Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Zna li se pouzdano kog Novembra otvaraju? Ako nemamo pouzdanu info, neka počne licitiranje. 3, 4, sad :)
 
Kako k
kako, kad se vidi na snimcima da se rade kanali i ostale sitnice.

Kakva je to prepreka da se vozi po putu?
Inače, deonica do Makrešana je bila otvorena a da nisu svuda nasuli zemlju sa strane puta.

Takođe, na mostu kod Makrešana (koji je trenutno u upotrebi) u trenutku otvaranja nije bila uradjena mostovska dilatacija. Uradili su je recimo dva meseca kasnije kada su prebacili saobraćaj na drugi most.
 
Mislim da će da puste desnu traku do KŠ zapad. Prvo moraju da puste jasički nadvožnak da bi kompletirali desnu traku ka Koševu. Pa onda da tu preusmere saobraćaj da bi prespojili levu traku kod jasičkog nadvožnjaka. Ja sam razumeo da polivinim novembra ide otvaranje cele deonice tako da lagano sve to završavaju.
 
Kakva je to prepreka da se vozi po putu?
Inače, deonica do Makrešana je bila otvorena a da nisu svuda nasuli zemlju sa strane puta.

Takođe, na mostu kod Makrešana (koji je trenutno u upotrebi) u trenutku otvaranja nije bila uradjena mostovska dilatacija. Uradili su je recimo dva meseca kasnije kada su prebacili saobraćaj na drugi most.
Nisu samo kanali, ZASTITNE OGRADE ni su zavrsene.
 
Prodjoh pre neki dan upravo ovde i primetih koliko je kamenja i prljavštine skupljeno po sredini ove otvorene trake autoputa, tamo gde stoje barijere...
Pitam se kako misle to da očiste pre puštanja celog puta, jer mislim da nikako ne bi smelo da se desi da puste saobraćaj na 130km/č a da sve nije očišćeno... može biti ozbiljnih problema.

Možda će par dana pre otvaranja cele deonice da preusmere saobraćaj na suprotnu stranu, koja se sad završava, pa da se prođe sa šmrkovima i očisti sve....
 
Нема ништа чудно у овоме, клизимо у потпуни хаос на свим нивоима, после избора ће то тек бити јасно! Занимљиво је да је главни проблем са експропријацијом на трасама које раде Кинези и то нешто говори!
 
Нема ништа чудно у овоме, клизимо у потпуни хаос на свим нивоима, после избора ће то тек бити јасно! Занимљиво је да је главни проблем са експропријацијом на трасама које раде Кинези и то нешто говори!
Ако не грешим, ово је део Прељина- Адрани ,а то не раде Кинези већ браћа Американци са Турцима...
 
Uopste ne razumem forumase koji pisu da ne moze da se pusti do KS zapad, jer mislim da ne poznajete stanje na terenu ili sta? Jasicki nadvoznjak je posle KS zapad, gledano od Pojata, trenutno preusmerenje saobracaja bi ostalo isto, osim sto bi se saobracaj izmedju Pojata i KS zapad obavljao u punom profilu. Mislim da za maltretiranje na tih par km moramo da trpimo jer prvi mora da prodje otvoreni autobus. Nadam se da gresim jer sam svake nedelje u KS
 
Наравно да могу отворити у пуном профилу до Крушевца-запад, али и ја чисто сумњам, после овога са КиМ требају му политички поени за даље заваравање лаковерних!
 
Наравно да могу отворити у пуном профилу до Крушевца-запад, али и ја чисто сумњам, после овога са КиМ требају му политички поени за даље заваравање лаковерних!
Oduvek mu trebaju ti jeftini poeni za lakoverne.
Evo, u jednom selu pored Užica, pesedetak deca čeka otvaranje vrtića da bi krenuli. Kraj oktobra je, završen je odavno, ali dok se ne preseče traka, deca nemaju pravo na obrazovanje. A traka će biti presečena kad se usijaju predizborne radnje, jer u Užicu i inače nemaju čime da se pohvale.
 
Uopste ne razumem forumase koji pisu da ne moze da se pusti do KS zapad, jer mislim da ne poznajete stanje na terenu ili sta? Jasicki nadvoznjak je posle KS zapad, gledano od Pojata, trenutno preusmerenje saobracaja bi ostalo isto, osim sto bi se saobracaj izmedju Pojata i KS zapad obavljao u punom profilu. Mislim da za maltretiranje na tih par km moramo da trpimo jer prvi mora da prodje otvoreni autobus. Nadam se da gresim jer sam svake nedelje u KS
Možda je razlog banalan - već sam pisao o tome - zaprljanost suprotne trake koja se već koristi, kamenje i prašina na kolovozu itd... možda nije lako očistiti to na parče sa preusmeravanjem saobraćaja na novi deo puta u tom potezu?
 
Možda je razlog banalan - već sam pisao o tome - zaprljanost suprotne trake koja se već koristi, kamenje i prašina na kolovozu itd... možda nije lako očistiti to na parče sa preusmeravanjem saobraćaja na novi deo puta u tom potezu?
Sigurno. Oni otvaraju nezavrseno kada kaze sef, a sada im problem kamencice da ociste.
 
Занимљиво је да је главни проблем са експропријацијом на трасама које раде Кинези и то нешто говори!

Netačno. Problem je tamo gde eksproprijaciju rade putevi srbije. Npr. koridori su slali svolje ljude sad da bi ubrzali eksproprijaciju sabac loznica, jer su ovi prvi ocigledno nesposobni ili muljaju nesto :)
 
Vrh