Šta je novo?

Moravski koridor E-761 / A5 Pojate - Preljina

Sinoć sam prošao, uskoro već starom deonicom i mogu vam reći da vozila uopšte nije bilo. Doduše, radni dan, 22:00+ h
Iskreno, vrlo sam skeptičan da će novi saobraćaj doći kada se izgradi kompletna deonica.
Deonica Koševi - Ćićevac, jako slab saobraćaj za autoput, ako prebaci 10 000 PGDS, vrlo teško
Prodjoh više puta Beograd -Koševi-Stopanja-Brus-Kopaonik,saobraćaj na MK je izuzetno slab,biće tu ozbiljan manjak para od putarine.

Dokle će biti radovi na kružnom toku i semaforsko propuštanje vozila u Preljini kod Evoil pumpe?
 
Cinjenica da nema mnogo saobracaja izmedju Krusevca, i Kraljeva (50km razdaljine) a da put od oba grada ka Beogradu (200km udaljen) je solidno popunjen nam jasno govori koliko je neophodan. I nece biznis da bukne kad se napravi put ali cinjenica da hranu (primer izuzetno kvarljive robe) mozes da proizvodis u Trsteniku a sluzis u Cacku, Kraljevu i Krusevcu vrelu sa 15 minut transporta otvara jedan citav novi spektar poslovnih mogucnosti, ovi gradovi postaju jedno trziste. Na drugu stranu transport od Uzica do Nisa se skracuje na pola. Smem da se opkladim da ce Moravski dostici (niakad nece prestici) Milos Veliki u buducnosti, kako god za godinu cemo imati priliku da vidimo.
 
Prodjoh više puta Beograd -Koševi-Stopanja-Brus-Kopaonik,saobraćaj na MK je izuzetno slab,biće tu ozbiljan manjak para od putarine.

Dokle će biti radovi na kružnom toku i semaforsko propuštanje vozila u Preljini kod Evoil pumpe?
Treba sačekati da se završi ceo Moravski Koridor, autoput je po meni bio neophodan jer znamo koliko ljudi živi u ovoj regiji gde prolazi autoput i kolike gužve umeju da budu nekad.
 
Biće vozila. Povezaće Niš i Užice. On je najbrža veza Sofija - Sarajevo. Potencijal za razvoj trgovine i tranzia preko njega. A i svim mestima koja su usput će značiti. Brže će dolaziti do nekih delova države a i neki će vrže dolaziti do njih. Plus što se izmešta tranzit iz naseljenih mesta.
I Miloš Veliki je u nekim trenutcima danas praznjikav. Ali čim se dođe do kraja, odmah krenu gužve i kolone. Tako je i ovde, gužve i kolone na megistrali ali na autoputu će biti taman.
A i na Milošu u početku nije bilo toliko vozila kao danas.
 
Potencijal oba i Milosa i Moravskog bi se povecao kada bi ap dosao bar do granice sa Bosnom, da ne pricam ako bi dosao do Sarajeva , mada mislim da oni to nece napraviti nikad iz nekih drugih razloga ne prakticnin , no to je druga tema...
Krak ka CG je po meni lepa stvar treba ga napraviti svakako, ali to nije prioritet u odnosu na Kotroman ni promil, iz svih mogucih razloga , po meni ni jedan nije proritet od ovog ka Republici Srpskoj pa dalje ka bih.
 
Kakvo crno Sarajevo ili Crna Gora.Prioritet je naša zemlja i to prvenstveno nastavak MK,odnosno Kraljevo-Raška.
Niko ne spori da je MK dobar,nego da li je trebao da buden pun profil AP,veća cena izgradnje i skuplje održavanje a veoma diskutabilan broj vozila.
 
Poslednja izmena:
Teško da će se uskoro krenuti u izgradnju, jer je obustavljena gradnja Dunavskog koridora, zbog preusmerenja sredstava u budžetske rezerve. Dobro je da nije stala gradnja Moravskog, ništa me ne bi čudilo
 
Uskoro neće sigurno,ali neće ni Sarajevo,Crna Gora pre Kraljevo-Raška.Nas čeka prioritetni gasovod ka Rumuniji i puno toga prečeg od puteva.
Da su na vreme radjeni prioriteti mi bi danas imali jeftiniji gas i struju,i još dosta toga,bili bi puno nezavisniji.
 
Koje bi ti avione kupio i gde a da nisu rafali, da te podsetim ako ne znas, da mi 2030 najkasnije ostajemo bez lovacke avijacije , a avion nije kupus , narocito lovacki avion, pa odes na pijac i kupis dva dzaka..
Naravno da su putevi proritet , ali ne bi se slozio za avione .
 
