Šta je novo?

Moravski koridor E-761 / A5 Pojate - Preljina

Iskreno, jako me zanima ko je doneo odluku da trasa ide preko Velike Drenove umesto preko Stopanje... Ako neko zna, neka napiše
To je jedan od najvećih debilizma na Moravskom koridoru,izbegli bi pravljenje dva mosta na Moravi,isključenje u Stopanji bi anuliralo potrebu za petljom Koševi...
 
Sinoć sam prošao, uskoro već starom deonicom i mogu vam reći da vozila uopšte nije bilo. Doduše, radni dan, 22:00+ h
Iskreno, vrlo sam skeptičan da će novi saobraćaj doći kada se izgradi kompletna deonica.
Deonica Koševi - Ćićevac, jako slab saobraćaj za autoput, ako prebaci 10 000 PGDS, vrlo teško
Prodjoh više puta Beograd -Koševi-Stopanja-Brus-Kopaonik,saobraćaj na MK je izuzetno slab,biće tu ozbiljan manjak para od putarine.

Dokle će biti radovi na kružnom toku i semaforsko propuštanje vozila u Preljini kod Evoil pumpe?
 
Cinjenica da nema mnogo saobracaja izmedju Krusevca, i Kraljeva (50km razdaljine) a da put od oba grada ka Beogradu (200km udaljen) je solidno popunjen nam jasno govori koliko je neophodan. I nece biznis da bukne kad se napravi put ali cinjenica da hranu (primer izuzetno kvarljive robe) mozes da proizvodis u Trsteniku a sluzis u Cacku, Kraljevu i Krusevcu vrelu sa 15 minut transporta otvara jedan citav novi spektar poslovnih mogucnosti, ovi gradovi postaju jedno trziste. Na drugu stranu transport od Uzica do Nisa se skracuje na pola. Smem da se opkladim da ce Moravski dostici (niakad nece prestici) Milos Veliki u buducnosti, kako god za godinu cemo imati priliku da vidimo.
 
Prodjoh više puta Beograd -Koševi-Stopanja-Brus-Kopaonik,saobraćaj na MK je izuzetno slab,biće tu ozbiljan manjak para od putarine.

Dokle će biti radovi na kružnom toku i semaforsko propuštanje vozila u Preljini kod Evoil pumpe?
Treba sačekati da se završi ceo Moravski Koridor, autoput je po meni bio neophodan jer znamo koliko ljudi živi u ovoj regiji gde prolazi autoput i kolike gužve umeju da budu nekad.
 
Biće vozila. Povezaće Niš i Užice. On je najbrža veza Sofija - Sarajevo. Potencijal za razvoj trgovine i tranzia preko njega. A i svim mestima koja su usput će značiti. Brže će dolaziti do nekih delova države a i neki će vrže dolaziti do njih. Plus što se izmešta tranzit iz naseljenih mesta.
I Miloš Veliki je u nekim trenutcima danas praznjikav. Ali čim se dođe do kraja, odmah krenu gužve i kolone. Tako je i ovde, gužve i kolone na megistrali ali na autoputu će biti taman.
A i na Milošu u početku nije bilo toliko vozila kao danas.
 
Potencijal oba i Milosa i Moravskog bi se povecao kada bi ap dosao bar do granice sa Bosnom, da ne pricam ako bi dosao do Sarajeva , mada mislim da oni to nece napraviti nikad iz nekih drugih razloga ne prakticnin , no to je druga tema...
Krak ka CG je po meni lepa stvar treba ga napraviti svakako, ali to nije prioritet u odnosu na Kotroman ni promil, iz svih mogucih razloga , po meni ni jedan nije proritet od ovog ka Republici Srpskoj pa dalje ka bih.
 
Kakvo crno Sarajevo ili Crna Gora.Prioritet je naša zemlja i to prvenstveno nastavak MK,odnosno Kraljevo-Raška.
Niko ne spori da je MK dobar,nego da li je trebao da buden pun profil AP,veća cena izgradnje i skuplje održavanje a veoma diskutabilan broj vozila.
 
Poslednja izmena:
Teško da će se uskoro krenuti u izgradnju, jer je obustavljena gradnja Dunavskog koridora, zbog preusmerenja sredstava u budžetske rezerve. Dobro je da nije stala gradnja Moravskog, ništa me ne bi čudilo
 
Uskoro neće sigurno,ali neće ni Sarajevo,Crna Gora pre Kraljevo-Raška.Nas čeka prioritetni gasovod ka Rumuniji i puno toga prečeg od puteva.
Da su na vreme radjeni prioriteti mi bi danas imali jeftiniji gas i struju,i još dosta toga,bili bi puno nezavisniji.
 
Koje bi ti avione kupio i gde a da nisu rafali, da te podsetim ako ne znas, da mi 2030 najkasnije ostajemo bez lovacke avijacije , a avion nije kupus , narocito lovacki avion, pa odes na pijac i kupis dva dzaka..
Naravno da su putevi proritet , ali ne bi se slozio za avione .
 
Teško da će se uskoro krenuti u izgradnju, jer je obustavljena gradnja Dunavskog koridora, zbog preusmerenja sredstava u budžetske rezerve. Dobro je da nije stala gradnja Moravskog, ništa me ne bi čudilo
Ovo što se gradi nema zaustavljanja jer se gradi iz kredita,ja ti dam kredit ja gradim.Nema to veze sa preusmeravanjem u budžetska sredstva.Za dalju gradnju smena vlasti,sudovi,zatvori,oduzimanje imovine pa tek onda dalja gradnja.Šalim se naravno...
 
Vrh