Da, tako je pravilo.Čekaj, hoćeš da kažeš da je kamion koji ima istovar kod tebe morao da ide skroz do Ćićevca?!
svašta
Detaljnije informacije o režimu saobraćaja možeš pročitati na ovom linku:
Izmene režima saobraćaja zbog otvaranja dela Moravskog koridora - KRUG
Zbog puštanja u saobraćaj poddeonica 1 i 2 od Pojata do Makrešana, u subotu, 29. aprila, biće izmenjen režim tranzitnog saobraajaj teretnih vozila težih od 12 tona na teritorijama ovih…
www.krug.rs
Poslao sam ti linkove ka zvaničnim stranicama gde sve to može pročitati.Znam da je u većini gradova zabranjen saobraćaj za teška vozila u određenim zonama, ali baš ovo mi je čudno.
Koliko sam se informisao saobračaj za kamione jeste zabranjen određenim zonama, u određenom vremenu ili po gabaritima i težini koju nosi. Gradske ulice, za razliku od autoputeva, nisu projektovane za stalan i za težak kamionski saobraćaj. Koliko se sećam kada se gradi gradska ulica ona ima tanji sloj podloge i tampona, tanja je debljina asfalta, a i ima dva sloja asfalta, za razliku od autoputa koji ima tri sloja. Ne računajući to što gradske ulice imaju podzemne instalacije koje ne trpe velike težine, imaju drugačije šahte i sl.
Jedom prilikom je moj zet prevezao neke mašine iz Turske, dve mašine su težile oko 15,16 tona (mada, ne sećam se baš tačne težine.). Do Pojata je bez probleme prevezao autoputem, ali je u Pojatu morao da ih istovari i da ih prebaci na dva kamiona ili da ih vozi iz dva puta da bi ih dovezao do Kruševca jer je ograničenje za magistralni put bilo nekih 8 ili 10 tona. Lepo došao kamion iz Turske na nekom od onih parkinga u Pojatu, ljudi sa parkinga su imali viljuškar skinuli mašine, zet je sutradan došao iz Kruševca drugim kamionom, platio je istovar, čuvanje i skladištenje robe, ponovni utovar i nastavio put ka Kruševcu. Sada ako bi hteo to isto da ponovi ne bi mogao jer je naplatna stanica Pojate ugašena, a Petlja Ćićevac nema uslove za istovar i utovar, za skladištenje, nema ko da pričuva robu i sl. Npr. to je takođe jedan od problema koji su nastali gašenjem naplatne rampe Pojate. Ti ljudi koji su radili na tom parkingu će isto tako ostati bez posla kao i radnici na pumpi, u marketu, u kafiću, u brzoj hrani, kao i radnici na parkingu i objektu gde se Moravski koridor spaja sa koridorom X, radnici koji su radili u bazi koja je služila za održavanje autoputa, radnici koji su radili na ostalim kamionskim parkinzima u okolini pumpe, radnici koji su radili na samoj naplatnoj rampi, radnici koji su radili u firmama koje su se bavile logistikom...