Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Ако је истина да све ово ради без икакве новчане надокнаде, а ломи свој аутомобил, сипа своје гориво, губи своје време, кући пуни батерије за овај дрон, сече, монтира снимке и поставља видео, онда још увек има наде за нас као народ и ако је он један у мору ових других. Могу да му нађем хиљаду мана од снимања, речника па до монтирања, али желим да му се захвалим. Хвала!
 
Nije samo to, nego recimo da ja snimam (kao sto jesam ranije ili kao sto odlicno sada to rade gore navedeni) imao bi motiv da odem kvalitetno snimim jednom mesecno preko cele trase ako cu imam 50-100.000 pregleda (kolko su mi isli pregledi 2018. kad sam snimao dok niko nije hteo Obrenovac-Ub, Lajkovac-Ljig, juzni krak K10, Obrenovac-Surcin... pa su mi snimke dronom koristili i na RTSu, b92... al da ne bude zabune, ja odavno to ne radim niti me interesuje), a ako ovaj ubio interesovanje pratilaca svakodnevnim mrljavljenjem po 200m, sto bi se ja sad cimao i isao snimao za 10.000 pregleda? Itekako ima veze hiperprodukcija, jer recimo kad troje istog dana izbace Surcin-NBg retko ko ce gledati nesto isto od tri razlicita autora, a ako bi jedan izbacio u npr 10 dana, imace mnogo vise pregleda. Tako da sem truda snimanja, montiranja... hvala mu i sto neko kvalitetniji nece se cima da nam prikaze celu trasu 100km za 10.000 pregleda.
 
Poslednja izmena:
Kvalitet je uvek pobedjivao (zato što se kvalitet ogleda u znanju) i tako je od neolita do danas u svemu od čačkalice do „Medjunarodne svemirske stanice”!
 
Ma to nije tacno, jeste da postoji trziste i za najkvalitetnije, ali bogami i za najjeftinije, zatim za lokacijski monopol itd. Ako je trziste necega 50.000 i 10oro prodaju po 5.000, 11ti nece prodati nista. To je sto se tice toga, a sto se tice snimanja dronom na Youtubeu, tu imam malo vise iskustva jer sam prvi privatno snimao sve autoputeve po celoj zemlji i vece infrastrukturne projekte (ako za njega mislite da je ulozio para i truda sto ide 10km od kuce mozes misliti kolko sam ja kad sam isao snimam autoput kod Vranja 300km od moje kuce). Pre mene su to radili odlicno Azvirt 2016. za Ljig-Ca i RT Caribrod za istocni krak K10, ali oni su bili izvodjac i opstinski medij, i svako je radio samo svoj autoput, a ja sve po celoj zemlji i iz privatnog džepa. I sa tim pionirstvom u oblasti, iskustvom snimanja dronom, montiranja, Youtube kanala, poznavanja YT monetizacije, pravila itd... ja sa svim tim iskustvom i znanjem kazem ono sto sam u gornjem postu rekao. E sad sa kojim iskustvom i rezultatima ti svoje savete o ovome kazes, ti najbolje znas ;)
 
Tačno je. Niko ti ne brani da odeš i snimiš celu trasu, pokažeš nam sve to što znaš i umeš, ako uradiš toliko bolje od ovog čoveka verujem da ćemo svi zaboraviti da gledamo njega, Ja sam gledao to što ti radiš i meni je to super, bolje od njegovog, ali on to ne radi ni iz kakvih pobuda sem lokal-patriotskih. Ako dodje BBC to da radi siguran sam da će i on da ostavi to, zato što je takav kvalitet jednostavno nedostižan za sve vas, ali sumnjam da će izaći na forum sa pričom „gde sam tu ja”. Mislim da tvoj motiv i ovog čoveka nije isti, a meni je i jedan i drugi opravdan, samo što mi je njegov mnogo draži, mislim da me nećeš razumeti, ali evo pokušao sam.
 
