[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879059#p879059:2gp5ycv5 je napisao(la):StaraMo » Čet Sep 09, 2021 10:38 pm[/url]":2gp5ycv5]
Nego ozbiljno pitanje za ljude iz Kš.Naime gledam raspored ovih petlji ,zar to nije malo preblizu da ove dve petlje budu tu,posebno ova bliža ,tj prva,a van grada posle KŠ je Drenova čini mi se?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879100#p879100:1w0bv1dc je napisao(la):fjerinic » Pet Sep 10, 2021 4:33 am[/url]":1w0bv1dc]Možda je glupo pitanje ali, da li je moguće da saobraćaj izmedju dve petlje u krusevcu bude besplatan, i time se nadomesti nestanak obilaznice? Ne mora da se otvara i zatvara sistem zbog toga, već samo da se naplatne kartice isprogramiraju na taj način.
Nije loša ideja za motoput, ali ne treba zaboraviti da se autoputevi ne prave samo na osnovu trenutnog saobraćaja. Moravski koridor će biti međunarodni put koji će spajati BiH, a jednim delom i Hrvatsku sa Severnom Makedonijom, Bugarskom i dalje ka Turskoj i Grčkoj. U nekoj budućnosti će to biti i veza ka Rumuniji kada se napravi autoput od koridora 10 (kod Paraćina) ka Zaječaru i Negotinu. Tako da će broj vozila sigurno da se poveća nakon njegove izgradnje. Takođe, broj vozila ne treba da čini jedino merilo za izgradnju autoputa. Povećanje bezbednosti, povećanje uslova za investicije i regionalni razvoj i sl. su takođe veoma bitni faktori.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879129#p879129:h3wntw6e je napisao(la):Pendolino » Pet Sep 10, 2021 9:50 am[/url]":h3wntw6e]
Da se ja pitam, autoput sa naplatom bi bio do pred KŠ, i sa druge strane do petlje Kraljevo.
Između bi povezao motoputem sa češćim petljama, kao Batočina-KG. Nema tu saobraćaja za autoput. Pojate-KŠ ima, a Preljina-Kraljevo još duplo.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879129#p879129:h3wntw6e je napisao(la):Pendolino » Pet Sep 10, 2021 9:50 am[/url]":h3wntw6e]
Samo da naplatne rampe ne budu kao Pojate i Preljina sada. Dve najgore u Srbiji.
Generalno i sadašnja petlja može da ostane u svim pravcima osim KŠ-Niš. Apsolutno nema potrebe da se rade po dve trake za uključenje na X, ali ima potrebe da se produži zona sa tri trake. Ovih 100m sada su smešni.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879251#p879251:1hy87qxz je napisao(la):StaraMo » Fri Sep 10, 2021 4:19 pm[/url]":1hy87qxz]Samo Pojate petlja sa proširenjem podvožnjaka i onog lokalnog uz veći luk ka Bgd bi mogi imati po dve trake u svakom od krakova.Pravac iz Bgd bi bukvalno mogao da bude 80km/h,pravac Kš-Bg i Kš-Ni 60km/h jedino možda pravac Ni-Kš da ostane 40km/h...E sad projektanti verovatno imaju neko rešenje za ovu traku Ni-Kš ali bi verovatno morala veća petlja.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773665#p773665:1hy87qxz je napisao(la):Pendolino » Thu Sep 10, 2020 8:44 pm[/url]":1hy87qxz]Par slika uključenja iz pravca Kruševca ka Nišu. Slikao putnik iza mene.
Pogledajte prilog 2kolona na naplatnoj rampi. leva traka u pravcu kretanja je ENP
Pogledajte prilog 1nadvožnjak starog ("Carigradskog") puta. Tu počinje "Moravski koridor"
kriminalno uključenje na E75, kroz parking.
Kao što vidite, ima trenutaka kada na E75 nema ni jednog vozila u kadru.
Prema ovome petlja ostaje gotovo ista, što meni ne smeta. Možda sam dosadan, ali način na koji naši projektuju ulivanje jednog autoputa u drugi je smešan i užasno nebezbedan, što se najbolje vidi na petlji Trupale. Ovde u Pojatu, u pravcu ka BG, je sasvim dovoljno da se posle uključenja na A1 pusti jedan kilometar 3+1 ili 3+0 da bi ljudi mogli bezbedno da se uključe. U pravcu ka Nišu nisam pametan kako će rešiti prolazak kroz parking?![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879355#p879355:1lszdfr4 je napisao(la):StaraMo » Sat Sep 11, 2021 4:55 am[/url]":1lszdfr4]Naravno da ne mora dve trake,spoj BG obilaznice i Miloša je ostao na jednoj ali bi bilo lepo jer ima solidnog prostora ka severu i od,plus malo je glupo da najavljeni najširi koridor bude degradiran uskom i sporom petljom.
Ima, ali ne zaboravi da je stari "carigradski" drum koji je paralelan A1 ujedno i njegova rezerva, na koji se usmerava saobraćaj u slučaju teških saobraćajnih nezgoda, tako da tu mora da postoji petlja ka A1, a ima i dosta ljudi koji iz okolnih sela tu idu ka Kruševcu. Naravno taj stari put mora da ima vezu i sa sadašnjim putem za KŠ, kao i sa podvožnjakom ispod A1 koji vodi do motela. Ćićevac je nekih 5km dalje, tako da je kruženje 10km, što je bezveze, a Ćićevac ionako ima samo jednu normalnu ulicu koja je sada magistrala. (i u kojoj policija skuplja harač)[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879355#p879355:1lszdfr4 je napisao(la):StaraMo » Sat Sep 11, 2021 4:55 am[/url]":1lszdfr4]Koliko ja čujem ovaj lokalni od sada ima vezu sa koridorim preko Ćićevca i to im je to a petlja će pretrpeti blage izmene kao i na projektu.
https://www.rts.rs/page/stories/ci/...a-deonica-intenzivni-radovi-sedam-meseci.htmlНа првој деоници Моравског коридора ради се у три смене, завршетак у наредних седам месеци
На десној обали Западне Мораве, код Макрешана, гради се један од мостова будућег ауто-пута, а радови на првој деоници Моравског коридора изводе се у три смене. Директор "Коридора Србије" Александар Антић каже за РТС да је планирано да у наредних шест до седам месеци буде завршена деоница од петље Појате до почетка обилазнице око Крушевца.
http://www.tanjug.rs/full-view.aspx?izb=682141Blokada kamenoloma, zaustavljen prevoz krečnjaka
Kako navodi RTS, udruženje i meštani okolnih sela tvrde da kamenolom radi bez dozvole, da im od stalnih miniranja pucaju kuće i presušuju izvorišta, a da 60 do 70 teških kamiona u toku jednog dana nepovratno uništava puteve koje su sami gradili.