Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Шта се дешава са делом Прељина- Адрани,има ли ту каквих дешавања?
 
Čiča Rade malo pobrkao lončiće vezano za zaustavnu ali sve u svemu super snimci :)
 
Čemu služi ova narandžasta plastika koju postavljaju na bankine?
Zbog zaštite životne sredine, sva atmosferska voda sa kolovoza se prikuplja i prečišćava kroz separatore. Kako ne bi došlo do kontaminacije zemljista, bankina u razdelnom pojasu kada je pad prema razdelnom pojasu, se betonira kako bi se voda odvela do kanalete i dalje u sistem za prečišćavanje.
E sad, po propisima odbojna ograda da bi imala svoju punu funkciju, ne sme da bude ubetonirana, kada se postavlja pobijanjem u tlo. Iz tog razloga se postavljaju ove cevi da se zaštiti vezivanje betona i odbojne ograde. Ovo pomaže i prilikom kasnije popravke u slučaju potrebe. Ove cevi ostaju tako, i najčešće se ispune peskom.

Zajedno sa Uniprometom prvi put smo se susreli sa ovom problematikom na postavljanju odbojne ograde na Istočnom kraku Koridora X.
Došli smo do ovog jednostavnog rešenja za postavljanje ograde 2015. u 2. iteraciji, i ono je i danas u upotrebi na svim projektima.
 
Nešto razmišljam, možda je mnogo pametnije bilo napraviti petlju kod Stalaća umesto kod Ćićevca.

Stalac.JPG
 
Nešto razmišljam, možda je mnogo pametnije bilo napraviti petlju kod Stalaća umesto kod Ćićevca.

Не би, због Варварина, који постојећа петља опслужује и због тога што од Варварина до Јасике не постоји ниједан мост на Морави (осим аутопутског). Али оно што свакако фали је обилазница Ћићевца са југозападне стране која би спајала путеве 190 и 23, како би возачи који ту излазе са аутопута и путују у места јужно од Ћићевца заобишли Ћићевац.
 
Na osnovu Radetovih snimaka, ovako nesto bi moglo da bude.
Crvena boja - prekid magistralnog i lokalnog puta, pravljenje nadvoznjaka,
Crna - novi kruzni tok,
Plava - pravac iz Koseva,
Zelena - pravac iz Jasike,
Zuta, iz Makresana,
Bela - iz Krusevca.
IMG_6015.jpeg
 
U Nemačkoj kada se ide iz Bazela ka Frajburgu, ima klasična jednostavna petlja br 66 ka Milhausu za Francusku. Prosto sužavanje i prost primer kako spojiti Francuski A36 sa Nemačkim A5, svi možete izaći na maps i naći pomenutu petlju. Ne znam kojom logikom je bitno da postoji naplatna rampa na ukrštanju ili spajanju 2 ap??? Prosto imaju naplatne stanice na izlazima i naravno većim gradovima, kod nas samo npr BG i ćao. Ne razumem zbog čega je potrebna naplatna ona u Pojatama da postoji u opste... Postoje i drugi načini otplate duga
 
Ona mi je prva prošla kroz glavu, Italija ima isti sistem kao i mi, oni isto imaju pun đavo ukrštanja ili spajanja na sasvim jednostavne načine bez potrebe naplatnih rampi u opšte po sred ap. Imate od Austrije skroz do Rima sa ukrštanjem i prelaženjem sa jednog na drugi sa samo 2 naplatne stanice, ali možete skroz do Barija takođe stići sa samo 2 naplatne stanice a promeniti 3 ili 4 broja auto puta... Prosto
 
Али оно што свакако фали је обилазница Ћићевца са југозападне стране која би спајала путеве 190 и 23, како би возачи који ту излазе са аутопута и путују у места јужно од Ћићевца заобишли Ћићевац.
Када се буде направила Источна обилазница, камиони неће више ићи преко Ћићевац, већ ће директно стизати у Крушевац
 
Када се буде направила Источна обилазница, камиони неће више ићи преко Ћићевац, већ ће директно стизати у Крушевац

Kaда...

Ово код Ћићевца сам више мислио као веза за места између Ћићевца и Крушевца.
 
Kaда...

Ово код Ћићевца сам више мислио као веза за места између Ћићевца и Крушевца.
Било како било, то је по мени потпуно ирационално и неисплативо, али добро, ово је форум и јако ми је драго што постоје различита мишљења око разних ствари.

Ирационално, јер је Ћићевац има добру везу са КШ, а сада има још бољу - аутопутем. Ово са камионима се сви надамо да ће трајати привремено, али нас нажалост сваког дана демантују, градња никако да почне.

Да не испадне да само пљујем, а и да је обилазница направљена, аутопут и даље није направљен, то би само успорило градњу.

Само се надам да када аутопут буду пустили у саобраћај да ће бити изграђена и Источна обилазница, бар до кружног тока!
 
Vrh