Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Neće. Sa mosta će se samo nastavljati na sadašnju obilaznicu KŠ.

https://youtube.com/clip/Ugkxu7yU5qIwix1da_3CkLig8BZm3W3nRDa1 ovde se vidi devijacija koja će biti privremenog karaktera. Kada se pusti autoput od Pojata do Makrešana devijacija se ukida. Dakle ko hoće da stigne u Makrešane moraće da se isključi sa autoputa u Ćićevcu.

20221111_141045.jpg
 
Stvarno nisu normalni.
Ovamo digitalni autoput, najširi, najbolji a u praksi nema dve važne petlje. I veza sa X je na najnižem nivou.
Kupiš najbolji auto a nemaš para za nove gume. To je to.
 
Pa da. Kada se bude završila ta veza petlje KŠ istok i istočna obilaznica KŠ onda će imati smisla. Do tada...
 
Neće. Sa mosta će se samo nastavljati na sadašnju obilaznicu KŠ.

https://youtube.com/clip/Ugkxu7yU5qIwix1da_3CkLig8BZm3W3nRDa1 ovde se vidi devijacija koja će biti privremenog karaktera. Kada se pusti autoput od Pojata do Makrešana devijacija se ukida. Dakle ko hoće da stigne u Makrešane moraće da se isključi sa autoputa u Ćićevcu.

Pogledajte prilog 148684
Možda ovaj patrljak od puta ostane kao veza za deo uz Moravu.Sama gradnja ovog paralelnog nadvožnjaka me navodi na to.Naravno nemam nikakve info da će tako i biti.To bi naravno značilo da u trupu autoputa na mestu sadašnjeg nastavka naprave podvožnjak.

IMG_20221111_165348.jpg

Screenshot_2022-11-11-16-48-39-93_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329.jpg

Screenshot_2022-11-11-16-49-07-53_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329.jpg
 
Naravno, treba ostaviti put za prilaz obradivom zemljištu koje ima sa obe strane autoputa. Ne verujem da će biti ikakav propust ispod autoputa. Može se proći ispod mosta preko Z. Morave na drugu stranu.
 
Kada se pusti autoput od Pojata do Makrešana devijacija se ukida. Dakle ko hoće da stigne u Makrešane moraće da se isključi sa autoputa u Ćićevcu.

Bar 80% vozača koji iz pravca Pojata idu u pravcu Prištine, Blaca, Brusa, Kopaonika... neće znati da treba da se isključe u Ćićevcu već će morati da se isključuju kod Jasike, a da zatim kroz sam centar grada ili okolnim centralnim ulicama da nastave svoj put. I ovako su gradske ulice prezagušene, a u vremenu od 14 do 17h je već i sada saobraćajni kolaps u gradu. Naročito kada se uzme u obzir najava kruševačkog gradskog arhitekte da će radovi na povezivanju petlje Kruševac istok sa istočnom obilaznicom, a samim tim i sa gradom, krenuti tek za godinu i po dana.
Da su u pitanju samo automobili bio bi veliki problem, ali je u pitanju i teretni saobraćaj.
Nekoliko puta sam već pisao o tome da je Kruševac jedini grad u Srbiji kome je izgradnja autoputa oduzela lokalnu obilaznicu i koja je napravila veće saobraćajne probleme jer se nije mislilo na potrebe grada već samo na potrebe korisnika autoputa u tranzitu.
 
Sve si u pravu, ali iskreno rečeno, sami smo sve ovo zaslužili... To je taj stav, ma samo da se radi, da se počne..
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ZAK
Odličan video,hvala ovom čoveku na vremenu i trudu.

Opet nešto kilavo ide eksproprijacija oko petlje,ove hale stoje kao da se tu ništa ne dešava a pojedine parcele su u trasi puta.Dobro ništa novo nisam rekao ali bi se iznenadio da je drugačije.Ima na toj petlji posla ,to je potpuno novi ulaz u Čačak i bilo bi korisno da prati dinamiku do Adrana, mada uz neku devijaciju/kružni tok i slično moze biti priključena na magistralu ako petlju ne završe.
 
Iz prethodnog snimka se vidi da je asfaltiran deo kod devijacije na par stotina metara pre kružnog toka u Makrešanima.
Izgleda da će ako se pusti deonica Makrešane - Pojate ipak biti moguće skrenuti i na stari magistralni put (kad se ide od Koševa) i nastaviti ka kružnom toku.
 
Vrh