Uvek biloDa li eksproprijacija zemljišta ulazi u cenu izgradnje autoputa?
E pa onda je zato ta cena, ako sam dobro načuo 30 evra se davalo po m2 eksprorijasanom.Uvek bilo
Nešto mi tu ne štima, a možda se nismo lepo razumeli. Koliko sam uspeo da nađem na Internetu, eksproprijaciju vrše Koridori Srbije u ime Vlade Srbije i mislim da to nema veze sa ponudom koju su prethodno dali Kinezi, a kasnije i Behtel-Enka. Koliko se sećam prvi memorandum sa kompanijom Behtel je potpisala Zorana Mihajlović i tada je cena izgradnje procenjena na 800 miliona Eura, ne verujem da je Behtel tada u cenu uračunao i otkup zemljišta.Uvek bilo
Postoji opravdanje: namenski se fakturiše visoko nerealna cena da bi se izvukao novac iz budžeta odnosno sredstava za gradnju. Iz javnog u privatne džepove, sve legalno i po zakonu.Ma nema opravdanja zasto je ta cena. Raspisali izbore pa treba za autobuski cirkus, armiju botova i masinovodje Bugarskih vozova. Najlakse je neukom narodu isporuciti pricu o auto putu silnim nekim milionima i progresu. Ta informacija za 90 % stanovnika ne znaci nista.
Izvinjavam se, nisam te bio razumeo. Da, nema nikakvog građevinskog opravdanja za ogromne cene.@Qaxentius nisi me razumeo, moj nastavak poruke je upravo opravdanje za sta im treba, a tvoje objasnjenje sta rade je potpuno tacno, nema drugo. Ja sam napisao da nema gradjevinskog opravdanja za toliku cenu
Мало математике:
Ако се у просеку даје 20 евра по квадратном метру (мада верујем да је заправо доста ниже од тога на већини деоница), укупна цена експропријације за читав моравски коридор је нешто мања од 100,000,000 евра. Наравно, негде није само земљиште, већ има и објеката, али негде је земљиште већ у државном власништву. Укупна ширина кородора је 40 метара, дужина пута 112км, па се оквирне цифре лако израчунају.
E kamo srece, 182 dinara tacno su mi ponudili i jos nesto sitno za ogrevno, gradjevinsko drvo i vockeE pa onda je zato ta cena, ako sam dobro načuo 30 evra se davalo po m2 eksprorijasanom.