Neće biti zato što je ovo privremeno rešenje, petlja Adrani će biti ukrštanje brze saobraćajnice KV-NP i Moravskog Koridora dok će nova petlja sa rampama i kružnim tokom ispod biti na novoj brzoj saobraćajnici koja je u završnoj fazi projektovanja.У Адранима неће бити кружни ток на спајању са магистралом?
Neće biti zato što je ovo privremeno rešenje, petlja Adrani će biti ukrštanje brze saobraćajnice KV-NP i Moravskog Koridora dok će nova petlja sa rampama i kružnim tokom ispod biti na novoj brzoj saobraćajnici koja je u završnoj fazi projektovanja.
Nije ovo prvi put da privremeno rešenje postane stalno, primer Brze Saobraćajnice Kragujevac-Batočina gde je trebalo da bude izgradjena nova petlja na spoju sa Koridorom 10 a radova ni u najavi. Tako je kako je, jedina dobra stvar je što ima i petlja Kamidžora gde će se uglavnom isključivati ljudi koji idu ka Kraljevu.Србиja, земља привремених решења. И онда ће годинама, ако не и деценијама до изградње мотопута КВ-НП сви који иду за КВ, РА, КМ, НП, а бога ми и ЦГ да се акају са левим скретањем. Шта им је фалило да ставе и један кружни ток на укрштању са ибарском магистралом?
A gde će ići ta saobraćajnica tj te jos dve nove trake, jedino mi je logično sa druge strane ibarske klisure mada tuda ide pruga ka kosovu, pitam zato sto ne vidim način kako će ,,oljuštiti" brda do Ušća koja se već svakom kišicom odronjavajuNeće biti zato što je ovo privremeno rešenje, petlja Adrani će biti ukrštanje brze saobraćajnice KV-NP i Moravskog Koridora dok će nova petlja sa rampama i kružnim tokom ispod biti na novoj brzoj saobraćajnici koja je u završnoj fazi projektovanja.
Pogledajte prilog 186810
Nisam nasao bas cistu sliku. Dakle, nece ici bas pored sadasnjeg puta.A gde će ići ta saobraćajnica tj te jos dve nove trake, jedino mi je logično sa druge strane ibarske klisure mada tuda ide pruga ka kosovu, pitam zato sto ne vidim način kako će ,,oljuštiti" brda do Ušća koja se već svakom kišicom odronjavaju
Nađoh PDF fajl, biće ovo jako zanimljivo, mislim da će se ovo mnogo pre uraditi nego preko PešteraNisam nasao bas cistu sliku. Dakle, nece ici bas pored sadasnjeg puta.
Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
Teren nije baš lak, ovde bi autoput bilo gotovo nemoguće izgraditi(bilo bi dosta skuplje) jer brza saobraćajnica može da ima oštriji radius krivina.Nađoh PDF fajl, biće ovo jako zanimljivo, mislim da će se ovo mnogo pre uraditi nego preko Peštera
Ima na GIS portalu puteva Srbije prikaz većine planiranih saobraćajnica pored već postojećih https://gisportal.rs/smartPortal/gisjppsNađoh PDF fajl, biće ovo jako zanimljivo, mislim da će se ovo mnogo pre uraditi nego preko Peštera
O tome i diskutujemo, ima delova ibarske gde je nemoguće napraviti i treću traku a kamo li 2 nove. Po ovoj mapi sve je nov put od petlje Adrani preko Drakčića, Vrdila do Konareva, a onda dolinom Ibra sa nekim novim tunelima, od Ušća vidim novu trasu, e sad ne znam mozda je to neki lokalni put koji ima mogucnost širenja... Ovaj potez je sigurno bolji što se tiče klime i smetova snega. Mislim da je nekih 30 ak km izuzetno teškog terena, mostovi, kosine i tuneli, dok ovamo preko Peštera biće svaki kilometar puta avantura za sebeDa li će neki delovi postojeće Ibarske magistrale preći u brzi put ili će se on graditi od nule?
Vidim na drugoj slici da se postojeći put (žuta linija) i trasa brzog puta (crvena traka) poklapaju
Što se planiranih deonica tiče izgleda da je greška ogromna.Ima na GIS portalu puteva Srbije prikaz većine planiranih saobraćajnica pored već postojećih https://gisportal.rs/smartPortal/gisjpps