Složio bih se da hiperprodukcija snimaka na ovoj temi ubija interesovanje. Svaka čast čoveku, ali savet bar da napravi razmak 10 dana i veće deonice da snimi. Sebi bi uštedeo vremena i novca, povećao interesovanje publike.

Mene zamara da gledam ovoliki broj snimaka.
 
Xexe, taman smo ga pohvalili kad opet klikbajt naslovi: Finale! Bravo majstori! Osvajanje metar po metar... 😅 Što reče Bsd, kakvi li su meni bili motivi kad sam na snimke stavljao neutralne naslove za snimak cele trase, a kakvi su 😇 njemu kad stavlja ove optimističke za 200m truda 😊
 
Баш сам га питао на јутјубу да сними целу деоницу ако може, кука за гориво! С обзиром да га има по целом Моравском , то ми је чудно! Пре ће бити да је ово политичка играрија!
 
Kuka za gorivo jer ima dobre motive. Da ima loše motive kao ja snimio bi autoputeve od Vranja preko Bancareva, Grdelice, NS-a, Bga, Kga, pa Divčibara, brane Rovni... bez kukanja 😅 👋🧠👋
 
Pridružujujemo se pohvalama koje autor i vlasnik video produkcije Rade Košanin dobija od strane brojnih pratilaca foruma za svoju neizmernu posvećenost u realizaciji svih tehnički i vizuelno atraktivnih video klipova, koje imamo priliku da svakodnevno pratimo, a koji će ostati kao trajni dokument, u nekim prilikama i malo umetničko delo, građenja velikog, i za ovaj predeo izuzetno značajnog projekta, autoputa 'Moravski koridor'.
 
'Pohvale brojnih pratilaca foruma'? Čisto radi istine. Pogledati prethodnu stranu, trenutno ima od 0 do 3 pohvale po snimku, a onda to uporediti recimo sa brojem pohvala pratioca foruma sa npr Srđanovim snimcima koji snimi celu trasu i koji za samo sat vremena dobije 15-20 pohvala, a ukupno i dosta više. A zašto Srki dobije toliko, a ovaj svega 10% od toga? Pa zato što je ubio volju praćenja većini vrtenjem drona svaki dan po 200m. Zašto je ova tema gde se gradi čak 100km autoputa mrtvija po broju pratilaca i postova nego tema autoputa svega 20tak km Pakovraće-Požega, od čega se može pratiti tek 15tak km otvorene deonice? Ova tema bi trebala bude življa 5x, a mrtvija je 5x. Znači loše je obrađena, lošiji su snimci, nema tu šta za pohvalu, bar što se tiče praćenja. Što se tiče samih radova i korisnosti skroz druga je priča, ima kašnjenja ali radovi solidno napreduju na čak 80-90% trase koja je trenutno najduža koja se u Srbiji gradi, autoput će biti od velike koristi. Ali totalno loše propraćena i neiskorišćena tema u odnosu na svoj kapacitet, loš marketing. Za deo od Čačka prema Mrčajevcima ne znam čak dal je ijedan snimak bio... Ako neko vidi drugčiju statistiku ili realnost, slobodno nek me činjenično ispravi.
 
Poslednja izmena:
Svaka čast i hvala Radetu na pregalačkom poslu i trudu koji ulaže da isprati radove i istina je da će ovo ostati trajni dokument koji će biti od koristi budućim generacijama.
Ali se isto tako slažem sa Earth-om da je, barem nama na forumu, zanimljivije da pratimo ređe reportaže ali sa većim obuhvatom radova... možda smo samo tako navikli...
A opet možda se njemu ovako kako radi više isplati u smislu broja pregleda i pratilaca nego ovako kako se meni više sviđa.
U svakom slučaju i ja sam izgubio interesovanje za praćenjem snimaka radova na ovom delu podforuma.
 