Teško da će se uskoro krenuti u izgradnju, jer je obustavljena gradnja Dunavskog koridora, zbog preusmerenja sredstava u budžetske rezerve. Dobro je da nije stala gradnja Moravskog, ništa me ne bi čudilo
Ovo što se gradi nema zaustavljanja jer se gradi iz kredita,ja ti dam kredit ja gradim.Nema to veze sa preusmeravanjem u budžetska sredstva.Za dalju gradnju smena vlasti,sudovi,zatvori,oduzimanje imovine pa tek onda dalja gradnja.Šalim se naravno...
 
Koje bi ti avione kupio i gde a da nisu rafali, da te podsetim ako ne znas, da mi 2030 najkasnije ostajemo bez lovacke avijacije , a avion nije kupus , narocito lovacki avion, pa odes na pijac i kupis dva dzaka..
Naravno da su putevi proritet , ali ne bi se slozio za avione .

Najveci zlzocin prema sopstvenom drustvu je kada uzmes nesto sto u osnovi nije besmisleno i onda ga preplatis 5-10x, iz sopstvenog koruptivnog interesa.

Onda te brane ovi koji brane osnov, a ne vide korupciju...
 
Jos veci je zlocin napisati da" preplatis nesto 5-10X", da u to veruju neki, ali lovacki avioni , pogotovo ako se uvode u operativnu upotrebu po prvi put nije kao zamena ajfona 16 za 17 , a o ovoj ceni o kojoj ti pricas je tesko neznanje toga o cemu pricas, nema veze sa temom, izvinjavam se, ali naprosto moram.
A i nisi mi odgovorio na pitanje ,samo si jos dublje izneo neznanje.
 
To bi bilo pametno, pred Svetog Nikolu i dolazak naših ljudi iz inostranstva, ako je informacija tačna. Time bi se izbegle potencijalne gužve i mini kolone na magistrali od Vrnjačke Banje do Zaklopače
 
A i nisi mi odgovorio na pitanje ,samo si jos dublje izneo neznanje.

Pitanje je pogresno, nema smislenog odgovora.

Sigurnost srpskog neba ne resava se sa par desetina preplacenih lovackih aviona, koji nece ni poleteti ako sukob bude bio sa onim sa kim jedino moze biti (imajuci u vidu proste geografske cinjenice). A i ako polete, zavrsice sa 10min svoj let.

Sigurnost se resava pragmaticnom politikom, a ne mitovima i ideoloskim glupostima, koje non stop prosipate (i) po ovom forumu. Umesto sto, u osnovi, mitovima zamagljujete cistu korupciju, tih 30 aviona je moglo biti konvertovano u ono sto nasem narodu zaista i treba. Da ne bi, lagano ali izvesno, bioloski nestao. Ispod tog "sigurnog" neba.

Svakako necu replicirati na ideoloske gluposti, kao sto rekoh, u osnovi zasnovanim na mitovima. Toliko o potpunom neznanju.
 
Jel to levo liberalno razmisljanje tebe i slicnih koje prosipas (i) ovde vazi i za republiku hrvatsku , , Bugarsku isto ili samo za nas ?
 
Jel to levo liberalno razmisljanje tebe i slicnih koje prosipas (i) ovde vazi i za republiku hrvatsku , , Bugarsku isto ili samo za nas ?
Ja ću ti odgovoriti: Grippen, Jf-17 Thunder, J-10 ili F-16, jer su jeftiniji od Rafala, a za ono za šta nam treba su podjednako dobri, i najverovatnije bismo mogli da ih kupimo (za razliku od bilo čega ruskog). Mogli bi i polovni, kao Hrvatska (ista količina aviona plaćena tri puta manje, a bogatija zemlja od nas). Jedina naša perspektiva je air policing i vežba. Ne daj Bože da imaš sukob sa bilo kojim komšijom, slupaće nam šta god da imamo za nekoliko dana jer je to sukob sa NATO. U ovim okolnostima, brani nas samo pametna politika (koju nemamo već dugo vremena).

Za Bugarsku i Hrvatsku, pa i Albaniju, Crnu Goru i Makedoniju važe druga pravila. Oni su pod NATO kišobranom, tako da gledanje na tu stranu i zveckanje oružjem ka njima jeste predstava upućena za glasače kod nas.

Tako da su u Rafale slupani novci koji su mogli pametnije da se iskoriste - posebno za infrastrukturne projekte - ne samo puteve, nego i škole, kao i u ljude i njihovo obrazovanje.
 
Vrh