Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Verovatno se misli na Konjevice?
I ja sam tako shvatio. A rekonstrucija cele petlje Preljina odnosno tog spajanja mi je van pameti iskreno

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Van pameti jeste. Ali, kada he pravljen A2, nije razmišljalo o Moravskom.
Da je ostalo isključenje u Preljini i veza sa Đoravskim istovremeno, moralo bi se mnogo rušiti.
Ovako, izmeštanjem petlje u Balugu/Konjeviće/Katrgu (na čijem terenu već, ne znam kome pripada, ali znam gde je) minimalizuje se rušenje u Preljini. Kako se trenutno vidi, most koji dolazi sa Moravskog nišani otprilike 50-100m iza naplatne rampe sa strane A2, gde će deo mosta biti višak, kao i sve desno odatle. Tu taman postoji veza sa sva četiri toka.
Bogati smo i prebogati, očito. A sve samo zato što ne postoji nikakav dugoročan plan i jasna strategija izgradnje nego se u hodu rešava i odlučuje.
Screenshot_20240115-132220_Maps.jpg
 
1705324167429.png

Kako sam ja razumeo, ovo će biti glavno isključenje za Čačak.
Zanima me šta će biti sa postojećom petljom Preljina, da li će i nju prepravljati kao onu u Pojatama?
1705324552672.png
 
Upravo se i njoj i priča, ona se prepravlja na tip trougla. Biće slična kao nova u Pojatama. Pretpostavljam da će se raditi jedan veći nadvožnjak za smer od Čačka ka Požegi.
 
A na petlji Bubanj potok iz pravca Avale ne postoji mogućnost direktnog uključenja na pravac prema Beogradu!!!!
Potpuno neverovatno!!!!
Koliko god da je skupo i koliko god da smo "bogati" jedino ispravno je napraviti petlju koja će imati nejefikasnija i najbezbednija ukrštanja svih pravaca.
 
A na petlji Bubanj potok iz pravca Avale ne postoji mogućnost direktnog uključenja na pravac prema Beogradu!!!!
Potpuno neverovatno!!!!
Koliko god da je skupo i koliko god da smo "bogati" jedino ispravno je napraviti petlju koja će imati nejefikasnija i najbezbednija ukrštanja svih pravaca.
to upravo rade, nesto su se pre@#$ali pa su se naknadno setili toga, bice malo coskasto ali ce ga uraditi

ali ovo je suludo da cemo imati 1+1 nadvoznjak u zatvorenom sistemu AP
 
Za sve treba dizati buku, mnogo para sve to košta i mnogo se para troši a da nije sve napravljeno kako treba.
Kada sam ja "dramio" zbog nedostatka skretanja za BG na petlji Bubanj potok neki su mi pisali da sam razmažen jer neću moći da skrenem za Beograd brzinom od 120km/h...
 
mozda ce i da urade prosirenje, ali onda ce morati kompletno da zatvore tu petlju, mozda nesto u segmentima, ali opet ce to biti budzenje
i sa samim spajanjem postojeceg stanja morace da je zatvore na 1-2 nedelje, a sa prosirenjem nadvoznjaka i/ili dodavanjem dodatnog za smer KV-Pozega.... ima to da traje i kosta
 
За почетак урадити пун профил у Добановцима за смер БГ-НС и НС-БГ. Прељина и Појате заиста нису приоритет у овом тренутку.
jbg druze, vidi naslov teme, mi ovde uglavnom cakulamo na ovu temu, mada ne kazem da nisi u pravu
 
По садашњем ритму имају шансу да до Нове године ураде и до Врњачке бање...
 
Једно је познавање ритма рада и грађевинских могућности!
Јел теби изгледа да се мир и благостање, здравље шире светом и Србијом? Кад ће пући не знам, али да ли ће није питање!
 
Надам се да ће до Светог Николе да отворе до Трстеника, да Стопања одахне мало од гужве у саобраћају.

Иначе магистрални пут кроз Стари Трстеник полако иде у пропаст јер га претоварени камиони на неким местима уништавају и појавила су се озбиљна улегнућа, па при 80 на сат баш цимне ауто

Кроз Стопању су већ направљени озбиљни колотрази, мада ако ме сећање добро служи, мислим да су они били и пре почетка градње Моравског коридора, јер се реконструкција извршила негде око избора 2015. године.

Е761, Крушевац - Трстеник, беше леп пут чија је реконструкција урађена за време Демократа и ако мене питате, јако квалитетно одрађена, међутим, не може се против претоварених камиона, када се са ко зна колико пређеног осовинског оптерећења превози камени агрегат (извањавам ако нисам употребио адекватан израз) са врховима који се јасно виде, без заштитне цераде

Због свега овога бих увео наплату путарине и обавезна мерења за камионе на ауто, мото и магистралним путевима!
 
Ja koliko vidim najsporije se radi kraljevo- čačak, imamo li neki rok za tu deonicu? I ako neko zna, znam da nije tema ali mozda neko ima informaciju, zašto se ne počinje sa elektrifikacijom i rekonstrukcijom kraljevo-kragujevac pruge, pošto je batocina-kg koliko znam lepo urađena (kao i kraljevo cacak) nadam se da ćemo jednog dana uz ove lepe puteve imati i dobru železnicu.
 
Vrh