Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Od Ibarske ka mostu preko Zapadne Morave:
20210916-160042.jpg

20210916-160043.jpg


Jedna katastrofalna noću:
20210916-190748.jpg


Od Ibarske ka Čačku:
20210916-160046.jpg

20210916-160049.jpg

20210916-160050.jpg
 
Стварно добро грувају овај М.К. Показало се да једино Антић не лупета када даје изјаве. Пратићемо да ли ће и убудуће бити тако. Појате-Крушевац се раде одличном брзином, ако тако наставе и од Адрана до Прељине то ће бити одлично.
 
ОДлично, али ако се не варам још нису ни кренули најдужи део са пуно петљи ,од Адрана до Крушевца...
 
Nisu, al zar različiti rokovi puštanja nisu upravo zbog različitog započinjanja po sekcijama? Pošto je srednja sekcija zadnja za otvaranje po toj logici bi zadnja i trebala krene se gradi. Realno, ove dve sekcije sto se rade, prva i treća, po meni i jesu najvažnije, da se Kraljevo i Kruševac kao najveći gradovi tu, povežu na postojeće autoputeve.
 
Ок,слажем се и знам то за рокове,али боље би звучало да су бар мало кренули иако имају реално времена до то заврше до и током 2024 године....Него,када кажеш Краљево , да ли је лот Прељина -Адрани само до Адрана или иде све до Краљева,то ми није јасно ?
 
Adrani su generalno Kraljevo-Sever ili Kraljevo-Zapad. Ne znam tacno kako su imenovali. Petlja Kamidzorac je Kraljevo-Centar a Vrba suprotno od Adrana.

Послато са Redmi Note 8 Pro помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=880969#p880969:3bygvm2u je napisao(la):
Stefan93 » Pet Sep 17, 2021 9:57 am[/url]":3bygvm2u]Ima li nekih radova u Preljini u smeru ka Kraljevu?
Na satelitu pre par dana kad je bilo sunčano, ne. Stiglo se oko 10km do petlje Preljina.
 
Ovih dana su najavljeni protesti mestana iz sela oko Čačka i Kraljeva. Selo Obrva se celo diglo na noge. Autoput ce podeliti selo na pola. Neko je projektovao iz kancelarije. Ljudi su ogorceni. Neko ozbiljno mulja i sa zemljistem. Svasta se desava. Uglavno ljudi su dosta nezadovoljni. Videcemo sta ce biti.
 
U principu svaki autoput gde god da prodje podeli neki lokalitet na 2 dela, to je normalno. Projektanti gledaju da izbegnu tj da zaobidju naselja kad crtaju trasu. Da li je u ovom slučaju naseljeni deo sela podeljen na 2 dela?
 
Da su isli uz brdo, toga ne bi bilo kao ovako kad idu sredinom najplodnije i naseljenije doline.
 
Vest od 15.09. U pitanju je 121ha zemlje, od kojih 37ha plodnih oranica!

"Planirana odlagališta, zbog kojih su građani kod Čačka protestovali navodeći da ostaju bez plodne zemlje, ukidaju se u selima Goričani, Katrga, Mršinci, Mrčajevci, Kukići, Mojsinje, Stančići, Baluga Ljubićka i Preljina."

https://www.rts.rs/page/stories/sr/stor ... idora.html
 
Odlična fotka za thumbnail, jedino bi preporuka bila da se u tekstu thumba koriste latinični karakteri sa kukicama.

Zemljani, kakva je ovo Sumitomo mehanizacija ili što bi se reklo valja li čemu?
 
Jel ima sanse da se zavrsi do pocetka 2023 ili je samo godina za javnost?
 
Da Igore i ja sam se iznenadio tom bageru kod nas, dok onaj drugi Komatsu je standardan Japanac ovde. Što se tiče valjanosti japanskih bagera, ono što sam ja čitao pišući ranije master rad o razvoju te industrije građevinsko-rudarske opreme, je da su nakon prve masovnije hidraulike u Evropi kod bagera sredinom 20. veka od strane francuskog Poclaina i nemačkog Demaga (čiji je bager mogao prvi da se kao danas okreće 360°), Japanci 60ih prilično razvili hidrauliku i već 70ih preuzeli u njoj primat, a hidraulika je ključna za ove hidraulične bagere. Čak su prvi u svetu početkom 70ih lansiraki mini bagere Yanmar i Takeuchi. Nakon otvaranja američkih i drugih sajmova za njih 70ih su preplavili zapadna tržišta sa masom proizvođača bagera, mislim da je i Sumitomo bio jedan od njih. Međutim kasnije je bio neki valutni dogovor Amera i Japanaca i nakon toga od njijovih van japanskog tržišta ostaju uhlavnom Komatsu i nešto manje Hitachi i Kobelko, svi japanski bageri su poznati kao pouzdani. Međutim 90ih na isti način kao Japan 60ih, ulazi J Koreja sa Huyndaijem, Daewoom i sl, i na kraju Kina krajem 00ih sa LiuGong-om, Sany-jem i sl koji su svi sad odlični bageri s tim da su Kinezi jeftiniji od ostalih. Tako da zaključak, verujem da je i taj kao i ostali japanski proizvođači bagera dobar, ali informisani kupci nema razloga da kupuju bagere istog kvaliteta, a skuplje, dakle bolje da su uzeli Kineze, ali verovatno još svi kupci nisu upoznati i nekima je još u glavama stara situacija kad su japanski pre par decenija vili bolji. Drugi razlog može viti što je u nekoj zemlji diler nekog proizvođača sposobniji pa u nekim zemljama ima više mašina jednog proizvođača, u drugoj drugog i sl. Kada bi kupci znali da su danas jeftiniji kineski bageri istog kvaliteta kao i drugi, mislim da bi samo njih kupovali, ovi drugi bi mogli zatvore radnje. Međutim najviše zahvaljujući neravnomernosti informisanosti, situacija je takva da se još uvek raznovrsno kupuju, mada su ih Kinezi već pregazili u mnogim industrijama pa ne bi se začudio da će i ovde uskoro, jer prema informacijama kojim ja raspolažem učešća na tržištu su se već zadnjih 5 godina mnogo promenila. Zapadnjaci, sa Japancima sada pokušavaju neko spašavanje tako što se skupi 5-10 američkih, evropskih i japanskih proizvođača motora, bez kineskih i ostalih, i taj konzorcijum odredi standard Stage V i onda to ulazi u zakonodavstvo tuh zemalja o tobože manjim izduvnim gasovima a zapravo zaštita svojih proizvođača. Al sa druge strane to im je mač sa dve oštricw jer je to nateralo Kineze da preskoče tehnologiju motora sa unutrašnjim sagorevanjem i durektno krrnu sledeću fazu razvoja elektronike baterija, elektromotora, pa će u novoj generaciji tehnologije biti ispred Zapada, tj njijova tržišta el vozila već jesu.
 