'Pohvale brojnih pratilaca foruma'? Čisto radi istine. Pogledati prethodnu stranu, trenutno ima od 0 do 3 pohvale po snimku, a onda to uporediti recimo sa brojem pohvala pratioca foruma sa npr Srđanovim snimcima koji snimi celu trasu i koji za samo sat vremena dobije 15-20 pohvala, a ukupno i dosta više. A zašto Srki dobije toliko, a ovaj svega 10% od toga? Pa zato što je ubio volju praćenja većini vrtenjem drona svaki dan po 200m. Zašto je ova tema gde se gradi čak 100km autoputa mrtvija po broju pratilaca i postova nego tema autoputa svega 20tak km Pakovraće-Požega, od čega se može pratiti tek 15tak km otvorene deonice? Ova tema bi trebala bude življa 5x, a mrtvija je 5x. Znači loše je obrađena, lošiji su snimci, nema tu šta za pohvalu, bar što se tiče praćenja. Što se tiče samih radova i korisnosti skroz druga je priča, ima kašnjenja ali radovi solidno napreduju na čak 80-90% trase koja je trenutno najduža koja se u Srbiji gradi, autoput će biti od velike koristi. Ali totalno loše propraćena i neiskorišćena tema u odnosu na svoj kapacitet, loš marketing. Za deo od Čačka prema Mrčajevcima ne znam čak dal je ijedan snimak bio... Ako neko vidi drugčiju statistiku ili realnost, slobodno nek me činjenično ispravi.
Činjenica je da ima mnogo snimaka sa kanala "Kamerom po Srbiji, pa je moguće da se oni duži koji obuhvataju deonice od po par kilometara izgube u masi. Pošto je ovaj koridor izuzetno važan za Kraljevo, pratim ga zaista redovno i svaki snimak ko god da ga odradi jedva čekam da vidim. Takođe na ovom kanalu ima snimaka i deonica na drugom kraju od Preljine pa sve do Kraljeva (odnosno Vraneša dokle je trenutno trasirano). Pošto je snimatelj iz Kruševca, najviše je reportaža iz njegovog komšiluka, ali se trenutno tamo najviše i radi i uskoro se očekuje otvaranje prve deonice. Što se mene tiče zahvalan sam svima koji su snimali ranije autoputeve, a i sadašnje u izgradnji!
 
Slažem se da je važan, to sam i ja gore napomenuo, pa ovde direktno živi 3x više ljudi nego na onom drugom što se sada gradi Pakovraće-Požega, pa zato i kažem da je tuga da je tako slabije propraćen. A gore sam objasnio i razloge zašto mislim da je tako lošija situacija. Ako neko misli da je ovaj 5x duži pravac od tog, i 3x naseljeniji bolje ili bar isto propraćen, ako ja grešim, nek slobodno da argumente i neku svoju statistiku.
 
Ствар је у томе што је скоро сваки дан на неком делу од Појата до Кошева. Очигледно је да има дозволу за снимање, посебно је то јасно након оног малог инцидента! Наравно да гориво нема везе са снимањем у комдау од Појата до Кошева! Мислим да је и њему јасно да би се онда видело стварно стање, а то му очигледно не одговара, јер је рок већ пробијен скоро годину дана. Па имамо спектакуларне наслове за 3 видеа дневно на по 200м! Сви смо захвални што можемо бар нешто пратити, међутим он снима очигледно из других разлога!
 
Za snimanje ne treba nikakva dozvola niti to moze bilo ko zabraniti, osim ako fizicki ne stoji na gradilistu sa daljinskim za dron. Osim one najave o podizanju drona, to ne racunam. Da li ima neki drugi dogovor isto ne verujem, izvodjac bi pre angazovao neku lokalnu televiziju za PR.

