Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Овим ритмом сигурно ће стићи до Трстеника следеће године! Највећи посао им је сада петља Кошеви! До Врњачке бање има значајно више посла, пратићемо . Већ у априлу или мају биће јасно да ли могу и то завршити!
 
Po mom misljenju ako su hteli da ucine za Opstinu Brus i Aleksandrovac sa petljom Kosevo, prakticnije a mozda i jeftinije ili tu negde je most koji bi spojio Veliku Drenovu i Stopanju jer time ne bi ugasio dobar deo Stopanje koje ce autoput sigurno ugasiti i spojio bi petlju Velika Drenova sa Stopanjom i time resio putnike za ove dve Opstine. Nekako mi je to prakticnije...plus sto bi se most koristio i za svakodnevna putovanje sugradjana ovih sela. Ovako petlja samo ce sluziti autoputu...
 
Kako je moguće da je izgradnja mosta ovako jeftina? To je 0.5M € za 500m mosta?
Zašto nam onda nisu putevi i autoputevi većinom na mostovskoj kontrukciji(pošto je izgradnja autoputa skuplja bar 15x)
Hehe napravimo jedan veliki most od Preljine do Pojata i u jednom smeru bi koštao 112M€, u suprotnom smeru jos 112M€ i to je 7x manje nego što smo platili autoput :)
 
Kako je moguće da je izgradnja mosta ovako jeftina? To je 0.5M € za 500m mosta?
Zašto nam onda nisu putevi i autoputevi većinom na mostovskoj kontrukciji(pošto je izgradnja autoputa skuplja bar 15x)
Hehe napravimo jedan veliki most od Preljine do Pojata i u jednom smeru bi koštao 112M€, u suprotnom smeru jos 112M€ i to je 7x manje nego što smo platili autoput :)
Najavljivali su da će se demontirati trenutni most kod Kruševca koji spaja grad sa Jasikom i da će on biti prenet otprilike na tu lokaciju. Verovatno je zbog toga cena izgradnje niža. Mada, kada bi i gradili novi most on bi bio mnogo manje širine, ne bi bilo 6 traka već samo dve, a i bio bi manje nosivosti nego novi mostovi na autoputu.
Takođe treba uzeti u obzir i činjenicu da je pred skoro svaki građevinski projekat cena niža, a da se prilikom izgradnje raznim aneksima prvobitna cena drastično uveća. Npr. kao što je slučaj sa moravskim koridorom
 
Opština Trstenik
...,jer Trstenik ne sme da stane!

Veliko hvala predsedniku Aleksandru Vučiću na razumevanju i podršci !
Sama stvar je potpuno ok, lepa inicijativa.
Mislim da su pogrešili dužinu, jer nema šanse da most bude 500m, svi moravski mostovi su kraći od 200m. Jedino ovaj novi kod Makrešana na autoputu je duži jer ide dijagonalno.
Mada, opet pola miliona je malo čak i za to. Mada papir trpi sve. Ovo je možda neki predračun od pre svih ovih poskupljenja, izvađen iz fijoke pred izbore.

Na zvaničnom profilu Opštine Trstenik objavljeno, OK.
Zahvaljuju se predsedniku, koji po Ustavu nema veze sa gradnjom infrastrukture, nije ok, ali ajde nema veze, ipak je on predsednik Srbije još godinu dana.
Ali braćo stavljanje slogana stranke u vest je totalno protivzakonito.
Apsolutno nemam problem da stranke ostavljaju neke planove i programe, ali na svoje stranice. Na zvaničnoj stranici jednostavno nema mesta za otvorenu propagandu. Dovoljno je sve ostalo sem tih 5 reči.

Sva sreća da u Srbiji nema opozicije kojoj bi to zasmetalo. A ovi nevladini su suviše zauzeti odbranom raznoraznih manjina.
 
Iskreno ne znam drugima ali meni je jako zanimljivo kako ce resiti postojecu Naplatnu stanicu Pojate i celu tu Petlju...nisam nigde video neko resenje...kao da se jos uvek projektuje...zna li neko nesto vise o tome? Postoje je sad tu autoput onda treba i odvojiti trake a trenutno to nije jer se ukrstaju vozila iz Nisa koja dolaze i vozila koja odlaze za BG...msm da to u ovom sad slucaju ne bi smelo da se desava...neka me slobodno neko ispravi ako gresim...nego nekako mi tako deluje..i zbog brzine odvijanja saobracaja i bezbednosti
 
Kako je moguće da je izgradnja mosta ovako jeftina? To je 0.5M € za 500m mosta?
Zašto nam onda nisu putevi i autoputevi većinom na mostovskoj kontrukciji(pošto je izgradnja autoputa skuplja bar 15x)
Hehe napravimo jedan veliki most od Preljine do Pojata i u jednom smeru bi koštao 112M€, u suprotnom smeru jos 112M€ i to je 7x manje nego što smo platili autoput :)
Jel vi znate da koristite internet, ili svaku informaciju prihvatate na prvu.
U tenderskoj dokumentaciji 64M RSD je procenjena vrednost projektne dokumentacije, a ne mosta.
 
