Ако идете са Копаоника ка Београду, у Крушевцу вас сва сигнализација води на нови аутопут, преко петље Ћићевац!
Nema logike da se rastura pre nego sto krene naplata (Cicevac, KS zapad i Kosevi), kada tu krene naplata onda se moze rasturati Pojate i pocetak radova na toj petlji.Да ли има неких радова код Појата? Да ли је уклоњена наплатна рампа? Могло би се бар привремено брзо урадити да иду две траке до рачвања за Ниш и Београд и обрнуто, да се из Ниша и Београда улива у две траке, а не спаја у једну.
Да, дефинитивно. Од Стопање до Бруса нема гужви, а занимљив је пут.Koja je najbolja opcija? Brus - Stopanja - Kosevi?
Ma taman posla da se izvinjavaš.Onda se izvinjavam na dezinformaciji. Mogu i da se pobrisu postovi. Jesam koristio Moravski ali samo do i oko KS. Izvinjavam se jos jednom.
Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
Да ли има неких радова код Појата? Да ли је уклоњена наплатна рампа? Могло би се бар привремено брзо урадити да иду две траке до рачвања за Ниш и Београд и обрнуто, да се из Ниша и Београда улива у две траке, а не спаја у једну.
Ја мислим да за Појате није готов ни пројекат.Да поновим онда моје питање:
Moje mišljenje je da će to ipak da rade u sklopu rekonstrukcije petlje, a to može dosta da potrajeНисам мислио на изградњу нове петље него да се профил 2+2 продужи до самог рачвања за Београд и Ниш, јер постоји слободан простор за још једну коловозну траку испод надвожњака на путу Параћин - Појате. За то не треба никакав пројекат, то може за пар дана да се заврши.
https://maps.app.goo.gl/NcgjAKQCq1B8j46C7
Moje mišljenje je da će to ipak da rade u sklopu rekonstrukcije petlje, a to može dosta da potraje
Desna traka je od ispod nadvožnjaka pa dalje ka Kruševcu odradjena komplet (odvod,kanali za optiku,podltlo,slojevi itd)i tada je ako se sećate i deo rampe bio zatvoren sada će verovatno to isto odraditi na levoj strani jer u zoni rampe postoje naletni stubovi,betonski šahtovi i sve te konstrukcije koje se moraju raskopati i razbucati pa onda odraditi sve skojeve itd do zone podvožnjaka tako da ja tu očekujem trenutno suženje prolaza.До реконструкције петље могу проћи и године, а ово се уради буквално за пар дана. Мислим да су чак и неку подлогу радили од наплатне рампе Појате до рачвања на петљи Појате.
Treba projekat i ako menjaš ogradu na kući, a kamoli za put, pa makar i za 50m.Нисам мислио на изградњу нове петље него да се профил 2+2 продужи до самог рачвања за Београд и Ниш, јер постоји слободан простор за још једну коловозну траку испод надвожњака на путу Параћин - Појате. За то не треба никакав пројекат, то може за пар дана да се заврши.
https://maps.app.goo.gl/NcgjAKQCq1B8j46C7
Mislim da je u pravu @StaraMo i da će pustiti dve trake do samog račvanje pred X tek kad urade uklanjanje naplatne stanice Pojate.
Pa dok naprave projekat uklanjanja, dok raspišu tender,...А шта чекају за уклањање наплатне станице Појате, с обзиром да се не користи више?