Mali off,Kinezi imenima teraju kupce...Jac,Gac,Zekr,Lynk&co,Haval,Donfeng, Xpeng itd...a eto i tvoj Liugong po meni samo prave odbojnost makar na taj prvi pogled.
 
Izgled kampa:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_pmnU4OL6cA[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=882279#p882279:1btqrjr9 je napisao(la):
StaraMo » Uto Sep 21, 2021 11:08 pm[/url]":1btqrjr9]Mali off,Kinezi imenima teraju kupce...Jac,Gac,Zekr,Lynk&co,Haval,Donfeng, Xpeng itd...a eto i tvoj Liugong po meni samo prave odbojnost makar na taj prvi pogled.
Jeste, bio moj kolega koji je pre toga 20 godina u ex Yu radio za CAT, a posle pomogao u dovođenju Komatsua za nas kao dilera (sto je kasnije nastavio TEIKOM) pre 15tak godina kada smo istraživali i obilazili sve kineske fabrike mašina, u njijovom velikom proizvođaču XCMG i kaže ok su vam mašine ali ovo ime vam nije baš reprezentativno za druga tržišta, polomi se jezik i ne zvuči ninašta. I Kinezi mu kažu jeste svesni smp toga radimo na promeni u neko zvučnije ime, ali do danas kolko znam ga nisu promenili :)
Inače, što se tiče imena proizvođača, evo par zanimljivosti: caterpillar je od gusenice jer je u početku pre 100 godina bio specijalizovan za mašine sa gusenicama, komatsu je od bor, JCB je od inicijala osnivača Joseph Cyril Bamford, LiuGong je od Liu reke i gong znači mašinerija itd
 
Earthmoving":1fn7mxc1 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=882279#p882279 je napisao(la):
StaraMo » Uto Sep 21, 2021 11:08 pm[/url]":1fn7mxc1]Mali off,Kinezi imenima teraju kupce...Jac,Gac,Zekr,Lynk&co,Haval,Donfeng, Xpeng itd...a eto i tvoj Liugong po meni samo prave odbojnost makar na taj prvi pogled.
Jeste, bio moj kolega koji je pre toga 20 godina u ex Yu radio za CAT, a posle pomogao u dovođenju Komatsua za nas kao dilera (sto je kasnije nastavio TEIKOM) pre 15tak godina kada smo istraživali i obilazili sve kineske fabrike mašina, u njijovom velikom proizvođaču XCMG i kaže ok su vam mašine ali ovo ime vam nije baš reprezentativno za druga tržišta, polomi se jezik i ne zvuči ninašta. I Kinezi mu kažu jeste svesni smp toga radimo na promeni u neko zvučnije ime, ali do danas kolko znam ga nisu promenili :)
Inače, što se tiče imena proizvođača, evo par zanimljivosti: caterpillar je od gusenice jer je u početku pre 100 godina bio specijalizovan za mašine sa gusenicama, komatsu je od bor, JCB je od inicijala osnivača Joseph Cyril Bamford, LiuGong je od Liu reke i gong znači mašinerija itd
Eto lepa informacija o značenju imena gradjevinskih mašina,Hvala!
 
milaki990":r5igsfa1 je napisao(la):
Izgled kampa:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_pmnU4OL6cA[/youtube]
Zanimljiv grafički prikaz a i svakako sadržaji su bolji nego neka radnička odmarališta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=882279#p882279:3b42v8oq je napisao(la):
StaraMo » Сре Сеп 22, 2021 12:08 am[/url]":3b42v8oq]Mali off,Kinezi imenima teraju kupce...Jac,Gac,Zekr,Lynk&co,Haval,Donfeng, Xpeng itd...a eto i tvoj Liugong po meni samo prave odbojnost makar na taj prvi pogled.

Haval?! Па то је већ бренд као и Xiaomi!

Види презентацију Џојиона

https://haval.ru/models/new-haval-jolion/
 
Vrh