Iskreno ne znam drugima ali meni je jako zanimljivo kako ce resiti postojecu Naplatnu stanicu Pojate i celu tu Petlju...nisam nigde video neko resenje...kao da se jos uvek projektuje...zna li neko nesto vise o tome? Postoje je sad tu autoput onda treba i odvojiti trake a trenutno to nije jer se ukrstaju vozila iz Nisa koja dolaze i vozila koja odlaze za BG...msm da to u ovom sad slucaju ne bi smelo da se desava...neka me slobodno neko ispravi ako gresim...nego nekako mi tako deluje..i zbog brzine odvijanja saobracaja i bezbednosti
I mene ovo jako zanima. @SCS je najavio da ce objaviti uskoro kako bi petlja Pojate trebala da izgleda, tako da do tada moramo sacekati. Ono sto obican covek/vozac vidi je da dolazna traka iz BG ka KS ne bi trebala da bude problem. Samo ce sa jedna traka prosiriti na dve kao i traka iz KS ka NI gde je parking i kao sto je van pameti da se kroz parking ukljucuje na AP tako ce valjda uzeti to u obzir i iskoristiti taj prostor pa imacemo normalno spajanje na AP BG-NI. Problem je pravac KS-BG kao i pravac NI-KS. To po postojecim saobracajnicama ne mogu odraditi bez da smanje brzinu na 80km/h ili cak 50km/h. Ostaje da sacekamo.

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
Koliko razumem mora da se gradi i most preko morave i nadvoznjak preko autoputa? Ili prelaz preko autoputa vec postoji?
 
Prelaz preko autoputa ne postoji jer na toj deonici još ne postoji ni autoput. Ako stvarno imaju u planu izgradnju mosta u neko doglednije vreme verovatno će u sklopu izgradnje autoputa napraviti i neki nadvožnjak ili podvožnjak za tu namenu.
 
Mislio sam da li postoji u projektu neki predvidjeni prolaz tu. Izgleda da ne.
 
Video sam da u projektu postoje dva prolaza koja su otprilike u blizini budućeg mosta, ali mislim da nijedan od njih nije namenjen za tu svrhu. U svakom slučaju nadam se da ćemo videti uskoro kada asfalt dođe do tog mesta. Kao što sam već napisao, ako imaju u planu da u neko dogledno vreme naprave taj most preko Morave onda će prilikom izgradnje autoputa napraviti i neki nadvožnjak ili podvožnjak do tog mosta.
 
Iskreno ne znam drugima ali meni je jako zanimljivo kako ce resiti postojecu Naplatnu stanicu Pojate i celu tu Petlju...nisam nigde video neko resenje...kao da se jos uvek projektuje...zna li neko nesto vise o tome? Postoje je sad tu autoput onda treba i odvojiti trake a trenutno to nije jer se ukrstaju vozila iz Nisa koja dolaze i vozila koja odlaze za BG...msm da to u ovom sad slucaju ne bi smelo da se desava...neka me slobodno neko ispravi ako gresim...nego nekako mi tako deluje..i zbog brzine odvijanja saobracaja i bezbednosti

Zar se ne ukida naplatna Pojate?
 
Naplatna rampa Pojate je već ukinuta, ostao je problem adekvatnog spajanja moravskog koridora sa koridorom X jer trenutno rešenje ne zadovoljava bezbedonosne i funkcionalne standarde.
Upravo tako,a eto i Rade Košanin koji mesecima snima autoput nikako da poveže šta znači pojam zatvoreni sistem naplate i to se jasno vidi u nekoliko videa unazad(pominje kobajagi naplatu i igraju se naplate,vežbaju se ,pominje i dalje rampu Pojate itd)pa samim tim i ljudi koji to gledaju nemaju pravu sliku.
Bez omalovažavanja naravno ali ako već dajem informacije u javni prostor moram i da se informišem o osnovnim stvarima iz tematike i da iznosim logične zaključke.
 
Mnogi ne kapiraju razliku između pojma denivelisane raskrsnice i pojma naplatna stanica.

Inače Rade je u poslednjem videu izjavio da je benefit autoputa samo povećana brzina kretanja, više nerviranja, više pažnje treba, a da staru magistralu treba koristiti jer je bezbednija?!

Autoput je izgrađen, tu smo gde smo, da li je mogao brzi put, sad je već odlučeno, ali je po meni neprimereno, ko je u tranzitu, da se pored izgrađenog autoputa koristi magistrala sa previše naseljenih mesta i škola
 
Mnogi ne kapiraju razliku između pojma denivelisane raskrsnice i pojma naplatna stanica.

Inače Rade je u poslednjem videu izjavio da je benefit autoputa samo povećana brzina kretanja, više nerviranja, više pažnje treba, a da staru magistralu treba koristiti jer je bezbednija?!

Autoput je izgrađen, tu smo gde smo, da li je mogao brzi put, sad je već odlučeno, ali je po meni neprimereno, ko je u tranzitu, da se pored izgrađenog autoputa koristi magistrala sa previše naseljenih mesta i škola
Rade dobro snima i dobar je narator (volim da slusam pred spavanje, mogao bi da čita neke bajke za decu ako sredi protezu) ali to sto prica nije najkvalitetnije jer nije neko ko je iz struke. Ovo je vrv prvi ovakav projekat koji prati. Videlo se da ne barata ni pojmovima. Ali u svakom slucaju vredan materijal.
 
1703082028649.png

1703082261960.png


Inače, Google polako unosi prave podatke o stvarnom stanju saobraćaja, tj nadvožnjaci su u dva nivoa u Jasici i Stalaću. Opcija saobraćaj još uvek nije kako treba u zoni nadvožnjaka u Jasici, ali nadam se da će kroz neko vreme i to da poprave
 
Vrh