Mene zanima da nam odgovore nasi vozaci drona sa foruma koliko bi trebalo vremena da se snimi cela trasa Moravskog Koridora u trenutnom stanju, da li bi moglo za dan ili vikend da se odradi, koliko baterija za dron treba itd :)
 
Ubedjen sam da on sve ovo radi iz neznanja, a sa najboljom namerom. Od naslova snimaka, montiranja kratkih videa, nekih nebitnih doskočica i komentara. Da je politika u pitanju oni bi našli neku lokalnu televiziju u tom regionu, kojih ima koliko hoćete i koja za direktora ima neku „puši*****” koja bi za ovo dobila od tri do pet puta više love od realnih rashoda, a Rade bi mučenik popio još i neku šimiku u pedu na sred trase.
 
Za snimanje ne treba nikakva dozvola niti to moze bilo ko zabraniti, osim ako fizicki ne stoji na gradilistu sa daljinskim za dron. Osim one najave o podizanju drona, to ne racunam. Da li ima neki drugi dogovor isto ne verujem, izvodjac bi pre angazovao neku lokalnu televiziju za PR.

Mene zanima da nam odgovore nasi vozaci drona sa foruma koliko bi trebalo vremena da se snimi cela trasa Moravskog Koridora u trenutnom stanju, da li bi moglo za dan ili vikend da se odradi, koliko baterija za dron treba itd :)
Pa, da celu od 100km snimiš trebalo bi dosta vremena (dok nađeš mesto kolima blizu, pripremiš drona, pošalješ ga 1,5km dometa signala nazad pa napred (oko 3 km sam ja ranije mogao signalom sa mesta, a ne znam danas kako je, plus ako bi se kola vozila a iz njih upravljalo dronom onda je mnogo brže). Dok jednom baterijom snimaš drugu možeš puniš u kolima na upaljaču. Realno, niko ovde nikada nije snimio dronom 100km, najduže je snimao Azvirt 40km Ljig-Ča. Postoji i druga, ekonomičnija opcija (za vreme i baterije) koju sam ja i Scyscraper koristio, a to je da se snimi tok trase na par mesta, ne celom dužinom u kontinuitetu. Cele dužine su sem Azvirta, al za max 10-20km radili lepo i Caribrod, Srđan i Putevi.
Dakle odgovor za Koliko vremena, bi možda bio: iz kola vodeći dron za 100km par sati, za snimanje po mestima ceo radni dan, a za snimanje iz mesta po mesta celu deonicu, trebalo bi više od jednog dana za 100km. Pa kako se izabere.
 
Poslednja izmena:
Pa, da celu od 100km snimiš trebalo bi dosta vremena (dok nađeš mesto kolima blizu, pripremiš drona, pošalješ ga 1,5km dometa signala nazad pa napred (oko 3 km sam ja ranije mogao signalom sa mesta, a ne znam danas kako je, plus ako bi se kola vozila a iz njih upravljalo dronom onda je mnogo brže). Dok jednom baterijom snimaš drugu možeš puniš u kolima na upaljaču. Realno, niko ovde nikada nije snimio dronom 100km, najduže je snimao Azvirt 40km Ljig-Ča. Postoji i druga, ekonomičnija opcija (za vreme i baterije) koju sam ja i Scyscraper koristio, a to je da se snimi tok trase na par mesta, ne celom dužinom u kontinuitetu. Cele dužine su sem Azvirta, al za max 10-20km radili lepo i Caribrod, Srđan i Putevi.
Dakle odgovor za Koliko vremena, bi možda bio: iz kola vodeći dron za 100km par sati, za snimanje po mestima ceo radni dan, a za snimanje iz mesta po mesta celu deonicu, trebalo bi više od jednog dana za 100km. Pa kako se izabere.
DJI Mini 2 sa jednom baterijom u sport modu može da dobaci oko 2.7km u jednom i 2.7km u drugom pravcu (5.4km ukupno).
Mi koristimo 4 baterije i 2 power bank-a od po 20 000mah (jedan powerbank može da napuni 8 baterija).
Potrebno je oko 20 baterija za 100km.
 
Vrh