Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Na prvoj, u gornjem levom uglu nema oblaka, na drugoj ima, znači nije isti datum. Ova druga je od juce.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=859243#p859243:1pk8vc65 je napisao(la):
Earthmoving » Pon Jun 21, 2021 11:30 am[/url]":1pk8vc65]Na prvoj, u gornjem levom uglu nema oblaka, na drugoj ima, znači nije isti datum. Ova druga je od juce.
Ali ako malo bolje pogledaš ima pomaka.
Rade šipove za most i ispravljaju Zapadnu moravu.
 
Da, jeste vide se neke male razlike. Mada možda sa zemlje i nisu tolko male. Doduše ja sam razumeo da je pitanje kada se očekuje neko vidljivije trasiranje kao na ovom delu iznad Kruševca, mislim da većina nas to čeka. Imamo nešto u Vrnjačkoj banji, idem svake godine, pa očekujem da će biti super brzo, za oko 1,5 sat od NBg kad se završi deo Ča-Kv-VB i Surčin-NBg.
 
Most preko Zapadne Morave kod Makrešana
Moravski.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=859542#p859542:1d12g8jk je napisao(la):
Earthmoving » Уто Јун 22, 2021 10:56 am[/url]":1d12g8jk]Kaže, Srbija se zadužuje 431,6 miliona evra (od JP Morgan Chase) za Moravski. Ispravite me ako gresim, ali zar nije bila prica da Srbija sama finansira ovaj autoput?
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1879257
Земљани, наравно да се задужују, лажи ће пући ускоро. Крива корона , Ким, Србска, Срби у ЦГ. Само је он безгрешан!
 
Ne može Srbija sama da finansira projekat od 431 milion evra.
Kredit je normalna stvar za tako nešto.
 
Ne bi ništa bilo sporno da je samo taj kredit podignut, da je samo za gradnju. Mi dižemo kredite a razbacujemo pare, ubacujemo ih u svakodnevnu potrošnju, vakcinišemo komšijsku kurtu i murtu...
 
Sporno je ako je receno da ce se finansirati iz budzeta a posle se promeni u uzimanje kredita. Totalno dve razlicite stvari, prva nema zaduzenja i kamate, druga ima. Dakle, ako postoji laz onda je sporna. Pokusao sam pregledati temu unazad postove da proverim da li je zaista receno da ce se finansirati iz budžeta ali nisam imao vremena pregledam sve postove i nadjem tu vest ako postoji. Zato sam i rekao ispravite me ako gresim. Mozda neko nadje...
 
Sve se to na kraju plaća iz budžeta samo odloženo. Kada bi se finansiralo iz tekućih priliva ne be se gradilo 50 km puta godišnje. Tada bi imali izbalansiran budžet što deluje ok na papiru ali koči bilo kakav brži infrastrukturni razvoj. Krediti su normalna i korisna stvar ako 1) nisu bezobrazno i bespotrebno skupi i 2) ako se vodi računa o ukupnom nivou zaduženosti, pri čemu ne mislim na apsolutni nivo duga nego učešće duga u BDP. U svakom trenutku postoji nivo deficita, koji se finansira zaduživanjem, pri čemu udeo duga u BDP stagnira ili opada. Deficit je koristan i razvojni instrument ukoliko se drži u održivim okvirima. Suficit je neohodan samo ukoliko imate krizu duga i morate hitno da ga smanjite. Naravno suficit se javlja i u situacijama kada je ekonomska aktivnost ubrzava više nego što je očekivano ali to su incidentne situacije i rešavaju se planiranjem većih rashoda u narednom periodu. Dakle, javni dug i zaduživanje uopšte nisu problem ukoliko se održavaju u prihatljivim okvirima i učešće ne raste nekom eksplozivnom putanjom. Novac nikad nije a i nece biti jeftiniji nego što je sada pa treba situaciju iskoristiti.
 
Iako je najavljeno da će biti gotova cela Deonica 1 (od Pojata do Koševa) do kraja godine, biće verovatno završene prve dve sekcije te deonice - od Pojata do Stalaća i od Stalaća do Makrešana. Treća sekcija od Makrešana do Koševa sigurno neće biti do kraja ove godine.
 
I to je odlično, ali mislim da od toga nema ništa, jednostavno ima baš mnogo posla. Mogli bi da puste i to parče kad završe.
 
Da li je u planu da se sredi put Ćićevac-Varvarin? Dugo sam se zabavljao sa devojkom iz Varvarina, pa sam često išao tim putem. Ono je, blago rečeno, užas. Rupe, neravnine, okolni seljaci izlaze na put. Na svakih par meseci neko pogine.

Drago mi je zbog izgradnje koridora i zbog tog gradića. Dok je lepši i sređeniji, Varvarin je dosta mrtviji od Ćićevca, koji je prilično živo mesto, zbog sadašnjeg puta (u Varvarinu ne postoje polasci autobusa van opštine).
 
Petlja Preljina
 

Prilozi

  • Petlja_Preljina.jpg
    Petlja_Preljina.jpg
    917 KB · Pregleda: 2.148
Disastermaster, pa ni ne gradi se više od 50km autoputa godišnje, zadnjih godinu i po ni 1km punog profila nije pušten, a trenutno se zaista radi (ne u vestima nego na terenu) oko 70-80km autoputeva. Koji će biti završavani po manje od 50km godišnje, tako da po samoj tvojoj računici ne treba kredit za tolku neveliku aktivnost.
 
Jos samo Zemljni da skonta da se krediti vuku u skladu sa izvedenim radovima :)

Sve strucnjaci...
 
"Putovali mladić i devojka vozom. Devojka se okuraži i pita mladića: imate lepe prste da li možda svirate klavir? A mladić će: ne, ali imam tetku koja pravi odličan mladi sir". E takva je veza mog pitanja i ovog gore odgovora... S tim da je moje pitanje bilo upuceno forumasima koji detaljnije prate temu i koji razumeju sta je pitanje. Ali čuvajte se uvek može vam se zakači neko da vam "objasni", ko u onom vicu kako je Crnogorac postao lenj - reko mu Bosanac, sjed ba da ti objasnim. Nemoj molimmm te nista mi objasnis, neee milosttt... :o
 
Kapiram, samo sam uljudan prema tebi kao i prema drugim malim neprijatnostima :) Nije mi sudbina da budem mahalica za muve
 
Spojili i ono parce iznad Krusevca sto je falilo, sad bar ovako naoko sve deluje trasirano gore do pruge.
 

Prilozi

  • 2021_06_27_11_58_01_Sentinel_Playground_Sentinel_Hub_Google_Chrome.jpg
    2021_06_27_11_58_01_Sentinel_Playground_Sentinel_Hub_Google_Chrome.jpg
    86,9 KB · Pregleda: 1.240
Небодерко, супер да су кренули....Прељина-Адрани ће повући доста саобраћаја! Са завршетком до Пожеге и овом деоницом раздвојиће се саобраћај. Онда постаје јасно да ће бити хаос од Пожеге до Мачката, једном када се та деоница уради до тада ће завршити цели Моравски. Свакако ће бити занимљиво. Требаће много да се пази од Пожеге до Мачката, нажалост ту ће бити много несрећа. Полиција би ти могла регулисати да повремено склањају камионе који праве колоне, али они то неће радити, онда не могу да привређују!
 
Vrh