravila i zakone kao i bilo koje drugo privredno društvo u Srbiji.
Kažem to zato što nije da oni ne poštuju pravila zato što su tamo u Engleskoj i Americi naučili tako da rade, naprotiv, oni ovde rade tako jer im je neko ovde sugerisao i omogućio da to tako mogu.
Ako im se obratite usmeno, upute Vas na Koridore Srbije, ako im se obratite pismeno, ne odgovaraju. Tek Koridori ne odgovaraju, samo u početku jesu. Čak iako se pozovete na Zakon o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja i sve dalje prosledite Povereniku za informacije od javnog značaja, oni ne dostavljaju odgovor. Ali sve uredno beležimo, ne samo prelazak njihovih vozila preko privatne parcele, već i štetu koju time nanose.Trebalo bi da probate da se dogovorite da vam plaćaju rentu za korišćenje parcela.