Najavljivali su da će se demontirati trenutni most kod Kruševca koji spaja grad sa Jasikom i da će on biti prenet otprilike na tu lokaciju. Verovatno je zbog toga cena izgradnje niža. Mada, kada bi i gradili novi most on bi bio mnogo manje širine, ne bi bilo 6 traka već samo dve, a i bio bi manje nosivosti nego novi mostovi na autoputu.Kako je moguće da je izgradnja mosta ovako jeftina? To je 0.5M € za 500m mosta?
Zašto nam onda nisu putevi i autoputevi većinom na mostovskoj kontrukciji(pošto je izgradnja autoputa skuplja bar 15x)
Hehe napravimo jedan veliki most od Preljine do Pojata i u jednom smeru bi koštao 112M€, u suprotnom smeru jos 112M€ i to je 7x manje nego što smo platili autoput
Sama stvar je potpuno ok, lepa inicijativa.Opština Trstenik
...,jer Trstenik ne sme da stane!
Veliko hvala predsedniku Aleksandru Vučiću na razumevanju i podršci !
Jel vi znate da koristite internet, ili svaku informaciju prihvatate na prvu.Kako je moguće da je izgradnja mosta ovako jeftina? To je 0.5M € za 500m mosta?
Zašto nam onda nisu putevi i autoputevi većinom na mostovskoj kontrukciji(pošto je izgradnja autoputa skuplja bar 15x)
Hehe napravimo jedan veliki most od Preljine do Pojata i u jednom smeru bi koštao 112M€, u suprotnom smeru jos 112M€ i to je 7x manje nego što smo platili autoput
I mene ovo jako zanima. @SCS je najavio da ce objaviti uskoro kako bi petlja Pojate trebala da izgleda, tako da do tada moramo sacekati. Ono sto obican covek/vozac vidi je da dolazna traka iz BG ka KS ne bi trebala da bude problem. Samo ce sa jedna traka prosiriti na dve kao i traka iz KS ka NI gde je parking i kao sto je van pameti da se kroz parking ukljucuje na AP tako ce valjda uzeti to u obzir i iskoristiti taj prostor pa imacemo normalno spajanje na AP BG-NI. Problem je pravac KS-BG kao i pravac NI-KS. To po postojecim saobracajnicama ne mogu odraditi bez da smanje brzinu na 80km/h ili cak 50km/h. Ostaje da sacekamo.Iskreno ne znam drugima ali meni je jako zanimljivo kako ce resiti postojecu Naplatnu stanicu Pojate i celu tu Petlju...nisam nigde video neko resenje...kao da se jos uvek projektuje...zna li neko nesto vise o tome? Postoje je sad tu autoput onda treba i odvojiti trake a trenutno to nije jer se ukrstaju vozila iz Nisa koja dolaze i vozila koja odlaze za BG...msm da to u ovom sad slucaju ne bi smelo da se desava...neka me slobodno neko ispravi ako gresim...nego nekako mi tako deluje..i zbog brzine odvijanja saobracaja i bezbednosti
Iskreno ne znam drugima ali meni je jako zanimljivo kako ce resiti postojecu Naplatnu stanicu Pojate i celu tu Petlju...nisam nigde video neko resenje...kao da se jos uvek projektuje...zna li neko nesto vise o tome? Postoje je sad tu autoput onda treba i odvojiti trake a trenutno to nije jer se ukrstaju vozila iz Nisa koja dolaze i vozila koja odlaze za BG...msm da to u ovom sad slucaju ne bi smelo da se desava...neka me slobodno neko ispravi ako gresim...nego nekako mi tako deluje..i zbog brzine odvijanja saobracaja i bezbednosti
Upravo tako,a eto i Rade Košanin koji mesecima snima autoput nikako da poveže šta znači pojam zatvoreni sistem naplate i to se jasno vidi u nekoliko videa unazad(pominje kobajagi naplatu i igraju se naplate,vežbaju se ,pominje i dalje rampu Pojate itd)pa samim tim i ljudi koji to gledaju nemaju pravu sliku.Naplatna rampa Pojate je već ukinuta, ostao je problem adekvatnog spajanja moravskog koridora sa koridorom X jer trenutno rešenje ne zadovoljava bezbedonosne i funkcionalne standarde.
Koje je još i dobro u odnosu na Mali Požarevac i katastrofu kod Batočine.Naplatna rampa Pojate je već ukinuta, ostao je problem adekvatnog spajanja moravskog koridora sa koridorom X jer trenutno rešenje ne zadovoljava bezbedonosne i funkcionalne standarde.
Zar taj sistem, koga podržavaju mnoge navigacije, ne ide preko radija a ne wifi?!
Daj neki link ako imaš, baš me zanima.
Imas li primer vozila koja to podrzavaju voleo bi da pogledam?
Rade dobro snima i dobar je narator (volim da slusam pred spavanje, mogao bi da čita neke bajke za decu ako sredi protezu) ali to sto prica nije najkvalitetnije jer nije neko ko je iz struke. Ovo je vrv prvi ovakav projekat koji prati. Videlo se da ne barata ni pojmovima. Ali u svakom slucaju vredan materijal.Mnogi ne kapiraju razliku između pojma denivelisane raskrsnice i pojma naplatna stanica.
Inače Rade je u poslednjem videu izjavio da je benefit autoputa samo povećana brzina kretanja, više nerviranja, više pažnje treba, a da staru magistralu treba koristiti jer je bezbednija?!
Autoput je izgrađen, tu smo gde smo, da li je mogao brzi put, sad je već odlučeno, ali je po meni neprimereno, ko je u tranzitu, da se pored izgrađenog autoputa koristi magistrala sa previše naseljenih mesta i škola